Eens! Hoewel het vegan ‘room’ijs ook wel steeds beter wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja als je vegan ijs zou willen, is sorbetijs de veiligste keuze
Sommig vegan ijs is raar.
Vegan Ben & Jerry's is trouwens prima, maar goed, daar zit zoveel vulling in dat je het ijs amper merkt
Er zijn slechtere dagen om niets te doen inderdaad. Maar wel jammer voor je zegquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:44 schreef Tuindier het volgende:
De zon is inderdaad goed warm. Net een tijd liggen lezen en daarna een dutje. Nu toch maar binnen en Roubaix kijken. Als ik dan rustig moet doen, dan maar zo.
Bij ons is dat hetzelfde, ik vind dat ook leuk. Gegarandeerd resultaat van je werk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:41 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag opgeruimd. Hele auto vol naar de stort -- voornamelijk oude kapotte electronica waar hij nog kratten vol van had staan. En dingen als gordijnen van 3 huizen geleden
We hebben voor het eerst in een jaar of zo de vloer van zijn werkkamer kunnen zien
Er is nog genoeg voor een tweede lading, want nu hebben we alleen de voor de hand liggende dingen meegenomen.
Hij vond het een stomme klus. Ik vond het eigenlijk wel leukvooral het eindresultaat. Nou hebben we de werkkamer meteen volgezet met was van de vrienden die vorige week een overstroming hadden, maar dat is goed want dat past dus nu weer
Heb er hier eentje in de hal netquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze griezel (ruim 3 centimeter) zat aan de buitenkant gelukkig
[ afbeelding ]
Ik verheug me zo op de Lambadas deze zomerquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja als je vegan ijs zou willen, is sorbetijs de veiligste keuze
Sommig vegan ijs is raar.
Vegan Ben & Jerry's is trouwens prima, maar goed, daar zit zoveel vulling in dat je het ijs amper merkt
Oei, dan maak je toch ee iets minder relaxed avond wandelingetjequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afhankelijk van welke officiële kaart je bekijkt zitten er bij ons huis wel beren of geen beren. Maar inmiddels begrepen dat ze vorig jaar de bijenkasten naast het huis geplunderd hebben dus met zekerheid dat ze er wel zijn
Risico te overlijden aan een tekenbeet is groter denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oei, dan maak je toch ee iets minder relaxed avond wandelingetje
Die post al járen niet meer..quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Weet iemand trouwens waar krakkemieke is gebleven?
Of aangevallen worden door een zwijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Risico te overlijden aan een tekenbeet is groter denk ik.
Zeker in het voorjaar, kan je ook op de Veluwe gebeuren. Wilde zwijnen zijn gevaarlijker dan wolvenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of aangevallen worden door een zwijn.
Opgeslagen voor als ik ooit daar in de buurt ben.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Knobbout slagerij.
De grillworst was heerlijk dus een stuk meegenomen voor straks bij de borrel
Loslopende niet aangelijnde boomers zijn ook gevaarlijker dan wolvenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zeker in het voorjaar, kan je ook op de Veluwe gebeuren. Wilde zwijnen zijn gevaarlijker dan wolven
Oi, loop los, ben niet aangelijnd, wel een boomer volgens de lijstjes maar echt wel lief en niet gevaarlijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Loslopende niet aangelijnde boomers zijn ook gevaarlijker dan wolven
Ook genoteerd. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opgeslagen voor als ik ooit daar in de buurt ben.
Mocht je ooit in de buurt van Wierden zijn, Bram Knol heeft heerlijke grillworst.
"Die van mij bijt niet hoor!"quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oi, loop los, ben niet aangelijnd, wel een boomer volgens de lijstjes maar echt wel lief en niet gevaarlijk
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:41 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag opgeruimd. Hele auto vol naar de stort -- voornamelijk oude kapotte electronica waar hij nog kratten vol van had staan. En dingen als gordijnen van 3 huizen geleden
We hebben voor het eerst in een jaar of zo de vloer van zijn werkkamer kunnen zien
Er is nog genoeg voor een tweede lading, want nu hebben we alleen de voor de hand liggende dingen meegenomen.
Hij vond het een stomme klus. Ik vond het eigenlijk wel leukvooral het eindresultaat. Nou hebben we de werkkamer meteen volgezet met was van de vrienden die vorige week een overstroming hadden, maar dat is goed want dat past dus nu weer
Ik vind t inderdaad wel lekker dit keer. Gaat hier in de ochtend regenen en ik speel in de middag pas dus het is hopelijk dan wel iets koeler maar niet tijdens hockey nat. We zijn gelukkig met 16 morgen, dus ik kan rustig aan doen als te warm. Moet ik sowieso wel doen, ook met getapete enkel, heb er vandaag wel wat last van gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klinkt als goede weekendplannen
Wel jammer met sporten dat het morgen gaat regenen. Of misschien wel goed, want vandaag is ook wel warm om je in te spannen.
Ik loop morgen weer een survivalrun, en ga er 's middags nog als vrijwilliger helpen. Een wedstrijd dicht bij huis
Ja, het is heerlijk en ik geniet er enorm vanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil ook een kat die tegen je aankruipt! Jaloers! @:vlindertje89
(Simon ligt pas sinds twee nachten weer op bed ‘s nachts sinds C weg is voor werk. Maar dan wel zoals altijd op een meter afstand)
Nascholing was best interessant. Nog wat kleine tips mee kunnen nemen uit een lezing, vrij uitgebreid de mogelijkheden van een nieuw type veterinair anesthesietoestel doorgenomen en nog meegedaan aan een simulatie. Ik mocht bepalen of de patiënt een hartruis had, dus uiteraard had ie die. Moest toch een beetje uitdagend worden![]()
Dat was erg leerzaam, want daar waren we niet met een enkele interventie vanaf, en het simulatieprogramma liet goed de effecten van onze keuzes zien op de monitor
Maar de conclusie was wel weer dat ik voor dit soort lezingen in elk geval in theorie al meer dan veel collega’s uit de sector weet en dat ik natuurlijk de luxe van een ziekenhuis heb. (Ik was wel al bewust bij de artsen gaan zitten). Helaas is het op opleidingstraject voor meer gevorderde anesthesie vorig jaar stopgezet, dus ik moet toch eens verder zoeken.
SPOILER: huidige situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op bed liggen ze hier niet, mogen niet in mn slaapkamer tenzij ziek en ik ze in gaten wil houden. Toen ex net verhuisd was heb ik een paar nachten in logeerbed op zolder geslapen met de katten, maar ene kat gaat dan op mn benen liggen en dat werkt niet als je tig keer per nacht draait en ze gaan samen midden in de nacht over me heen rennen. Het idee vond ik heel knus en gezellig maar de uitvoering minder haha. Misschien komt het bij Simon nog! Ligt 'ie ineens tussen jullie in
![]()
Wel jammer dat het gevorderde anesthesie traject is stopgezet zeg.. De nascholing klinkt wel heel interessant!
Na ons tuinwerk kan ik geen grap over bakken vol met zaad meer horenquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn harde werk van vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt op zich mee hoor met de puzzel van het hout. Dat wijst zichzelf wel. Dat zaaien is een grotere puzzel eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een hout en wat een gepuzzel lijkt me dat @:Jflip en flink wat werk verzet @ lucky_strike
Krijgen jullie, ooit eens, ook een echte kas?
Kat op schoot, Elin tegenwoordig alleen maar, of, zoals nu, dicht tegen me aan op de bank. Dat ook in de bloedhitte in de zon op t balkon. Iets minder fijn.
Ze komt wel op de slaapkamer en ligt het liefst op mijn benen maar dat doet zo’n pijn. Dan ga ik op m’n zij liggen en gaat zij op m’n heup. ‘S morgens ligt ze meestal naast m’n hoofd.
Niet alle zaad moet even diep he ?quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Na ons tuinwerk kan ik geen grap over bakken vol met zaad meer horen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Na ons tuinwerk kan ik geen grap over bakken vol met zaad meer horen
quote:
Een foto hosten op een Amerikaans platform kost hun toch willen maar geld als je het zoals hier embed.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Werkend!
Franse image host met mogelijkheid tot permanent en tijdelijk hosten.
Wat was er verkeerd aan Jan Jans en de kinderenquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik las laatst de Tina bij de huisarts. Jeugdsentiment![]()
En daarin vond ik nog jeugdiger sentiment! Check de nieuwe naam.
[ afbeelding ]
Die DDZ motorwagen hebben ze wel erg nauwkeurig nagetekend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik las laatst de Tina bij de huisarts. Jeugdsentiment![]()
En daarin vond ik nog jeugdiger sentiment! Check de nieuwe naam.
[ afbeelding ]
Op reis met hindernissen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:46 schreef derLudolf het volgende:
De EuroCity Praag-Hamburg die ons naar Berlijn zou brengen rijdt niet verder dan Dresden![]()
Even zien hoe we terug gaan reizen. Voor mij nu meest makkelijke is Dresden naar Leipzig, van daar in een keer door naar Leer.
Betekent wel dat we niet meer gezamenlijk in Hannover kunnen eten. We gaan het zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2u wachten in Dresden, IC naar Hannover. In Hannover weer de oorspronkelijke IC140 richting Amsterdam. Alleen de anderhalf uur tijd in Hannover verspelen we daardoor.quote:Op zondag 13 april 2025 08:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op reis met hindernissen.Komt vast goed.
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een foto hosten op een Amerikaans platform kost hun toch willen maar geld als je het zoals hier embed.
Ik zou zeggen, uploaden maar, die 70 megapixel TIF bestanden
Alles is een stuk netter getekend. Ik kan JJ en de kinderen meer hoekig. Incl de rode jeweetwel kater.quote:Op zondag 13 april 2025 07:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die DDZ motorwagen hebben ze wel erg nauwkeurig nagetekend.
Hier is de stoep nat. En de perenboom is in 1 nacht van kalle takken met wat bloesem naar groen gegaan, de andere peer was al een paar dagen compleet wit. En de appelboom is ineens roze. Alleen het onkruid en gras zal ook wel een sprint gaan trekken.quote:Op zondag 13 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.
Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.quote:Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.
Alles en iedereen kan er al bij. De mogelijkheid om de foto automatisch na x tijd te laten verdwijnen, of zelf te kunnen verwijderen zou een plus punt kunnen zijn. Maar waarom? alle zoek machines van de wereld hebben al een copy. En AI heeft de foto ook al in bezit genomen.
Voor privé foto's is het wel opletten waar deze terecht komen. En wie of wat er bij kan. In de USA zeer waarschijnlijk alle opsporingsdiensten.
Dat altijd doen die kant op.quote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.
Was al niet van plan, maar las dit vanochtend bij Kirsten Verdelquote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.
Het gaat mij er niet om dat iedereen erbij kan. Het gaat me er om dat al die data belastend is voor het milieu als alles maar eeuwig bewaard wordt.quote:Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.
Alles en iedereen kan er al bij. De mogelijkheid om de foto automatisch na x tijd te laten verdwijnen, of zelf te kunnen verwijderen zou een plus punt kunnen zijn. Maar waarom? alle zoek machines van de wereld hebben al een copy. En AI heeft de foto ook al in bezit genomen.
Voor privé foto's is het wel opletten waar deze terecht komen. En wie of wat er bij kan. In de USA zeer waarschijnlijk alle opsporingsdiensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |