abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217355102
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef AnneX het volgende:
Oh dat was dag 81, dacht ik.
Inmiddels dag 84 met een bak ellende voor de US, en de wereldeconomie.
Dit duurt nog 100 jaar om recht te breien.
Ze doet dit naast haar werk. Staa t om 5 uur op en post om ca 8 uur, dan werk, daarna huishouden en kinderen en daarna weer dit. Ze zal zo blij zijn wanneer het 16 dagen verder is.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 13 april 2025 @ 11:14:28 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_217355105
quote:
Met een beetje geluk nog 18 maanden ellende. Daarna, als de inwoners van de USA genoeg zijn gepest, kan er verandering komen. Hij kan het huis en de senaat verliezen. Zat hem vleugellam maakt.
Maar het vertrouwen in de USA is inmiddels wel weg. En dat gaat inderdaad wel een hele tijd duren voordat die weer terug is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_217355111
quote:
100 jaar geleden was het 1925. In de afgelopen eeuw zijn er wel grote ontwrichtingen geweest die weer weggebreid zijn in het wereldweefsel. Maarrrrrr het wordt nooit meer zoals het was. Al was dat ook altijd al zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217355434
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.

Onlangs geleerd, dat de iPhone een zg. privé functie heeft om te googlen.
Als ik dan imgbb daarin open en c/p naar fok bijv. ook in de privé modus…

Haha dream on. Werkt vast ook niet.
Zo'n goed nr van Aerosmith O+ :D
pi_217355645
Dat waren 4 likes 😎
Na Buitenhof aan de IB en notaris geschriften.
Indien dan ook naar Kunst om de Hoek. Om 15 uur gedichten luisteren.
De opruimcoach is heel veel, oók dichter.

Buitenhof: Beatrice de Graaf. _O_
pi_217355718
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 12:29 schreef AnneX het volgende:
Dat waren 4 likes 😎
Na Buitenhof aan de IB en notaris geschriften.
Indien dan ook naar Kunst om de Hoek. Om 15 uur gedichten luisteren.
De opruimcoach is heel veel, oók dichter.

Buitenhof: Beatrice de Graaf. _O_
Fijn mens, goede duider
pi_217356353
Vruchten aan een van de perzik, een van de abrikoos en aan een van de peer 🍐
pi_217358381
Net een flinke voorraad citroen shortbread gemaakt. Had zin om te bakken maar niet zoveel spullen in huis.
Ze zijn lekker fris geworden
  zondag 13 april 2025 @ 17:15:33 #159
63722 z80
I fink you freaky
pi_217359245
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.

Onlangs geleerd, dat de iPhone een zg. privé functie heeft om te googlen.
Als ik dan imgbb daarin open en c/p naar fok bijv. ook in de privé modus…

Haha dream on. Werkt vast ook niet.
Even inlezen wat de privé optie inhoud. En waarom/wanneer je dit gebruikt.
Laat ik het zo zeggen. Op een privé toestel heeft het weinig nut.
Alleen bij zoeken naar een goedkope vlucht of hotel kan het helpen, samen met een andere internet verbinding (vpn,wifi,g4/5)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 20:00:31 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217361361
Zo, aanbeland in Rheine. Nog even wachten tot 20:33 want dan gaat m'n laatste trein. Qua eindtijd verloopt het zoals gepland maar uiteindelijk wel wat andere treinen moeten nemen.

@Dr_Flash maakt vast wel weer een travelsnack. Plannen voor volgend jaar zijn ook al gemaakt :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 20:08:07 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217361428
Hier klopt iets niet

Na vertrek _O-
pi_217361515
Hallo :W
Goede terugreis nog @derLudolf en @Dr_Flash O+
pi_217361525
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.

Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
Wat voor blessure was er gebeurd ;(

Hier was meer regen en lijkt de natuur idd wel te ontploffen. Al waren de ganzenkuikens die ik vanmiddag zag al wel langer in de maak denk ik :P
pi_217361562
@vlindertje89 hoe ging de hockey?

Mijn wedstrijd ging prima, ik ben weer nagenoeg exact in de middenmoot geëindigd en heb er een behoorlijke eindsprint uit gekregen.
Aan het begin ben ik niet één, niet twee, maar drie keer omgegaan met de kano dus dat was niet zo'n topervaring. Lekker kopje onder :') maar die achterstand heb ik dus aardig ingehaald.
Na de wedstrijd afgedroogd en stinkend en wel gaan vrijwilligen *) lekker in de zon O+
Wat is een douche heerlijk als je een hele dag aan modder en zweet van je af kan spoelen O+ En wat zijn wasmachines ook fijne dingen O+
  zondag 13 april 2025 @ 21:04:13 #165
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217361889
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Hallo :W
Goede terugreis nog @:derLudolf en @:Dr_Flash O+
Ik ben net thuis *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 21:48:06 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217362333
Ik ook
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 april 2025 @ 23:09:54 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217363107
In Augustus voor de eerste keer eens de kleine zaal van het Concertgebouw in :P. Ken alleen de grote. Heb nog een paar kaartjes voor Fuse op de op getikt :)

Overigens over een maand naar Mahler 8. Dat is min of meer met tegenovergestelde van de kleine zaal. Vier koren Acht solisten. Klaus op de bok. Hopelijk is Ajax dan al kampioen. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217363145
quote:
:o de zeearend!!!
We hebben de livestream nonstop aan in de pauzeruimte op werk en waren ons al aan het afvragen hoe lang het nog ging duren.

Nou de mensenbaby van collega nog (uitgerekende datum van z'n vriendin is over een week) en dan is het feest compleet. :D
pi_217363183
quote:
Wat prachtig.
pi_217363334
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 23:17 schreef Tele6 het volgende:

:o de zeearend!!!
We hebben de livestream nonstop aan in de pauzeruimte op werk en waren ons al aan het afvragen hoe lang het nog ging duren.

Nou de mensenbaby van collega nog (uitgerekende datum van z'n vriendin is over een week) en dan is het feest compleet. :D
:D
Ik loer paar x per dag (als ik vrij ben) poosje in alle nestkasten O+
pi_217365441
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 hoe ging de hockey?

Mijn wedstrijd ging prima, ik ben weer nagenoeg exact in de middenmoot geëindigd en heb er een behoorlijke eindsprint uit gekregen.
Aan het begin ben ik niet één, niet twee, maar drie keer omgegaan met de kano dus dat was niet zo'n topervaring. Lekker kopje onder :') maar die achterstand heb ik dus aardig ingehaald.
Na de wedstrijd afgedroogd en stinkend en wel gaan vrijwilligen *) lekker in de zon O+
Wat is een douche heerlijk als je een hele dag aan modder en zweet van je af kan spoelen O+ En wat zijn wasmachines ook fijne dingen O+
Ehm, ja.
Ik speelde best goed, scoorde een - al zeg ik het zelf - heel mooi goal (bijna vanaf de achterlijn rechts vh goal flatste ik hem precies in de 10cm tussen keeper en paal vd goal zo erin). En mijn enkel hield zich fantastisch, ik heb eigenlijk gewoon een normale wedstrijd gespeeld. De fysio had er ook wel een kunstwerkje van gemaakt haha, de tape zit erg lekker.

Maar we verloren 2-1 en het was zo ongelooflijk onnodig, zij zijn 2x in onze cirkel geweest en wij hebben tig kansen gehad. Paar minuten voor het einde nog dat we hele mooie aanval hadden en ik echt heeeeelemaal vrij liep, als ik de bal in mn stick had gekregen stond ik voor een open goal en had ik de gelijkmaker gemaakt, maar hij werd te hard en te ver voor me gespeeld dus ik kon er niet bij en nou ja dat was wel tekenend voor hoe het de hele wedstrijd al ging zegmaar, veel en ook echt wel grote kansen maar niet scoren. Dus dat was bijzonder frustrerend. Al helemaal omdat zij 2 punten onder ons stonden en er nu 3 bij kregen en nu dus boven ons staan. Zelfs hun eigen publiek sprak hardop uit dat ze zich afvroegen hoe ze dit in godsnaam hadden kunnen winnen omdat wij veel beter waren :'(

Jouw sportdag klinkt beter O+ op het kano-omslaan na dan, maar gelukkig kwam ook dat goed!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 14-04-2025 09:56:59 ]
pi_217367040
quote:
Wat mooi om te zien O+
pi_217367302
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik ook
Iets heel anders: heb jij nou 1 of 2 zelfslachtende slagers in het dorp? Ik kan het maar bij eentje op de site vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 13:06:59 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217367344
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 13:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Iets heel anders: heb jij nou 1 of 2 zelfslachtende slagers in het dorp? Ik kan het maar bij eentje op de site vinden.
2, maar een doet het niet meer voor derden.
pi_217368239
En weer thuis. Donderdag de hele dag doorwerken loonde, ben zowaar helemaal bij, ook met het extra werk. Alleen jammer dat ik wel een afspraak had maar dat niemand dat had doorgegeven, dus wist niet wat, had geen dossier en geen vertaler (papieren lezen, dat gaat niet via een tolk).

Jammer van de verloren wedstrijd @vlindertje89 zeker op zo’n manier.

Was net bij de dierenarts medicatie voor Elin ophalen. In de wachtruimte zat een kat die het er niet mee eens was en dat liet die zeer luid weten _O-
pi_217368328
Hèhè het is volbracht. Gister onverwachts bezoek, kwam voor kopje thee en bleven eten.
Dus vandaag aangifte IB gedaan en ook de digitale info voor de notaris ingevuld.
De communicatie digitaal is ook wel handig.
Koppelverkoop: ¤ 75 reductie : wilt u info over testament ( ja, wijzigen) en over levenstestament.
En mnX klikte ja voordat ik het wist.😎

Straks op verjaarsbezoek bij de opruimcoach.
Zonovergoten dagje vrij. Nou ja, vrij..
pi_217368378
Bekijk deze YouTube-video
Varkentjes, boomgaard, moestuin :)
pi_217368654
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2025 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Varkentjes, boomgaard, moestuin :)
Wat leuk om dit te zien.

Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
pi_217368769
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat leuk om dit te zien.

Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
Het stuk bos waar ze staan is dubbel omhekt en op het binnenste hek staat stroom + de aardpen van het schrikdraad apparaat zit op een derde draad tussen het schrikdraad in (meer zap).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')