Ze doet dit naast haar werk. Staa t om 5 uur op en post om ca 8 uur, dan werk, daarna huishouden en kinderen en daarna weer dit. Ze zal zo blij zijn wanneer het 16 dagen verder is.quote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef AnneX het volgende:
Oh dat was dag 81, dacht ik.
Inmiddels dag 84 met een bak ellende voor de US, en de wereldeconomie.
Dit duurt nog 100 jaar om recht te breien.
Met een beetje geluk nog 18 maanden ellende. Daarna, als de inwoners van de USA genoeg zijn gepest, kan er verandering komen. Hij kan het huis en de senaat verliezen. Zat hem vleugellam maakt.quote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef AnneX het volgende:
100 jaar geleden was het 1925. In de afgelopen eeuw zijn er wel grote ontwrichtingen geweest die weer weggebreid zijn in het wereldweefsel. Maarrrrrr het wordt nooit meer zoals het was. Al was dat ook altijd al zo.quote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef AnneX het volgende:
Zo'n goed nr van Aerosmithquote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.
Onlangs geleerd, dat de iPhone een zg. privé functie heeft om te googlen.
Als ik dan imgbb daarin open en c/p naar fok bijv. ook in de privé modus…
Haha dream on. Werkt vast ook niet.
Fijn mens, goede duiderquote:Op zondag 13 april 2025 12:29 schreef AnneX het volgende:
Dat waren 4 likes 😎
Na Buitenhof aan de IB en notaris geschriften.
Indien dan ook naar Kunst om de Hoek. Om 15 uur gedichten luisteren.
De opruimcoach is heel veel, oók dichter.
Buitenhof: Beatrice de Graaf.![]()
Even inlezen wat de privé optie inhoud. En waarom/wanneer je dit gebruikt.quote:Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.
Onlangs geleerd, dat de iPhone een zg. privé functie heeft om te googlen.
Als ik dan imgbb daarin open en c/p naar fok bijv. ook in de privé modus…
Haha dream on. Werkt vast ook niet.
Wat voor blessure was er gebeurdquote:Op zondag 13 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.
Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
Ik ben net thuisquote:Op zondag 13 april 2025 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Goede terugreis nog @:derLudolf en @:Dr_Flash
quote:Op zondag 13 april 2025 22:56 schreef Blues het volgende:
Kijk zoooo voorzichtig![]()
https://www.vogelbescherm(...)/bekijken/pril-geluk
Wat prachtig.quote:Op zondag 13 april 2025 22:56 schreef Blues het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 23:17 schreef Tele6 het volgende:
de zeearend!!!
We hebben de livestream nonstop aan in de pauzeruimte op werk en waren ons al aan het afvragen hoe lang het nog ging duren.
Nou de mensenbaby van collega nog (uitgerekende datum van z'n vriendin is over een week) en dan is het feest compleet.
Ehm, ja.quote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 hoe ging de hockey?
Mijn wedstrijd ging prima, ik ben weer nagenoeg exact in de middenmoot geëindigd en heb er een behoorlijke eindsprint uit gekregen.
Aan het begin ben ik niet één, niet twee, maar drie keer omgegaan met de kano dus dat was niet zo'n topervaring. Lekker kopje ondermaar die achterstand heb ik dus aardig ingehaald.
Na de wedstrijd afgedroogd en stinkend en wel gaan vrijwilligenlekker in de zon
![]()
Wat is een douche heerlijk als je een hele dag aan modder en zweet van je af kan spoelenEn wat zijn wasmachines ook fijne dingen
Wat mooi om te zienquote:Op zondag 13 april 2025 22:56 schreef Blues het volgende:
Iets heel anders: heb jij nou 1 of 2 zelfslachtende slagers in het dorp? Ik kan het maar bij eentje op de site vinden.quote:
2, maar een doet het niet meer voor derden.quote:Op maandag 14 april 2025 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets heel anders: heb jij nou 1 of 2 zelfslachtende slagers in het dorp? Ik kan het maar bij eentje op de site vinden.
Wat leuk om dit te zien.quote:Op maandag 14 april 2025 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Varkentjes, boomgaard, moestuin
Het stuk bos waar ze staan is dubbel omhekt en op het binnenste hek staat stroom + de aardpen van het schrikdraad apparaat zit op een derde draad tussen het schrikdraad in (meer zap).quote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk om dit te zien.
Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |