Hier nog niet!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:21 schreef AnneX het volgende:
Lekker Blues met een statief werken.
Kun je ook de camera ‘op afstand’ bedienen?
Zit ik buiten op de schone stoelen en na een kwartiertje vallen er dikke vette druppels. 🌧 🌧
Het regent, het zegent…
Bij ver inzoomen is een afstandsbediening wel handig om geen beweging te krijgen door het indrukken van het knopje. Bij geen afstandsbediening kan je de zelfontspanner gebruikenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier nog niet!
Camera weet ik nog niet, zou wel kunnen met mobiel en BT, alleen die zoomed niet mooi scherp in. Vandaar altijd de camera mee.
En ik sta er toch zelf achter en bij.. dus denk niet dat ik t ooit gebruik.
Fijn vd koekjes en dat jij niet volle bak ontruiming hoefde! En vd meneer dat ie kon blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een drukke dag. Eén client, slecht gevoel bij (al toen die binnen kwam lopen) klopte helemaal. Verder wel leuke mensen, een man die de laatste tijd somber was (ruim 2 jr hier) mag blijven en straalde. En we hadden een ontruimingsoefening, dus lekker buiten gezeten (wij hoefden niet naar de koppen tellen plek omdat ik zo slecht loop, kreeg zelfs excuses)
En mijn citroenkoekjes vielen zeer in de smaak bij de heren.
Gelukkig ook net voor de regen thuis.
Hoe bevalt het statief @:blues ?
Oh goeie tipsquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ver inzoomen is een afstandsbediening wel handig om geen beweging te krijgen door het indrukken van het knopje. Bij geen afstandsbediening kan je de zelfontspanner gebruiken
Een fout iemandquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn vd koekjes en dat jij niet volle bak ontruiming hoefde! En vd meneer dat ie kon blijven.
Minder van die andere. Wat gebeurde er?
Tis beetje wennen aan knoppies draaien wat en hoe is de beste stand e.d. leuk om te klooien @ statief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had onze bui graag gedoneerd. Ben helemaal natgeregend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier maar een paar druppelsonweer mist ons altijd door de rivieren.
Nieuwe buren…quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat fijn @:annex. Fijn dat het mag en dat jullie zulke aardige buren hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond Surinaamse curry.![]()
Wanneer mnX klaar is met gereedschap sorteren.
Roest, houwen of naar een goed doel: https://www.betuwewereldwijd.nl/
quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:38 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, dat heet een zelfontspanner. Dan moest je heel hard teruglopen om met een groepje sámen op de foto te staan. 😎
Deze bui alsnog, vanuit de polder over de Lek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2Dat is echt heel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Praag zou ik ook een keertje moeten doen met de trein. Maar dan langzamer.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog zin in een Travelsnack?Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Je had ook mee kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Praag zou ik ook een keertje moeten doen met de trein. Maar dan langzamer.
Pilzen ziet er leuk uit voor een tussenstop.
De dieprode vlekken die hier volgend de radar over zouden moeten komen waren blijkbaar nog niet klaar om te vallen. Naar huis vanuit werk wat regen. Naar de sportschool droog. En naar huis net te nat om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had onze bui graag gedoneerd. Ben helemaal natgeregend.
Komend weekend de regenjas maar weer eens impregneren, want momenteel is het niet echt een zinnige regenjas meer
Ja weet ik. Maar dat reisje is sneltrein en snel door het dorp.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je had ook mee kunnen gaan(geldt voor iedereen hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |