Ja dat kan he, ieder zijn meug. Maar het comfort op dat soort treinen is vaak al een stuk minder plus dat elke overstap een kans is om hem te missen. En ook zonder dat we het proberen loopt het meestal wel de soep inquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dat reisje is sneltrein en snel door het dorp.
Stop/regio vind ik leuker om te doen. En vanuit huis tot de Poolse grens is 2 dagen.
En? Was er al iemand voor de vergadering met een vuurtje?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klopt. Nu is de gezamenlijke vergadering om alles met de groep uit te praten... duurde even want ze werkt onregelmatige diensten dus dit was de eerste dinsdagavond dat ze kon.
Ik heb niet veel hoop op een goede oplossing. Vorige maand had ze een sollicitatie voor haar droombaan en is ze niet aangenomen dus het lontje is korter dan ooit
Dat zijn twee verschillende vragen denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:21 schreef AnneX het volgende:
Wat is het leukste van jouw functie, vlindertje?
Of is het de tijd van het college jaar?
Wil je feedback op die opmerking?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Joh @:vlindertje89 dat kan ik me helemaal niet voorstellen dat je er zat van bent![]()
Hoe moet je dan FOK!en?!?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
...voor ik de laptop dichtklap voor vandaag
Haha, altijd mobiel! Zit nooit op prive laptop eigenlijk, alleen werk, en daarop ga ik niet op FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe moet je dan FOK!en?!?
Oh ja, mobiel natuurlijk... ik geef toch wel de voorkeur aan de laptop
Was ironischquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende vragen denk ik.
Het leukste: het begeleiden van studenten in hun (persoonlijke) ontwikkeling. Dat doe ik in werkgroepen en met name in de stagebegeleiding, en heb ik in Leiden heel lang gedaan in de masterscriptie begeleiding (die is daar als tweede beoordelaar een stuk intensiever dan hier, hier heb ik veel minder contact met ze). En wat ik ook heel leuk vind, nu echt te weinig doe maar net vanavond van heb gehoord dat ik daar tm einde jaar een stuk meer mee aan de slag mag, is op wat hoger niveau nadenken over onderwijs (doorontwikkeling, nieuw iets opzetten, nadenken over hoe bepaalde onderwijsproblemen die binnen de sectie spelen opgelost kunnen worden en daar een plan voor opstellen en uitvoeren enzo).
Deze tijd van het collegejaar is minder mijn favoriet, vooral door de pieken plus dat ik er zelf minder voldoening uit haal. Ik begeleid nu zelf 7 bachelorscriptie studenten, en superviseer twee beginnende docenten die elk 5 studenten begeleiden. Dat betekent dat ik meekijk op alle feedback die zij op alle stukken vd studenten geven en daar dus in bijstuur/aanvul waar nodig, dus eigenlijk ben ik dan al die stukken ook aan het lezen en kijken of er geen niet-passende feedback bij staat en of er feedback mist, dus dat kost me minstens evenveel of afhankelijk van welk vd twee nog meer tijd dan mn eigen studenten. Gelukkig heb ik vanaf volgende onderdeel het proces wel anders ingericht dus dan zou het soepeler moeten gaan en minder tijd moeten kosten. Ik heb dus elke keer 17 stukken die ik moet bekijken en feedback op moet geven en dat dan in 1.5 (nu) tot 2 weken, en daarnaast moet ik ook nog coördinatie van masterscripties gewoon blijven doen met nieuwe plekken goedkeuren en vacatures plaatsen en cijfers laten verwerken, heb ik ook allerlei (tweede beoordelaar) masterscriptie studenten die af en toe dingen inleveren waar ik wat mee moet en heb ik momenteel 17 stagestudenten in begeleiding (waarvan een deel gelukkig wel op een punt dat ik geen afspraken met ze heb nu, maar een deel juist opstartende en dus stageplannen feedback geven en afspraken met ze enzo). Dus dat is wel wat veel tegelijk, met name in de feedback deadline weken voor de bachelorscriptie, zoals dus deze week. Oh, en ik ben ook nog een artikel aan het schrijven en werk mee aan een ander onderzoek voor 4u per week![]()
Daar tegenover staat dat ik in januari en februari alleen stagestudenten en masterthese coördinatie en af en toe een masterscriptie student die wat inlevert heb, en verder niks aan onderwijs. Dus het is (gelukkig) niet altijd zo druk als nu.
[..]
Wil je feedback op die opmerking?![]()
Ik ga straks verder bij lezen, nu eerst nog snel even wandelen en de laatste feedback op feedback geven voor ik de laptop dichtklap voor vandaag
Dat zijn nare berichten zeg 😢quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:03 schreef flipsen het volgende:
Pfff, kreeg een belletje vandaag (of nou ja, een collega van @:Lucky_Strike nam op) van iemand, zijn vader is plots overleden en nu moest hij de reis die zijn ouders bij mij hadden geboekt voor komende november annulerenIk had zijn ouders 2x online via Teams gesproken voordat ze boekten, leuke mensen en nog relatief jong (60+, maar nog geen 65), vol in het leven, erg actief, wilden ook allemaal actieve dingen doen tijdens hun reis. En dan plots... fiets je naar je werk en kom je nooit meer aan
Ik moet écht eens aan de slag met het "Wat als"-scenario voor mezelf.
On a positive note, ik heb zojuist wél eindelijk een afspraak gemaakt bij de tandarts. Die me ongetwijfeld gaat doorsturen naar de kaakchirurg, brrrr
Spinnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Poppig
[ afbeelding ]
Scherper in de galerij dan op de fok
Ochquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:03 schreef flipsen het volgende:
Pfff, kreeg een belletje vandaag (of nou ja, een collega van @:Lucky_Strike nam op) van iemand, zijn vader is plots overleden en nu moest hij de reis die zijn ouders bij mij hadden geboekt voor komende november annulerenIk had zijn ouders 2x online via Teams gesproken voordat ze boekten, leuke mensen en nog relatief jong (60+, maar nog geen 65), vol in het leven, erg actief, wilden ook allemaal actieve dingen doen tijdens hun reis. En dan plots... fiets je naar je werk en kom je nooit meer aan
Ik moet écht eens aan de slag met het "Wat als"-scenario voor mezelf.
On a positive note, ik heb zojuist wél eindelijk een afspraak gemaakt bij de tandarts. Die me ongetwijfeld gaat doorsturen naar de kaakchirurg, brrrr
Hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Begreep ik, mijn reactie was een grapje
Ik heb er nu eentje die mijn feedback heel slecht verwerkt. Een overkoepelende opmerking van mij toevoegen maar dan alle andere losse opmerkingen van haarzelf over dat onderwerp ook gewoon laten staan zelfs als tegenstrijdig met mijne. Dat soort dingen. Dat kost zoo veel tijd, want dan moet ik de tweede keer dus weer overal bij gaan zetten dat ze nog dingen moet weghalen ofzo. Maar vanaf volgende stuk heb ik het proces aangepast dus zouden we dat voor moeten zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:35 schreef Blues het volgende:
Ik heb ook wel eens trainingen gegeven, (EPD) not my cup of tea, zeker niet als er zo'n zuiger in de zaal zit die je steeds onderbreekt en niet luistert.
Saillant detail; tevens mijn huidige energievreterT
Als het een 'zusje' van de mijne is kan je niets voor zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb er nu eentje die mijn feedback heel slecht verwerkt. Een overkoepelende opmerking van mij toevoegen maar dan alle andere losse opmerkingen van haarzelf over dat onderwerp ook gewoon laten staan zelfs als tegenstrijdig met mijne. Dat soort dingen. Dat kost zoo veel tijd, want dan moet ik de tweede keer dus weer overal bij gaan zetten dat ze nog dingen moet weghalen ofzo. Maar vanaf volgende stuk heb ik het proces aangepast dus zouden we dat voor moeten zijn.
Ik lees veel zelfzorg ertussen, doe je goedquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
@:flipsen wat verdrietig zeg![]()
En @:AnneX wat fijn van het mogen gebruiken van terras!
Zo, mijn laptop is uit. Om 8.30 ging 'ie aan, van 14.45-16u en 20.30-21u heb ik even pauze gehad. Verder alleen lunch achter laptop / pasta koken en eten tijdens feedback geven. Gaar nu. En minder ver gekomen dan bedoeling was, kwam dus een telefoontje van leidinggevende bij met leuk nieuws en nog wat overleg over vragen met collega. Dus minder kunnen doen dan ik wilde. Morgen dus alsnog mn 7 eigen scripties feedback geven. Nou hoop ik die wel redelijk vlot te kunnen doen. En ik heb om 11.30 via een social deal voor lunch hier dichtbij gereserveerd, om eeeven een uurtje tussendoor met een heerlijk broodje met parmaham, burrata, pesto en zongedroogde tomaatjes en toe een tiramisu of pannacotta nog iets leuks te doen. En morgenavond sporten. Hockey vanavond had ik afgezegd dus lekker morgen wel te gaan.
Nu nog even knuffelen met katjes en dan bed in. Wekker pas om 8 dus lekker uitslapen
Het liep heel anders dan ik had verwacht. Ze heeft de hele groep omver weten te praten. Er is een stemming gedaan met briefjes zodat iedereen zich vrij zou moeten voelen om te stemmen wat hij echt wil. Ruime meerderheid voor.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]
En? Was er al iemand voor de vergadering met een vuurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |