SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Nou ja je zit vooral met een fortuin aan spul dat je uiteindelijk niet gebruikt, dus of het echt zo handig is weet is nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende: Ik heb net iets te weinig ruimte hier in huis
![]()
ik vind het opzich nooit erg om van een niet bederfbaar goed een goeie voorraad te hebben, gaat uiteindelijk een keer wel op of kan later nog gebruikt worden mocht ik de pijp uitgaanquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je zit vooral met een fortuin aan spul dat je uiteindelijk niet gebruikt, dus of het echt zo handig is weet is nou ook weer niet.
Tegenwoordig denk ik iets beter na voordat ik iets uitgeef. Gaat nog niet altijd goed helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je zit vooral met een fortuin aan spul dat je uiteindelijk niet gebruikt, dus of het echt zo handig is weet is nou ook weer niet.
Ik ben ondanks een niet heel groot huis goed bevoorraad. In geval van nood kan ik het zo maanden uithouden met m'n voorraad. Op hobbygebied dan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net iets te weinig ruimte hier in huis
Ik wilde al bijna je water afsluitenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ondanks een niet heel groot huis goed bevoorraad. In geval van nood kan ik het zo maanden uithouden met m'n voorraad. Op hobbygebied dan.
Gelukkig is één van je hobby's voedsel groeienquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ondanks een niet heel groot huis goed bevoorraad. In geval van nood kan ik het zo maanden uithouden met m'n voorraad. Op hobbygebied dan.
Rollades?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is één van je hobby's voedsel groeien
Die kwiwi, in Duitsland alles inslaan met korting, en dan vanuit haar kelder weer verkopen voor Zwitserse prijzen.quote:
en dan een gratis kopje koffie als lokkertjequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kwiwi, in Duitsland alles inslaan met korting, en dan vanuit haar kelder weer verkopen voor Zwitserse prijzen.
Weer terug naar huis.quote:
Toch dat oer-Hollandse oog voor handel wat er stiekem nog in zitquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kwiwi, in Duitsland alles inslaan met korting, en dan vanuit haar kelder weer verkopen voor Zwitserse prijzen.
je bent niet thuis?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer terug naar huis.
Ik moet nog even een rondje verzinnen.
Jawel, maar uiteindelijk fiets ik gewoon een rondje en kom ik ook weer thuis terugquote:
ahh okequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, maar uiteindelijk fiets ik gewoon een rondje en kom ik ook weer thuis terug
Zitten er ook ledematen tussen? dan kom ik wel langsquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Jullie zijn welkom hoor, je krijgt nog een gratis kopje koffie tijdens het winkelen ook
nee +12 uur gamen vind ik wel zat op een dagquote:
oke das wel lang jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee +12 uur gamen vind ik wel zat op een dag![]()
en moet wel uitrusten want volgende week hebben we op werk ongv helft van het personeel op vakantie
gevalletje beroerd gepland
Dat zou ik ook moeten doen, maar zal hem wel niet gaan worden. Als ik overdag slaap, voel ik me daarna alleen maar brakker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
vanmiddag misschien maar proberen een tukkie doen
pcies viel gisteren in slaap op de bankquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen, maar zal hem wel niet gaan worden. Als ik overdag slaap, voel ik me daarna alleen maar brakker.
Ik heb geen medelijden met hem.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
ik denk dat ik vanzelf wel even wegzak als ik achter mn pc zitquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen, maar zal hem wel niet gaan worden. Als ik overdag slaap, voel ik me daarna alleen maar brakker.
dat is een stuk beter dan die paar uur van mijquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Ama het volgende:
En al wakker.Maar ik heb 11 uur geslapen dus prima.
Lekker van het zonnetje genieten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Vandaag weinig op de planning behalve de tuin netjes maken.
Helaas begint het niet meer echt tuin zit weer te worden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker van het zonnetje genieten.
Door de pilletjes die ik nu even heb kan je ook moe worden dus ik speel beetje vals.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanzelf wel even wegzak als ik achter mn pc zit
[..]
dat is een stuk beter dan die paar uur van mij
Vandaag toch nog wel?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Helaas begint het niet meer echt tuin zit weer te worden.
Tegen de tijd dat we klaar zijn heb ik vast zin om gewoon lekker op de bank te ploffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we klaar zijn heb ik vast zin om gewoon lekker op de bank te ploffen.Samen bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik denk dat hij daarna lekker naar huis gaat want hij heeft best wel druk leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarna lekker naar huis gaat want hij heeft best wel druk leven.Hulp is dan welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
dat magquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Door de pilletjes die ik nu even heb kan je ook moe worden dus ik speel beetje vals.
Ik ben mijn vrienden mega dankbaar en op dit moment alleen nog maar meer.quote:
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben mijn vrienden mega dankbaar en op dit moment alleen nog maar meer.
Dat absoluut.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen.
Voor het weer hoef je niet daarheen, is vaak zelfde dan in nlquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Hele week nog heerlie de weerlieWordt weer lekker in de tuin liggen met een boek, na het planten van de bloemetjes.
[ afbeelding ]
Wel net iets betere uitzichtenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor het weer hoef je niet daarheen, is vaak zelfde dan in nl
Maar erg lekker zo ja.
Ga ook de tuin in,
Doelde eigenlijk meer op de bergen en natuur, maar okquote:
Dat is wel een lelijk fake popje dus hoop het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat Kwiwi zo in de tuin te werken?
Vogelverschrikker is het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel een lelijk fake popje dus hoop het niet.
Nee, dit lijkt meer op een Amerikaanse versie van Heidiquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat Kwiwi zo in de tuin te werken?
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:27 schreef kwiwi het volgende:
De eerst Action is hier vandaag geopend, en een goedkope winkel is zo'n bijzonderheid dat er een live ticker voor is![]()
https://www.20min.ch/stor(...)er-schweiz-103318396
Ik ga denk ik nog maar wat verder de berg op verhuizen, weg van deze plebs winkelsquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakken
Ja dat dat kan in dat land, ongehoord ditquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nog maar wat verder de berg op verhuizen, weg van deze plebs winkels
Ook daar iedereen aan de goedkope plasticsquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakken
Hij komt net zijn bed uit, hij moet het nog terugkijken om te zien dat Lawson pole paktquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van de kwalificatie?
Zeg slaapkopquote:
Fikkie.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van de kwalificatie?
Gelukkig was het rustig.quote:
klimop moet je met wortel en al uitroeienquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik volgend jaar maar een plan bedenken om al het klimop te zien verwijderen. Dat gaan wij vandaag niet doen hoewel we vorig jaar ook ineens een deel van de schutting begonnen te zien.
Maar die shit moet gewoon weg want je kan nu al niet meer zien dat de boel vorig jaar helemaal kort gesnoeid is. En het groeit ook naar de bovenburen toe en richting het dak daar.Wat een schijt spul is dat.
Lawson is bij mij uitgeschakeld, kijk ik de verkeerde kwalificatie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij komt net zijn bed uit, hij moet het nog terugkijken om te zien dat Lawson pole pakt
een goedkope winkel met zwitserse prijzen ?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:27 schreef kwiwi het volgende:
De eerst Action is hier vandaag geopend, en een goedkope winkel is zo'n bijzonderheid dat er een live ticker voor is![]()
https://www.20min.ch/stor(...)er-schweiz-103318396
ja in mijn tijd ook, kreeg je met de hele klas zwemlesquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt lachen om al die boomers die echt extreem afkeurend reageren op het nieuws over schoolzwemmen. Zwemles was voor mij gewoon iets wat ik moest doen voor ik op een sport mocht, moet er niet aan denken dat dat via school ging
Ja, maar het gaat om de kinderen die ouders hebben die die verantwoordelijkheid niet nemen. En zwemles via school was hartstikke leuk. Goede herinneringen aanquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt lachen om al die boomers die echt extreem afkeurend reageren op het nieuws over schoolzwemmen. Zwemles was voor mij gewoon iets wat ik moest doen voor ik op een sport mocht, moet er niet aan denken dat dat via school ging
In het Marnixbad?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in mijn tijd ook, kreeg je met de hele klas zwemles
Tis meer het topic in NWS en op Reddit waar hele hordes negatief reageren, met bijna zonder uitzondering een eigen ervaring erin verwerkt. Ik zit me echt gigantisch af te vragen waarom het zo erg is dat het niet terug komt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in mijn tijd ook, kreeg je met de hele klas zwemles
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat om de kinderen die ouders hebben die die verantwoordelijkheid niet nemen. En zwemles via school was hartstikke leuk. Goede herinneringen aan
Behalve die keer dat ik ervan werd beschuldigd dat ik iemands handdoek had gejat
nee hier, toen woonde ik op de admiraal de ruyterwegquote:
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar je kunt leren zwemmen ook gewoon zien als onderdeel van lichamelijke opvoeding, ofwel de gymles.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
Dat was met schoolzwemmen ook niet. Dan ging je gewoon naar het B-diploma groepje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb ook goede herinneringen aan normaal zwemles. Kinderen die er snel doorheen gaan worden dan ook niet geremd door de langzamere van hun klas.
Aah, zo’n sportfondsenbad. Hadden we hier in Dordt ook. Dubbel-olympisch. Kon je echt geweldig banen zwemmenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hier, toen woonde ik op de admiraal de ruyterweg
https://amsterdamopdekaar(...)Sportfondsenbad_West
Deze gozer heeft gewoon z'n A overgeslagen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was met schoolzwemmen ook niet. Dan ging je gewoon naar het B-diploma groepje.
Hadden die kinderen maar betere ouders moeten kiezen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
Ik weet niet of je het huidige Olympische zwembad van Dordt wel eens hebt gezienquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, zo’n sportfondsenbad. Hadden we hier in Dordt ook. Dubbel-olympisch. Kon je echt geweldig banen zwemmen![]()
Ook gesloopt
Gaat haags_minuutje niet voor andere zwemdiploma’s? Of te druk met hockey?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Haags het volgende:
Hoi.
Ik ben blij dat mijn dochter klaar is met zwemles. Ging er redelijk snel doorheen ook terwijl het tijdens de coronaperiode zo'n 3x stil heeft gelegen. Dat was echt verschrikkelijk.
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat haags_minuutje niet voor andere zwemdiploma’s? Of te druk met hockey?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden die kinderen maar betere ouders moeten kiezen?
Absoluut. Maar daar heb je geen banen zwem-uren, helaasquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het huidige Olympische zwembad van Dordt wel eens hebt gezien
Anders rij jij je ook sufquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.
Het is goed zo, veel te druk.
Ooh, netjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
En a, b en c diploma in de pocket is het prima. Al die zwemvaardigheid er ook nog bij ben je zo 4 jaar verder geloof ik.
Ik heb daar vaker gezwommen dan het soortgelijke bad in Leidenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daar heb je geen banen zwem-uren, helaas
Nou dat ja. En het is soms gewoon echt niet te doen. Maar nu wel rustiger met "slechts" 2 sporten.quote:
Voor je waterpolo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker gezwommen dan het soortgelijke bad in Leiden
Hockey en tennis hier. Weet er alles vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.
Het is goed zo, veel te druk.
Na de zomer gaat ze naar een andere dansschool omdat ze in de hoogste balletgroep komt qua leeftijd en bij de huidige gaat die stoppen maar dan gaat ze dus naar de dinsdag ipv woensdag. Hockey training is ook op dinsdag dat wordt ook weer erg leukquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hockey en tennis hier. Weet er alles van
It all makes sense now!quote:
Ik ben nog nooit in het nieuwe zwembad in Leiden geweest, en hij staat er al een paar jaarquote:
Nee, doelde op wat andersquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in het nieuwe zwembad in Leiden geweest, en hij staat er al een paar jaar
Weet ikquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, doelde op wat anders
quote:
En je hebt nu zeker nog geen zin om naar de bosjes te lopen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet m'n avondkwark niet meer overslaan, zit al de hele ochtend honger te hebben
Waar ik woon groeien ze niet aan de bosjes.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je hebt nu zeker nog geen zin om naar de bosjes te lopen?
en dan leren ze het maar niet ? of hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
gewoon eten. Luisterennaar je lijf. Simpel zat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet m'n avondkwark niet meer overslaan, zit al de hele ochtend honger te hebben
Lijkt wel alsof ik in de KSC zit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon eten. Luisterennaar je lijf. Simpel zat.
Dagjesmensen en mooi weerquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe is de trein voller dan doordeweeks tijdens de spits.
Hij is iets korter. Maar toch. Is er een festival ergens of zo?
Niet alles in het leven gaat om een hard piemeltje US.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik geen hard piemeltje van.
Bij een kink vaak wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alles in het leven gaat om een hard piemeltje US.
Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellenquote:
lekker genietenquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuihuuiis even geen werk tot 14 april
quote:
quote:
Stel dat je interesse hebt in een bordspel oid.quote:
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen een overdreven lang antwoord geven waar ze niet op zitten te wachten is mijn kink.
Jij kent 5 mensen!?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.
The Daffydsyndrome says no.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.
Ik ken er zelfs 5 die geen familie zijn, want daar wil ik niks van hore op die manier.quote:
Dat je nichtje graag klappen en straf ontvangt van haar vader.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs 5 die geen familie zijn, want daar wil ik niks van hore op die manier.
Kan je meteen gaapjes tellen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen een overdreven lang antwoord geven waar ze niet op zitten te wachten is mijn kink.
Dat is wel raarquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nichtje graag klappen en straf ontvangt van haar vader.
Spelt of tijger?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Je fantasie verhalen boeit ook niemand iets.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellen![]()
Onsje gerookte paling, onsje Hollandse garnalen en ravigotesaus toch?
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Oh jezus vrienden hun auto naar de tering vannacht op de a10 door een auto achter ze. Gelukkig zijn hun oke.
Ow ik heb dat zo op binnen een weekquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.
Ik ben kaas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.
Zat die achter hen niet op te letten?quote:
Zal later wel meer te horen krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat die achter hen niet op te letten?
Ben benieuwdquote:
kaas weggooien? wat voor barbaar ben jij?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
rukken in de tuin. das ook een kinkquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Even tien minuten wat gras uit de tuin staan rukken. Toen had ik geen zin meer.
Het liefst alles met blauwe schimmel: gorgonzola, stilton, roquefort, andere obscure blauwe schimmelkaasje. Hmmmquote:
Pas op dat je niet door fransen opgegeten wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het liefst alles met blauwe schimmel: gorgonzola, stilton, roquefort, andere obscure blauwe schimmelkaasje. Hmmm
en een westvleteren 12 er bijquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
Is gewoon een paar blokjes en bijna elke dag op brood niet voldoende?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je niet minimaal 1x in de week een kaasplankje voor jezelf maakt, wie ben je dan?
Ik houd vooral van buitenlandse kaasjes als snackquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is gewoon een paar blokjes en bijna elke dag op brood niet voldoende?
Ik had vandaag nog truffelsmeerkaas achtig op broodquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd vooral van buitenlandse kaasjes als snack
das voor zuunige hollandersquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is gewoon een paar blokjes en bijna elke dag op brood niet voldoende?
Niet jouquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je niet minimaal 1x in de week een kaasplankje voor jezelf maakt, wie ben je dan?
Ik verslind allesquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alleen de kaft van de boeken of ook de inhoud?
Als een echte muis.quote:
Kan je beter gamen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Schitterendste weer van de wereld en wat zit ik te doen? Doomscrollen op Facebook. Why? Ik vind meer muntjes op straat dan leuke berichten op Facebook. [ afbeelding ]
Waarom zit je dan op fb?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Schitterendste weer van de wereld en wat zit ik te doen? Doomscrollen op Facebook. Why? Ik vind meer muntjes op straat dan leuke berichten op Facebook. [ afbeelding ]
Omdat er buiten mensen zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat vraag ik me dus ook af. Kennelijk doet dat iets verslavends met je.quote:
Beter dat dan casino dat vaker je geld mee verliest dan wintquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af. Kennelijk doet dat iets verslavends met je.
Morgen is t minder goed weer en volgende week al helemaalquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook meer interesse in Sims spelen dan om buiten iets te ondernemen
dat is wel bekend, de jeugd heeft gemiddeld 8 uur schermtijd per dagquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af. Kennelijk doet dat iets verslavends met je.
Mooi kan ik mij minder schuldig voelenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Morgen is t minder goed weer en volgende week al helemaal
That's the spirit!quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
Spruitkool ingezaaid. Eigenlijk moet ik ze voorzaaien in een propagator en niet meteen in de volle grond, maar ik ben ongeduldig dus ik doe het allebei. Wie van de plantjes wint mag mij voorzien van spruitjes.
Hier niet. Het is schitterend weer, en ik heb maar twee mensen gezien die hun perceel water kwamen geven en meteen weer weggingen.quote:
lekker knagenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet as we speak een stuk gorgonzola
Dat is een beetje vloeibaar en smelt heerlijk weg op de tongquote:
Staat nu bij mij op 4 uur 29 minquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is wel bekend, de jeugd heeft gemiddeld 8 uur schermtijd per dag
Je zou eens moeten weten hoe ze in deze sc gorgonzola soms noemen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een beetje vloeibaar en smelt heerlijk weg op de tong
En als t regent zie je ze allemaal pierenwippenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier niet. Het is schitterend weer, en ik heb maar twee mensen gezien die hun perceel water kwamen geven en meteen weer weggingen.
Gedachtenpijl schiet*quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een gedachte, poef weg gedachte. Was wel een belangrijke gedachte overigens
Ik gok niets positiefsquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoe ze in deze sc gorgonzola soms noemen.
ik wel meerquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Rookie numbersquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het zou wel een goede plek zijn om wormen te vergaren. Ze springen je nog net niet tegemoed als je een beetje onkruid aan het wieden bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En als t regent zie je ze allemaal pierenwippen
Doorverkopen aan hengelsportfansquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zou wel een goede plek zijn om wormen te vergaren. Ze springen je nog net niet tegemoed als je een beetje onkruid aan het wieden bent.
ja dik kans vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan behoor jij miss wel tot de generatie die nog geboren moet worden.
Geraniums? Afrikaantjes?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nog nieuwe plantjes bestellen. Ik heb nog plek voor 18 plantjes
Ienieminiemuis is goed met kinderenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat je een plakje kaas naar een huilende baby moet gooien, dan stopt ie met huilen.
quote:
@_UserName_quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat je een plakje kaas naar een huilende baby moet gooien, dan stopt ie met huilen.
Nee, ze moeten wormenpoep maken voor m'n planten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doorverkopen aan hengelsportfans
Als je een heel wiel kaas gooit huilt hij nooit meer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Tractor erachteraan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een heel wiel kaas gooit huilt hij nooit meer.
Is andere most dan niet efficienter qua hoeveelheid? Wel minder natuurlijk misschienquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ze moeten wormenpoep maken voor m'n planten.
Een natuurlijk kringloop in je tuin is het beste wat je kunt hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is andere most dan niet efficienter qua hoeveelheid? Wel minder natuurlijk misschien
Ik ben geen industriële boer die iedere vierkante meter financieel moet verantwoorden. Gewoon wat compost en de bodem met rust laten werkt prima.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is andere most dan niet efficienter qua hoeveelheid? Wel minder natuurlijk misschien
"Links" wil je laten denken dat er wat anders aan de hand isquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Helaas zijn wij als mensen daar te zwaar genoeg voor...
Wat staat hierquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* mikt 10 kopjes espresso in kat zn mikquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi, ik stop m'n koffie omdat de bonen op waren, en dan blijkt dat ik niets meer in huis heb.
Geen koffie is wel alarmfase rood
Amateur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi, ik stop m'n koffie omdat de bonen op waren, en dan blijkt dat ik niets meer in huis heb.
Geen koffie is wel alarmfase rood
Veel woorden voor #fatshamingquote:
Als je veel muggen en wespen erbij wil hebben moet je druiventrossen laten groeien op een plek waar dat goed kanquote:
Dat zou ik niet weten. Ik wil alleen de maximale luchtsnelheid van een onbelaste zwaluw weten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk welquote:
Het heeft weken niet in de schappen gelegen, normaal hou ik wel een goede voorraad aan.quote:
Zal vast wel een manier zijn om dat te bepalenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik wil alleen de maximale luchtsnelheid van een onbelaste zwaluw weten.
Tbegint steeds meer op Cuba te lijkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft weken niet in de schappen gelegen, normaal hou ik wel een goede voorraad aan.
Schappen? Picnic. Heb geloof ik 7 of 8 pakken staan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft weken niet in de schappen gelegen, normaal hou ik wel een goede voorraad aan.
Oh Picnic. Die bezorgden ooit bij ons. Maar toen vlogen een paar van hun karretjes met een grotere accu in de brand, en konden ze niet meer bij ons bezorgen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schappen? Picnic. Heb geloof ik 7 of 8 pakken staan.
Niet bezorgen is een oplossing. Niet de gewenste oplossing voor jou gok ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh Picnic. Die bezorgden ooit bij ons. Maar toen vlogen een paar van hun karretjes met een grotere accu in de brand, en konden ze niet meer bij ons bezorgen.
Ze zouden een oplossing zoeken maar ze bezorgen inmiddels al jaren niet meer hier.
Oplossing gevonden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zouden een oplossing zoeken maar ze bezorgen inmiddels al jaren niet meer hier.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet bezorgen is een oplossing. Niet de gewenste oplossing voor jou gok ik.
Die zijn ook gek op kaas?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn insectenhotel zit volik moet uitbreiden
hoop wel dat je naar die achter Keizerslanden bent gegaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even naar de Talamini voor een fantastisch ijsje met alles erop en eraan voor een schandalig bedrag![]()
![]()
DUUR hoor je dat @:uitstraling
Vlammenwerper er opquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Zit al een half uur met de vliegenmepper in m'n hand, maar de horzel die blijkbaar onder de dakrand een nest wil bouwen is me steeds te snel af
bijzondere benamingquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn insectenhotel zit volik moet uitbreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |