Nee, doelde op wat andersquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in het nieuwe zwembad in Leiden geweest, en hij staat er al een paar jaar
Weet ikquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, doelde op wat anders
quote:
En je hebt nu zeker nog geen zin om naar de bosjes te lopen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet m'n avondkwark niet meer overslaan, zit al de hele ochtend honger te hebben
Waar ik woon groeien ze niet aan de bosjes.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je hebt nu zeker nog geen zin om naar de bosjes te lopen?
en dan leren ze het maar niet ? of hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
gewoon eten. Luisterennaar je lijf. Simpel zat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet m'n avondkwark niet meer overslaan, zit al de hele ochtend honger te hebben
Lijkt wel alsof ik in de KSC zit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon eten. Luisterennaar je lijf. Simpel zat.
Dagjesmensen en mooi weerquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe is de trein voller dan doordeweeks tijdens de spits.
Hij is iets korter. Maar toch. Is er een festival ergens of zo?
Niet alles in het leven gaat om een hard piemeltje US.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik geen hard piemeltje van.
Bij een kink vaak wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alles in het leven gaat om een hard piemeltje US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |