Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar je kunt leren zwemmen ook gewoon zien als onderdeel van lichamelijke opvoeding, ofwel de gymles.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
Dat was met schoolzwemmen ook niet. Dan ging je gewoon naar het B-diploma groepje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb ook goede herinneringen aan normaal zwemles. Kinderen die er snel doorheen gaan worden dan ook niet geremd door de langzamere van hun klas.
Aah, zo’n sportfondsenbad. Hadden we hier in Dordt ook. Dubbel-olympisch. Kon je echt geweldig banen zwemmenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hier, toen woonde ik op de admiraal de ruyterweg
https://amsterdamopdekaar(...)Sportfondsenbad_West
Deze gozer heeft gewoon z'n A overgeslagen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was met schoolzwemmen ook niet. Dan ging je gewoon naar het B-diploma groepje.
Hadden die kinderen maar betere ouders moeten kiezen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
Ik weet niet of je het huidige Olympische zwembad van Dordt wel eens hebt gezienquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, zo’n sportfondsenbad. Hadden we hier in Dordt ook. Dubbel-olympisch. Kon je echt geweldig banen zwemmen![]()
Ook gesloopt
Gaat haags_minuutje niet voor andere zwemdiploma’s? Of te druk met hockey?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Haags het volgende:
Hoi.
Ik ben blij dat mijn dochter klaar is met zwemles. Ging er redelijk snel doorheen ook terwijl het tijdens de coronaperiode zo'n 3x stil heeft gelegen. Dat was echt verschrikkelijk.
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat haags_minuutje niet voor andere zwemdiploma’s? Of te druk met hockey?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden die kinderen maar betere ouders moeten kiezen?
Absoluut. Maar daar heb je geen banen zwem-uren, helaasquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het huidige Olympische zwembad van Dordt wel eens hebt gezien
Anders rij jij je ook sufquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.
Het is goed zo, veel te druk.
Ooh, netjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
En a, b en c diploma in de pocket is het prima. Al die zwemvaardigheid er ook nog bij ben je zo 4 jaar verder geloof ik.
Ik heb daar vaker gezwommen dan het soortgelijke bad in Leidenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daar heb je geen banen zwem-uren, helaas
Nou dat ja. En het is soms gewoon echt niet te doen. Maar nu wel rustiger met "slechts" 2 sporten.quote:
Voor je waterpolo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker gezwommen dan het soortgelijke bad in Leiden
Hockey en tennis hier. Weet er alles vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.
Het is goed zo, veel te druk.
Na de zomer gaat ze naar een andere dansschool omdat ze in de hoogste balletgroep komt qua leeftijd en bij de huidige gaat die stoppen maar dan gaat ze dus naar de dinsdag ipv woensdag. Hockey training is ook op dinsdag dat wordt ook weer erg leukquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hockey en tennis hier. Weet er alles van
It all makes sense now!quote:
Ik ben nog nooit in het nieuwe zwembad in Leiden geweest, en hij staat er al een paar jaarquote:
Nee, doelde op wat andersquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in het nieuwe zwembad in Leiden geweest, en hij staat er al een paar jaar
Weet ikquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, doelde op wat anders
quote:
En je hebt nu zeker nog geen zin om naar de bosjes te lopen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet m'n avondkwark niet meer overslaan, zit al de hele ochtend honger te hebben
Waar ik woon groeien ze niet aan de bosjes.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je hebt nu zeker nog geen zin om naar de bosjes te lopen?
en dan leren ze het maar niet ? of hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
gewoon eten. Luisterennaar je lijf. Simpel zat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet m'n avondkwark niet meer overslaan, zit al de hele ochtend honger te hebben
Lijkt wel alsof ik in de KSC zit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon eten. Luisterennaar je lijf. Simpel zat.
Dagjesmensen en mooi weerquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe is de trein voller dan doordeweeks tijdens de spits.
Hij is iets korter. Maar toch. Is er een festival ergens of zo?
Niet alles in het leven gaat om een hard piemeltje US.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik geen hard piemeltje van.
Bij een kink vaak wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alles in het leven gaat om een hard piemeltje US.
Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellenquote:
lekker genietenquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuihuuiis even geen werk tot 14 april
quote:
quote:
Stel dat je interesse hebt in een bordspel oid.quote:
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen een overdreven lang antwoord geven waar ze niet op zitten te wachten is mijn kink.
Jij kent 5 mensen!?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.
The Daffydsyndrome says no.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.
Ik ken er zelfs 5 die geen familie zijn, want daar wil ik niks van hore op die manier.quote:
Dat je nichtje graag klappen en straf ontvangt van haar vader.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs 5 die geen familie zijn, want daar wil ik niks van hore op die manier.
Kan je meteen gaapjes tellen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen een overdreven lang antwoord geven waar ze niet op zitten te wachten is mijn kink.
Dat is wel raarquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nichtje graag klappen en straf ontvangt van haar vader.
Spelt of tijger?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Je fantasie verhalen boeit ook niemand iets.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellen![]()
Onsje gerookte paling, onsje Hollandse garnalen en ravigotesaus toch?
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Oh jezus vrienden hun auto naar de tering vannacht op de a10 door een auto achter ze. Gelukkig zijn hun oke.
Ow ik heb dat zo op binnen een weekquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.
Ik ben kaas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.
Zat die achter hen niet op te letten?quote:
Zal later wel meer te horen krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat die achter hen niet op te letten?
Ben benieuwdquote:
kaas weggooien? wat voor barbaar ben jij?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
rukken in de tuin. das ook een kinkquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Even tien minuten wat gras uit de tuin staan rukken. Toen had ik geen zin meer.
Het liefst alles met blauwe schimmel: gorgonzola, stilton, roquefort, andere obscure blauwe schimmelkaasje. Hmmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |