Spelt of tijger?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Je fantasie verhalen boeit ook niemand iets.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellen![]()
Onsje gerookte paling, onsje Hollandse garnalen en ravigotesaus toch?
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Oh jezus vrienden hun auto naar de tering vannacht op de a10 door een auto achter ze. Gelukkig zijn hun oke.
Ow ik heb dat zo op binnen een weekquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.
Ik ben kaas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel kaas op want als ik een blok kaas haal kan ik het standaard weg pleuren op den duur.
Zat die achter hen niet op te letten?quote:
Zal later wel meer te horen krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat die achter hen niet op te letten?
Ben benieuwdquote:
kaas weggooien? wat voor barbaar ben jij?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
rukken in de tuin. das ook een kinkquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Even tien minuten wat gras uit de tuin staan rukken. Toen had ik geen zin meer.
Het liefst alles met blauwe schimmel: gorgonzola, stilton, roquefort, andere obscure blauwe schimmelkaasje. Hmmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |