Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellenquote:
lekker genietenquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuihuuiis even geen werk tot 14 april
quote:
quote:
Stel dat je interesse hebt in een bordspel oid.quote:
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen een overdreven lang antwoord geven waar ze niet op zitten te wachten is mijn kink.
Jij kent 5 mensen!?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.
The Daffydsyndrome says no.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken minstens 5 mensen die into sm zijn anders. Zo zeldzaam zijn ze niet.
Ik ken er zelfs 5 die geen familie zijn, want daar wil ik niks van hore op die manier.quote:
Dat je nichtje graag klappen en straf ontvangt van haar vader.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs 5 die geen familie zijn, want daar wil ik niks van hore op die manier.
Kan je meteen gaapjes tellen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen een overdreven lang antwoord geven waar ze niet op zitten te wachten is mijn kink.
Dat is wel raarquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nichtje graag klappen en straf ontvangt van haar vader.
Spelt of tijger?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Je fantasie verhalen boeit ook niemand iets.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed seksuele afwijkingen boeien net zoveel als pindakaas op witbrood
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek hier eens dat Katwijks vispaletje proberen te bestellen![]()
Onsje gerookte paling, onsje Hollandse garnalen en ravigotesaus toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |