Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar je kunt leren zwemmen ook gewoon zien als onderdeel van lichamelijke opvoeding, ofwel de gymles.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
Dat was met schoolzwemmen ook niet. Dan ging je gewoon naar het B-diploma groepje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb ook goede herinneringen aan normaal zwemles. Kinderen die er snel doorheen gaan worden dan ook niet geremd door de langzamere van hun klas.
Aah, zo’n sportfondsenbad. Hadden we hier in Dordt ook. Dubbel-olympisch. Kon je echt geweldig banen zwemmenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hier, toen woonde ik op de admiraal de ruyterweg
https://amsterdamopdekaar(...)Sportfondsenbad_West
Deze gozer heeft gewoon z'n A overgeslagen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was met schoolzwemmen ook niet. Dan ging je gewoon naar het B-diploma groepje.
Hadden die kinderen maar betere ouders moeten kiezen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk per definitie tegen alles waar gefaal van ouders door school moet worden opgevangen.
Ik weet niet of je het huidige Olympische zwembad van Dordt wel eens hebt gezienquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, zo’n sportfondsenbad. Hadden we hier in Dordt ook. Dubbel-olympisch. Kon je echt geweldig banen zwemmen![]()
Ook gesloopt
Gaat haags_minuutje niet voor andere zwemdiploma’s? Of te druk met hockey?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Haags het volgende:
Hoi.
Ik ben blij dat mijn dochter klaar is met zwemles. Ging er redelijk snel doorheen ook terwijl het tijdens de coronaperiode zo'n 3x stil heeft gelegen. Dat was echt verschrikkelijk.
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat haags_minuutje niet voor andere zwemdiploma’s? Of te druk met hockey?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden die kinderen maar betere ouders moeten kiezen?
Absoluut. Maar daar heb je geen banen zwem-uren, helaasquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het huidige Olympische zwembad van Dordt wel eens hebt gezien
Anders rij jij je ook sufquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.
Het is goed zo, veel te druk.
Ooh, netjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
En a, b en c diploma in de pocket is het prima. Al die zwemvaardigheid er ook nog bij ben je zo 4 jaar verder geloof ik.
Ik heb daar vaker gezwommen dan het soortgelijke bad in Leidenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut. Maar daar heb je geen banen zwem-uren, helaas
Nou dat ja. En het is soms gewoon echt niet te doen. Maar nu wel rustiger met "slechts" 2 sporten.quote:
Voor je waterpolo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker gezwommen dan het soortgelijke bad in Leiden
Hockey en tennis hier. Weet er alles vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Wilde ze wel hoor, is ook nog even doorgegaan maar met en hockey, ballet en dansen erbij werd het echt te gek. Nu is het alleen nog hockey en ballet.
Het is goed zo, veel te druk.
Na de zomer gaat ze naar een andere dansschool omdat ze in de hoogste balletgroep komt qua leeftijd en bij de huidige gaat die stoppen maar dan gaat ze dus naar de dinsdag ipv woensdag. Hockey training is ook op dinsdag dat wordt ook weer erg leukquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hockey en tennis hier. Weet er alles van
It all makes sense now!quote:
Ik ben nog nooit in het nieuwe zwembad in Leiden geweest, en hij staat er al een paar jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |