Ik ben mijn vrienden mega dankbaar en op dit moment alleen nog maar meer.quote:
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben mijn vrienden mega dankbaar en op dit moment alleen nog maar meer.
Dat absoluut.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen.
Voor het weer hoef je niet daarheen, is vaak zelfde dan in nlquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Hele week nog heerlie de weerlieWordt weer lekker in de tuin liggen met een boek, na het planten van de bloemetjes.
[ afbeelding ]
Wel net iets betere uitzichtenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor het weer hoef je niet daarheen, is vaak zelfde dan in nl
Maar erg lekker zo ja.
Ga ook de tuin in,
Doelde eigenlijk meer op de bergen en natuur, maar okquote:
Dat is wel een lelijk fake popje dus hoop het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat Kwiwi zo in de tuin te werken?
Vogelverschrikker is het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel een lelijk fake popje dus hoop het niet.
Nee, dit lijkt meer op een Amerikaanse versie van Heidiquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat Kwiwi zo in de tuin te werken?
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:27 schreef kwiwi het volgende:
De eerst Action is hier vandaag geopend, en een goedkope winkel is zo'n bijzonderheid dat er een live ticker voor is![]()
https://www.20min.ch/stor(...)er-schweiz-103318396
Ik ga denk ik nog maar wat verder de berg op verhuizen, weg van deze plebs winkelsquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakken
Ja dat dat kan in dat land, ongehoord ditquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nog maar wat verder de berg op verhuizen, weg van deze plebs winkels
Ook daar iedereen aan de goedkope plasticsquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakken
Hij komt net zijn bed uit, hij moet het nog terugkijken om te zien dat Lawson pole paktquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van de kwalificatie?
Zeg slaapkopquote:
Fikkie.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van de kwalificatie?
Gelukkig was het rustig.quote:
klimop moet je met wortel en al uitroeienquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik volgend jaar maar een plan bedenken om al het klimop te zien verwijderen. Dat gaan wij vandaag niet doen hoewel we vorig jaar ook ineens een deel van de schutting begonnen te zien.
Maar die shit moet gewoon weg want je kan nu al niet meer zien dat de boel vorig jaar helemaal kort gesnoeid is. En het groeit ook naar de bovenburen toe en richting het dak daar.Wat een schijt spul is dat.
Lawson is bij mij uitgeschakeld, kijk ik de verkeerde kwalificatie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij komt net zijn bed uit, hij moet het nog terugkijken om te zien dat Lawson pole pakt
een goedkope winkel met zwitserse prijzen ?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:27 schreef kwiwi het volgende:
De eerst Action is hier vandaag geopend, en een goedkope winkel is zo'n bijzonderheid dat er een live ticker voor is![]()
https://www.20min.ch/stor(...)er-schweiz-103318396
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |