Door de pilletjes die ik nu even heb kan je ook moe worden dus ik speel beetje vals.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanzelf wel even wegzak als ik achter mn pc zit
[..]
dat is een stuk beter dan die paar uur van mij
Vandaag toch nog wel?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Helaas begint het niet meer echt tuin zit weer te worden.
Tegen de tijd dat we klaar zijn heb ik vast zin om gewoon lekker op de bank te ploffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we klaar zijn heb ik vast zin om gewoon lekker op de bank te ploffen.Samen bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik denk dat hij daarna lekker naar huis gaat want hij heeft best wel druk leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarna lekker naar huis gaat want hij heeft best wel druk leven.Hulp is dan welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
dat magquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Door de pilletjes die ik nu even heb kan je ook moe worden dus ik speel beetje vals.
Ik ben mijn vrienden mega dankbaar en op dit moment alleen nog maar meer.quote:
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben mijn vrienden mega dankbaar en op dit moment alleen nog maar meer.
Dat absoluut.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen.
Voor het weer hoef je niet daarheen, is vaak zelfde dan in nlquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Hele week nog heerlie de weerlieWordt weer lekker in de tuin liggen met een boek, na het planten van de bloemetjes.
[ afbeelding ]
Wel net iets betere uitzichtenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor het weer hoef je niet daarheen, is vaak zelfde dan in nl
Maar erg lekker zo ja.
Ga ook de tuin in,
Doelde eigenlijk meer op de bergen en natuur, maar okquote:
Dat is wel een lelijk fake popje dus hoop het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat Kwiwi zo in de tuin te werken?
Vogelverschrikker is het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel een lelijk fake popje dus hoop het niet.
Nee, dit lijkt meer op een Amerikaanse versie van Heidiquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat Kwiwi zo in de tuin te werken?
Is Zwitserland nu ook al aan het afzakkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:27 schreef kwiwi het volgende:
De eerst Action is hier vandaag geopend, en een goedkope winkel is zo'n bijzonderheid dat er een live ticker voor is![]()
https://www.20min.ch/stor(...)er-schweiz-103318396
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |