oke das wel lang jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 02:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee +12 uur gamen vind ik wel zat op een dag![]()
en moet wel uitrusten want volgende week hebben we op werk ongv helft van het personeel op vakantie
gevalletje beroerd gepland
Dat zou ik ook moeten doen, maar zal hem wel niet gaan worden. Als ik overdag slaap, voel ik me daarna alleen maar brakker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
vanmiddag misschien maar proberen een tukkie doen
pcies viel gisteren in slaap op de bankquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen, maar zal hem wel niet gaan worden. Als ik overdag slaap, voel ik me daarna alleen maar brakker.
Ik heb geen medelijden met hem.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
ik denk dat ik vanzelf wel even wegzak als ik achter mn pc zitquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen, maar zal hem wel niet gaan worden. Als ik overdag slaap, voel ik me daarna alleen maar brakker.
dat is een stuk beter dan die paar uur van mijquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Ama het volgende:
En al wakker.Maar ik heb 11 uur geslapen dus prima.
Lekker van het zonnetje genieten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Vandaag weinig op de planning behalve de tuin netjes maken.
Helaas begint het niet meer echt tuin zit weer te worden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker van het zonnetje genieten.
Door de pilletjes die ik nu even heb kan je ook moe worden dus ik speel beetje vals.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanzelf wel even wegzak als ik achter mn pc zit
[..]
dat is een stuk beter dan die paar uur van mij
Vandaag toch nog wel?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Helaas begint het niet meer echt tuin zit weer te worden.
Tegen de tijd dat we klaar zijn heb ik vast zin om gewoon lekker op de bank te ploffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we klaar zijn heb ik vast zin om gewoon lekker op de bank te ploffen.Samen bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik denk dat hij daarna lekker naar huis gaat want hij heeft best wel druk leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarna lekker naar huis gaat want hij heeft best wel druk leven.Hulp is dan welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
dat magquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Door de pilletjes die ik nu even heb kan je ook moe worden dus ik speel beetje vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |