SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LTVDK op 04-04-2025 19:48:48 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lekker vroeg weerquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed gedaan. Elk moment kan de PIETSAAAA komen nu.
Ja als ik eenmaal een paar biertjes op heb dan schiet het avondeten er vaak bij inquote:
Oh, thanksquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, 'leuk geweest' betekent gewoon dat je er wel weer klaar mee bent
PIETSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed gedaan. Elk moment kan de PIETSAAAA komen nu.
Ook voor biertjes is het opzich best vroeg natuurlijk, geniet er vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als ik eenmaal een paar biertjes op heb dan schiet het avondeten er vaak bij in
Bier als avondeten?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als ik eenmaal een paar biertjes op heb dan schiet het avondeten er vaak bij in
Nou ja meer pietsaaa is minder biertjes. Maar om 5 uur gaat er echt wel eentje open hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook voor biertjes is het opzich best vroeg natuurlijk, geniet er van
zag een aanbieding in mn mail, pizza funghi 2,99 bij domino's. Ook zin inquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja meer pietsaaa is minder biertjes. Maar om 5 uur gaat er echt wel eentje open hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Sorry toch even mijn laatste post nog een keer quote omdat topic bijna dicht ging. Maar resultaat van mijn. spoed huisarts bezoek:Dat het maar snel wat beter mag gaan met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een "tweede pietsaaaaa gratis" voucher die op tijd op moest dusjah.
ditquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het maar snel wat beter mag gaan met je![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
Maar ja ik vind het gewoon jammer dat ik dit nooit nodig geweest ben en nu voor de 2de keer in 2 jaar toch ineens wel.
BBQ vlees al klaar liggen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hetr mooiste moment van de week komt er weer aanVrijdagmiddag vijf uur
pizza met BBQvleesquote:
Niks mis met een beetje hulp krijgen, alleen maar goed dat je erom durft te vragen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
Maar ja ik vind het gewoon jammer dat ik dit nooit nodig geweest ben en nu voor de 2de keer in 2 jaar toch ineens wel.
*ontlurkt en gaat hard duimen*quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Sorry toch even mijn laatste post nog een keer gequote omdat topic bijna dicht ging. Maar resultaat van mijn. spoed huisarts bezoek:
Therapie lijkt me dan een goed idee?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje hulp krijgen, alleen maar goed dat je erom durft te vragen.
Deze vakantie niet. Heb gekozen voor de Fundatie in Zwolle Misschien weer in het najaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:35 schreef Haags het volgende:
@:bomenverzameling
Vandaag naar Mauritshuis geweest met die kleine. Mooi man, moet je zeker keer naartoe
vind je dit een verbetering of verslechtering?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
van der Boom perenlimonadesiroop zit niet meer in een aluminium fles maar in een drinkkarton.. is meteen 0% toegevoegde suiker van gemaakt blijkbaar.
Ook zit er iets meer zout in...
kortom tot zo ver mn perenlimonadeverslaving
verslechtering, vandaar het einde van mn verslavingquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je dit een verbetering of verslechtering?
en heb je uitslag?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Sorry toch even mijn laatste post nog een keer gequote omdat topic bijna dicht ging. Maar resultaat van mijn. spoed huisarts bezoek:Sterkte AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb je al gebeld wat ze precies gaan chirurgen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
verslechtering, vandaar het einde van mn verslaving
en uitslag. ja ik heb 3 stenen gekweekt. 2 galstenen en 1 niersteen.
die in mn nier gaat voor zover ik begrijp blijven zitten en die twee uit mn gal gaat weg.
ik heb ze wel gebeld, kan niet op donderdag dus het wordt de 14e. maar nog niet chirurgen. eerst blijkbaar een 15minuutjes babbeltje. en daar zal ik wel horen of die hele galblaas er uit gaat of dat ze iets anders gaan doenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al gebeld wat ze precies gaan chirurgen?
Aha, dus nog ff dat afwachten danquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ze wel gebeld, kan niet op donderdag dus het wordt de 14e. maar nog niet chirurgen. eerst blijkbaar een 15minuutjes babbeltje. en daar zal ik wel horen of die hele galblaas er uit gaat of dat ze iets anders gaan doen
Gezelliquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik werd meegevraagd om wat te gaan drinken.
wat vervelend voor je!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
oh lol, ik las die 'tot zover' als 'tot zover mijn dagboek'quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
verslechtering, vandaar het einde van mn verslaving
en uitslag. ja ik heb 3 stenen gekweekt. 2 galstenen en 1 niersteen.
die in mn nier gaat voor zover ik begrijp blijven zitten en die twee uit mn gal gaat weg.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
toen ik je vraag las had ik door dat mn zin idd dubbel leesbaar wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh lol, ik las die 'tot zover' als 'tot zover mijn dagboek'
ik had idd ook liever dat er wel wat werd gevonden, anders moesten we nog meer onderzoeken doenquote:en hey!dat is kut maar ook weer fijn dat je nu weet waar het vandaan komt en wat er aan gedaan kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
preciesquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik je vraag las had ik door dat mn zin idd dubbel leesbaar was
[..]
ik had idd ook liever dat er wel wat werd gevonden, anders moesten we nog meer onderzoeken doen
feit!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
en onze @:ijsdraakje is een betrouwbare internetdokter!
idd 8u is ruk maar 17u is rukkerderquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zojuist een voorstel gedaan om een les te verplaatsen van 17.00 - 18.00 naar 08.00 - 09.00![]()
echt heel kut maar beter dan 17.00 - 18.00 want dat is na een borrel
!
weekend is begonnen crackiequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zojuist een voorstel gedaan om een les te verplaatsen van 17.00 - 18.00 naar 08.00 - 09.00![]()
echt heel kut maar beter dan 17.00 - 18.00 want dat is na een borrel
!
quote:
Ehhh, volgens mij moet ik morgen werkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
weekend is begonnen crackie
Bekijk deze YouTube-video
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhh, volgens mij moet ik morgen werken
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
en onze @:ijsdraakje is een betrouwbare internetdokter!
#Metooquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhh, volgens mij moet ik morgen werken
kom maar halen, boterhamworst en stervenopstraatworstquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, waarmee? Mag ik ook als het lekker is?
dit @Amaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oke gatverdamme nee nvm, toch hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom maar halen, boterhamworst en stervenopstraatworst
nopequote:
quote:
Ah ok. Ik ben eens begonnen aan Transport Fever (1).quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)aveyard_Simulator_2/
je mag wel langskomen op mijn werk, heb je interesse in een carriereswitch?quote:
Oh leuk! Of klinkt leuk, keertje wat anders?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd. Dit is dan voor PostNL, we moeten ook zelf sorteren en dat is anders dan ik gewend ben. En heb ik al iets van 2 jaar niet meer gedaan. Gelukkig word ik daarin wel geholpen. Het bezorgen zelf is natuurlijk geen probleem...
tarweshakes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo die eerste pizza zit erin. Nu aan de tarweshakes
Bier. Hij gaat zich katjelam zuipenquote:
Ja en dan sowieso een blok Eindhoven, waar ik al even niet meer bezorgd heb.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh leuk! Of klinkt leuk, keertje wat anders?
das een oudjequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ben eens begonnen aan Transport Fever (1).
dat is ook leukquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en dan sowieso een blok Eindhoven, waar ik al even niet meer bezorgd heb.
ohja, natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]denk aan geel goud, wat zeg ik
ik bedoel vloeibaar
sukkelquote:
ja hor, alleen geen zin om te verhuizenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je mag wel langskomen op mijn werk, heb je interesse in een carriereswitch?
ik doe niet mee dus dan moet ie zonderquote:
Ja. misschien is dat wel te vergelijken met jou, wanneer je een nieuwe klas voor je hebt..quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is ook leukdus lekker semi-nieuw werk voor jou
Hahaha, denk dat dat best een prima vergelijking isquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. misschien is dat wel te vergelijken met jou, wanneer je een nieuwe klas voor je hebt..
![]()
Ja maar ik denk dat je dat pas over een paar dagen goed kan zeggen. Ik weet het niet zo goed eigenlijk.quote:
Ik zie dat je sociaal bezig bent. Heel goed.quote:
ik ook niet, staat er niet wat over bij oid?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat je dat pas over een paar dagen goed kan zeggen. Ik weet het niet zo goed eigenlijk.
Ligt het aan de leraar of zien de ouders ook wel in dat het bij de kinderen kan liggen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, veelbewogen weekje. Meerdere schorsingen, veel straffen, veel ouders op school.
Even bij komen.
Er wordt wel veel gewezen naar "foute" vrienden en vriendinnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt het aan de leraar of zien de ouders ook wel in dat het bij de kinderen kan liggen?
van hun engeltjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt wel veel gewezen naar "foute" vrienden en vriendinnen.
Maar verder zijn ze het erover eens dat het gedrag is dat de kop moet worden ingedrukt.
Wat is een LLL?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag lekker met paar maten Veluwe gefietst met een LLL
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.quote:
bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.
Is dat eigenlijk veranderd door de jaren heen? Heb het idee dat (bepaalde) ouders altijd al hoge eisen stelden, maar dat vroeger die druk puur bij het kind lag en je daar tegenwoordig als leraar meer direct bij betrokken wordt omdat ouders de leraren kunnen mailen en what not. Maar misschien zie ik dat helemaal foutquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.
Erg vreemd altijd. Vraag me dan af waar die ouders de verwachtingen vandaan halen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
bijzonder eigenlijk.
ik had in het verleden ook eens te maken met zulke ouders.
kind kon niet op regulier zwemles maar verwachting was wel dat kind in jaartje a en b zou hebben. euh schat dat heb je bij regulier zwemles niet eens grote kans op. en ik ben ook niet van plan om hem figuurlijk te laten verzuipen omdat ik niet alle bases cover.
Kortom uiteindelijk hebben ze naar een andere plek gezocht. geen idee of hij inmiddels diploma's heeft
Heb dat idee niet. Het is alleen tegenwoordig eenvoudiger om in contact te komen met een docent, waardoor veel ouders sneller die stap maken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk veranderd door de jaren heen? Heb het idee dat (bepaalde) ouders altijd al hoge eisen stelden, maar dat vroeger die druk puur bij het kind lag en je daar tegenwoordig als leraar meer direct bij betrokken wordt omdat ouders de leraren kunnen mailen en what not. Maar misschien zie ik dat helemaal fout
Voor mij is het kinderen en ik ben niet hooggeleid genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouders en werkdruk de reden waarom ik het onderwijs niet in wil.
Dat is ook wat waardquote:
Hier zitten de buren in de voortuin. Dus dan doe ik het morgenvroeg wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Heb deze zonnige vrijdagavond maar gebruikt om alvast even wat in de tuin te doen. Halve kliko vol en het ziet er nog steeds uit alsof er niks is weggehaald
Rij je weer ff 1000+ km in een ruk naar Nl?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, beter. Die had ik niet. Zat achter het stuur op een appel te knagen
Gewoon lekker met de trimmer en bladblazer los gaan, zijn ze zo weg (of jij)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten de buren in de voortuin. Dus dan doe ik het morgenvroeg wel.
In bikini of trainingspak hoop ik dan wel?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten de buren in de voortuin. Dus dan doe ik het morgenvroeg wel.
Waarom niet naakt?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In bikini of trainingspak hoop ik dan wel?
quote:
quote:
Ik weet nu al dat ik morgen ook geen zin heb jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen.
Geen zin
Morgen weer
Komen ze nog wel op terug.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carričre in je vooruitzicht.
Zou je wel willen he.quote:
staat vast mooi op de voorpagina van het ADquote:
Als ze me pakken jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat vast mooi op de voorpagina van het AD
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia als je rijke ouders hebt dan heb je weinig te vrezen in België.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen ze nog wel op terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia als je rijke ouders hebt dan heb je weinig te vrezen in België.
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeftquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto is gewoon zonder balkje te vinden hoor.
België is dus nog erger dan onze eigen bananenrepubliekquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carričre in je vooruitzicht. Niet eens een strafblad terwijl hij wel schuldig bevonden is.!
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeft
en dat boeit hem nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.
Ja de rechter vond het belangrijker dat de dader na zijn studie nog een goede baan kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
België is dus nog erger dan onze eigen bananenrepubliek
Sow 3 hele maanden zelfsquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de rechter vond het belangrijker dat de dader na zijn studie nog een goede baan kan krijgen.!
Nee denk het niet helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?
Dat lijkt me stug.quote:
Mailyquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeft
Zal wel gedeeld zijn door een medestudentquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien dat dat ziekenhuis ook eens na moet gaan denken over hoe ze met persoonsgegevens omgaan. Want dat dit überhaupt kan is natuurlijk ook best slecht.
Aannamequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel gedeeld zijn door een medestudent
De mens is slechts een naakte onbeschaafde blote aap.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?
Namen en foto's zijn binnen een minuut te vinden iig https://www.uzleuven.be/n(...)lgemene-gynaecologiequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
Misschien was het wel gewoon online te vinden.
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mens is slechts een naakte onbeschaafde blote aap.
Kijk al die rechters hier dan vanaf hun huisjes op wielen.
Ik bespeur slechts Duits aandoende karakterfoutjes in den medemens.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk mee
Straks heeft ie ook nog geen kleren aanquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk mee
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren hequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bespeur slechts Duits aandoende karakterfoutjes in den medemens.
Wauw dat het mag naast bloot en naakt zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks heeft ie ook nog geen kleren aan
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren he
Ik ben doodnormaal, ik vind de menselijke augurk vele malen boeiender.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren he
Proestquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben doodnormaal, ik vind de menselijke augurk vele malen boeiender.
Nee was onderweg naar het wonderschone Zürichquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rij je weer ff 1000+ km in een ruk naar Nl?
quote:
Waarom zeggen ze dat dan niet wat vaker?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijk per ongeluk dus een soort van super gewaardeerd te worden. Zo leer je iedere dag iets nieuws.
Nicequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn telefoon is bijna leeg, en ik heb nog een uur te gaan voor ik thuis ben. RIP jullie.
Oh jeetje! Heb je koorts?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Beetje drankjes doen na werk. Ik heb hier zelfs een film voor afgezegd.
Mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Contrary to popular belief, wij leven nog wel even doorquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn telefoon is bijna leeg, en ik heb nog een uur te gaan voor ik thuis ben. RIP jullie.
Mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn objectpermanentie is nog niet volledig ontwikkeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Contrary to popular belief, wij leven nog wel even door
Hoe staat het met de toiletpapier voorraad?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway. Picnic spul zit weer in de kast, ook wat extra blikgroenten gehaald voor als de bom valt. En wat extra toiletpapierEn nu is het ineens 9 uur dus ik mag zo slapen
Als de kernbom valt mag ie zo dichtbij mogelijk vallen, dat hoef ik niet te overlevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway. Picnic spul zit weer in de kast, ook wat extra blikgroenten gehaald voor als de bom valt. En wat extra toiletpapierEn nu is het ineens 9 uur dus ik mag zo slapen
148 nu. Plus wat er nog op de pin in de plee zit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe staat het met de toiletpapier voorraad?
Dat is bijna 3 jaar aan pleepapier johquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
148 nu. Plus wat er nog op de pin in de plee zit.
Oh ja? Zo werkt mijn hoofd niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is bijna 3 jaar aan pleepapier joh
Iedereen weet dat ik niet buiten komquote:
Fles moet dan ook heel wat afvegen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien gaat hij er vanuit dat er weinig vezels in het noodvoer zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rol per week ongeveerquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Zo werkt mijn hoofd niet.
Mijn reet ook niet trouwensdenk dat het met een jaartje wel op is eigenlijk
Vooral geen geld meer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Studenten zitten nu al dronken te vozrn in de trein. De avond is nog nauwelijks begonnnen. De jeugd heeft geen stamina meer.
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Studenten zitten nu al dronken te vozen in de trein. De avond is nog nauwelijks begonnnen. De jeugd heeft geen stamina meer.
dubbel wauw idd. ik kan anderhalve week met een rol tenzij tijd van de maand dan wat korterquote:
ZO slim is deze manquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
En als de nood echt toeslaat kan je beide kanten gebruiken, en dan de lagen uit elkaar trekken en binnenstebuiten terugplakken om de nieuwe buitenkanten te gebruiken.
Ja ik ben alweer gestopt met bier eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, volgende keer even pasta inslaan. Dan ben ik er wel.Je hebt veel liter nodig als de nood aan de man is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook wel. Als het langer dan een week duurt wordt het lastig.quote:
Ben jij t weleens geweest? Kan best een x lekker zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben jij t weleens geweest? Kan best een x lekker zijn.
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel. Als het langer dan een week duurt wordt het lastig.
--> schopje AA.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.
Zolang je nog ademt kan je veel hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.
Misschien ist wel eetbaar papierquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?
samequote:
Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?
Blijf ik grappig vinden in EIndhoven. Hier heb je de Rimsky-Korsakovstraat. Ja ik weet dat is niet dezelfde als het Korsakoff-syndroom. Maar bepaalde adressen daar hebben AA als postcodeletters...quote:
ik koop het altijd in bulk, dan heb ik ook een jaarvoorraad. is makkelijkquote:
Ben weer in een geniale bui vandaag geloof ikquote:
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huisquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben weer in een geniale bui vandaag geloof ikHad vandaag nog zo'n goed logisch idee, ben alleen vergeten wat het was
Ga je deze besparing ook tracken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huis
neequote:
Woosh.quote:
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carričre in je vooruitzicht. Niet eens een strafblad terwijl hij wel schuldig bevonden is.!
Trial by the internetquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
Zijn mensen zo weer vergeten hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
Ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik koop het altijd in bulk, dan heb ik ook een jaarvoorraad. is makkelijk
en vooral goedkoop want bulkweken enzo
Lijkt me vrij logisch en wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat iemand 100'000 euro gewonnen had met een kraslot, maar het geld niet krijgt. Blijkbaar krijgt hij al jaren een uitkering die inmiddels in totaal ook zo'n 100'000 euro is. Dat is een schuld die je bij de overheid hebt, dus nu moet hij met dat gewonnen geld eerst de staat (z'n complete uitkering) terugbetalen
Google jij je dokters niet voordat je er heen gaat? Ik welquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen zo weer vergeten hoor.
Gewoon helemaal geen eten kopen. EN geen gas, geen water, geen elektra, geen internet. Hell niet eens een huisquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huis
Alsof die mensen dan niet gewoon een andere naam aannemen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Google jij je dokters niet voordat je er heen gaat? Ik wel
Henk de hobbygynaecoloog.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen zo weer vergeten hoor.
Ja is het ook, maar had nog nooit een praktijkvoorbeeld gezien. Het kan hier ook dat je de Zwitserse nationaliteit alleen krijgt als je het totaal aan gekregen uitkeringen terugbetaalt. Omdat je, afhankelijk van gemeente en kanton, geen schulden mag hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch en wel zo eerlijk.
Oftewel met een uitkering is een loterij zinloosquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat iemand 100'000 euro gewonnen had met een kraslot, maar het geld niet krijgt. Blijkbaar krijgt hij al jaren een uitkering die inmiddels in totaal ook zo'n 100'000 euro is. Dat is een schuld die je bij de overheid hebt, dus nu moet hij met dat gewonnen geld eerst de staat (z'n complete uitkering) terugbetalen
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oftewel met een uitkering is een loterij zinloos
Ik vind het wel een nobel en rechtvaardig iets eigenlijk, dat je een levenslange schuld aan de staat hebt als je een uitkering hebt genoten die je terug mag betalen zodra je het weer kunt, van levenslange hangmat naar tijdelijk vangnet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar had nog nooit een praktijkvoorbeeld gezien. Het kan hier ook dat je de Zwitserse nationaliteit alleen krijgt als je het totaal aan gekregen uitkeringen terugbetaalt. Omdat je, afhankelijk van gemeente en kanton, geen schulden mag hebben.
Ik ga ook zo. Wekker gaat over iets meer dan 8 uur...quote:
ow nee dat doe ik niet. als ik 3 pakken heb dan houd ik de boel in de gaten en zodra er een bulk aanbieding is dan bestel ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Maar als ik nog maar 6 pakken van 16 rollen heb koop ik er 2 pakken bij.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dat doe ik niet. als ik 3 pakken heb dan houd ik de boel in de gaten en zodra er een bulk aanbieding is dan bestel ik.
mevr Koen is een aanbiedingen harder.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dat doe ik niet. als ik 3 pakken heb dan houd ik de boel in de gaten en zodra er een bulk aanbieding is dan bestel ik.
zou ook kunnen, alleen wacht ik op echt goeie aanbiedingen. en wil wel page (of scottex)quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga eens opletten of er aanbiedingen zijn als ik nog 1,5 pak heb
amen, ik heb geen voorraden, op wc papier bulk naquote:
ja mijn huis is ook niet van elastiek helaas. maar ik heb boven een cvhok die nogal lang is waar veel spul kan staan. en onder de trap een kast dus voor pleepapier heb ik de ruimte genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen is een aanbiedingen harder.
Als we een groter huis hadden gehad waren de voorraden navenant groter geweest
oh nee, ik wil gewoon huismerk ah 4 laags hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook kunnen, alleen wacht ik op echt goeie aanbiedingen. en wil wel page (of scottex)
Mja groter huis is niet altijd beter wat dat betreft nee. Heb hier een grote voorraadkamer in de kelder. De ene helft is een kleine supermarkt, de andere kant een complete Etosquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen is een aanbiedingen harder.
Als we een groter huis hadden gehad waren de voorraden navenant groter geweest
nicequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja groter huis is niet altijd beter wat dat betreft nee. Heb hier een grote voorraadkamer in de kelder. De ene helft is een kleine supermarkt, de andere kant een complete Etos
ik heb mezelf ook verboden om nog shampoo en cremespoeling te kopen voorlopig (kan waarschijnlijk wel 5 jaar vooruit met de hoeveelheid die er boven in mn etos staat).quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja groter huis is niet altijd beter wat dat betreft nee. Heb hier een grote voorraadkamer in de kelder. De ene helft is een kleine supermarkt, de andere kant een complete Etos
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buren komen wel eens 'shoppen' op zondag, als ze wat missen en de winkels dicht zijn
Groter huis niet op de planning?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net iets te weinig ruimte hier in huis
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buren komen wel eens 'shoppen' op zondag, als ze wat missen en de winkels dicht zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb net iets te weinig ruimte hier in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |