SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LTVDK op 04-04-2025 19:48:48 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lekker vroeg weerquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed gedaan. Elk moment kan de PIETSAAAA komen nu.
Ja als ik eenmaal een paar biertjes op heb dan schiet het avondeten er vaak bij inquote:
Oh, thanksquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, 'leuk geweest' betekent gewoon dat je er wel weer klaar mee bent
PIETSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed gedaan. Elk moment kan de PIETSAAAA komen nu.
Ook voor biertjes is het opzich best vroeg natuurlijk, geniet er vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als ik eenmaal een paar biertjes op heb dan schiet het avondeten er vaak bij in
Bier als avondeten?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als ik eenmaal een paar biertjes op heb dan schiet het avondeten er vaak bij in
Nou ja meer pietsaaa is minder biertjes. Maar om 5 uur gaat er echt wel eentje open hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook voor biertjes is het opzich best vroeg natuurlijk, geniet er van
zag een aanbieding in mn mail, pizza funghi 2,99 bij domino's. Ook zin inquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja meer pietsaaa is minder biertjes. Maar om 5 uur gaat er echt wel eentje open hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Sorry toch even mijn laatste post nog een keer quote omdat topic bijna dicht ging. Maar resultaat van mijn. spoed huisarts bezoek:Dat het maar snel wat beter mag gaan met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een "tweede pietsaaaaa gratis" voucher die op tijd op moest dusjah.
ditquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het maar snel wat beter mag gaan met je![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het maar snel wat beter mag gaan met je![]()
Hopelijk helpt het snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
Maar ja ik vind het gewoon jammer dat ik dit nooit nodig geweest ben en nu voor de 2de keer in 2 jaar toch ineens wel.
BBQ vlees al klaar liggen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hetr mooiste moment van de week komt er weer aanVrijdagmiddag vijf uur
pizza met BBQvleesquote:
Niks mis met een beetje hulp krijgen, alleen maar goed dat je erom durft te vragen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
Maar ja ik vind het gewoon jammer dat ik dit nooit nodig geweest ben en nu voor de 2de keer in 2 jaar toch ineens wel.
*ontlurkt en gaat hard duimen*quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Sorry toch even mijn laatste post nog een keer gequote omdat topic bijna dicht ging. Maar resultaat van mijn. spoed huisarts bezoek:
Therapie lijkt me dan een goed idee?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje hulp krijgen, alleen maar goed dat je erom durft te vragen.
Deze vakantie niet. Heb gekozen voor de Fundatie in Zwolle Misschien weer in het najaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:35 schreef Haags het volgende:
@:bomenverzameling
Vandaag naar Mauritshuis geweest met die kleine. Mooi man, moet je zeker keer naartoe
vind je dit een verbetering of verslechtering?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
van der Boom perenlimonadesiroop zit niet meer in een aluminium fles maar in een drinkkarton.. is meteen 0% toegevoegde suiker van gemaakt blijkbaar.
Ook zit er iets meer zout in...
kortom tot zo ver mn perenlimonadeverslaving
verslechtering, vandaar het einde van mn verslavingquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je dit een verbetering of verslechtering?
en heb je uitslag?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Sorry toch even mijn laatste post nog een keer gequote omdat topic bijna dicht ging. Maar resultaat van mijn. spoed huisarts bezoek:Sterkte AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb je al gebeld wat ze precies gaan chirurgen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
verslechtering, vandaar het einde van mn verslaving
en uitslag. ja ik heb 3 stenen gekweekt. 2 galstenen en 1 niersteen.
die in mn nier gaat voor zover ik begrijp blijven zitten en die twee uit mn gal gaat weg.
ik heb ze wel gebeld, kan niet op donderdag dus het wordt de 14e. maar nog niet chirurgen. eerst blijkbaar een 15minuutjes babbeltje. en daar zal ik wel horen of die hele galblaas er uit gaat of dat ze iets anders gaan doenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al gebeld wat ze precies gaan chirurgen?
Aha, dus nog ff dat afwachten danquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ze wel gebeld, kan niet op donderdag dus het wordt de 14e. maar nog niet chirurgen. eerst blijkbaar een 15minuutjes babbeltje. en daar zal ik wel horen of die hele galblaas er uit gaat of dat ze iets anders gaan doen
Gezelliquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik werd meegevraagd om wat te gaan drinken.
wat vervelend voor je!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
oh lol, ik las die 'tot zover' als 'tot zover mijn dagboek'quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
verslechtering, vandaar het einde van mn verslaving
en uitslag. ja ik heb 3 stenen gekweekt. 2 galstenen en 1 niersteen.
die in mn nier gaat voor zover ik begrijp blijven zitten en die twee uit mn gal gaat weg.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
toen ik je vraag las had ik door dat mn zin idd dubbel leesbaar wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh lol, ik las die 'tot zover' als 'tot zover mijn dagboek'
ik had idd ook liever dat er wel wat werd gevonden, anders moesten we nog meer onderzoeken doenquote:en hey!dat is kut maar ook weer fijn dat je nu weet waar het vandaan komt en wat er aan gedaan kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
preciesquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik je vraag las had ik door dat mn zin idd dubbel leesbaar was
[..]
ik had idd ook liever dat er wel wat werd gevonden, anders moesten we nog meer onderzoeken doen
feit!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
en onze @:ijsdraakje is een betrouwbare internetdokter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |