Waarom zeggen ze dat dan niet wat vaker?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijk per ongeluk dus een soort van super gewaardeerd te worden. Zo leer je iedere dag iets nieuws.
Nicequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn telefoon is bijna leeg, en ik heb nog een uur te gaan voor ik thuis ben. RIP jullie.
Oh jeetje! Heb je koorts?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Beetje drankjes doen na werk. Ik heb hier zelfs een film voor afgezegd.
Mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Contrary to popular belief, wij leven nog wel even doorquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn telefoon is bijna leeg, en ik heb nog een uur te gaan voor ik thuis ben. RIP jullie.
Mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn objectpermanentie is nog niet volledig ontwikkeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Contrary to popular belief, wij leven nog wel even door
Hoe staat het met de toiletpapier voorraad?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway. Picnic spul zit weer in de kast, ook wat extra blikgroenten gehaald voor als de bom valt. En wat extra toiletpapierEn nu is het ineens 9 uur dus ik mag zo slapen
Als de kernbom valt mag ie zo dichtbij mogelijk vallen, dat hoef ik niet te overlevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway. Picnic spul zit weer in de kast, ook wat extra blikgroenten gehaald voor als de bom valt. En wat extra toiletpapierEn nu is het ineens 9 uur dus ik mag zo slapen
148 nu. Plus wat er nog op de pin in de plee zit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe staat het met de toiletpapier voorraad?
Dat is bijna 3 jaar aan pleepapier johquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
148 nu. Plus wat er nog op de pin in de plee zit.
Oh ja? Zo werkt mijn hoofd niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is bijna 3 jaar aan pleepapier joh
Iedereen weet dat ik niet buiten komquote:
Fles moet dan ook heel wat afvegen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien gaat hij er vanuit dat er weinig vezels in het noodvoer zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rol per week ongeveerquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Zo werkt mijn hoofd niet.
Mijn reet ook niet trouwensdenk dat het met een jaartje wel op is eigenlijk
Vooral geen geld meer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Studenten zitten nu al dronken te vozrn in de trein. De avond is nog nauwelijks begonnnen. De jeugd heeft geen stamina meer.
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Studenten zitten nu al dronken te vozen in de trein. De avond is nog nauwelijks begonnnen. De jeugd heeft geen stamina meer.
dubbel wauw idd. ik kan anderhalve week met een rol tenzij tijd van de maand dan wat korterquote:
ZO slim is deze manquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
En als de nood echt toeslaat kan je beide kanten gebruiken, en dan de lagen uit elkaar trekken en binnenstebuiten terugplakken om de nieuwe buitenkanten te gebruiken.
Ja ik ben alweer gestopt met bier eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, volgende keer even pasta inslaan. Dan ben ik er wel.Je hebt veel liter nodig als de nood aan de man is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook wel. Als het langer dan een week duurt wordt het lastig.quote:
Ben jij t weleens geweest? Kan best een x lekker zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben jij t weleens geweest? Kan best een x lekker zijn.
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel. Als het langer dan een week duurt wordt het lastig.
--> schopje AA.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.
Zolang je nog ademt kan je veel hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.
Misschien ist wel eetbaar papierquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?
samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |