Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mens is slechts een naakte onbeschaafde blote aap.
Kijk al die rechters hier dan vanaf hun huisjes op wielen.
Ik bespeur slechts Duits aandoende karakterfoutjes in den medemens.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk mee
Straks heeft ie ook nog geen kleren aanquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk mee
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren hequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bespeur slechts Duits aandoende karakterfoutjes in den medemens.
Wauw dat het mag naast bloot en naakt zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks heeft ie ook nog geen kleren aan
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren he
Ik ben doodnormaal, ik vind de menselijke augurk vele malen boeiender.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren he
Proestquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben doodnormaal, ik vind de menselijke augurk vele malen boeiender.
Nee was onderweg naar het wonderschone Zürichquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rij je weer ff 1000+ km in een ruk naar Nl?
quote:
Waarom zeggen ze dat dan niet wat vaker?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijk per ongeluk dus een soort van super gewaardeerd te worden. Zo leer je iedere dag iets nieuws.
Nicequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn telefoon is bijna leeg, en ik heb nog een uur te gaan voor ik thuis ben. RIP jullie.
Oh jeetje! Heb je koorts?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Beetje drankjes doen na werk. Ik heb hier zelfs een film voor afgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |