Ja maar ik denk dat je dat pas over een paar dagen goed kan zeggen. Ik weet het niet zo goed eigenlijk.quote:
Ik zie dat je sociaal bezig bent. Heel goed.quote:
ik ook niet, staat er niet wat over bij oid?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat je dat pas over een paar dagen goed kan zeggen. Ik weet het niet zo goed eigenlijk.
Ligt het aan de leraar of zien de ouders ook wel in dat het bij de kinderen kan liggen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, veelbewogen weekje. Meerdere schorsingen, veel straffen, veel ouders op school.
Even bij komen.
Er wordt wel veel gewezen naar "foute" vrienden en vriendinnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt het aan de leraar of zien de ouders ook wel in dat het bij de kinderen kan liggen?
van hun engeltjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt wel veel gewezen naar "foute" vrienden en vriendinnen.
Maar verder zijn ze het erover eens dat het gedrag is dat de kop moet worden ingedrukt.
Wat is een LLL?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag lekker met paar maten Veluwe gefietst met een LLL
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.quote:
bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.
Is dat eigenlijk veranderd door de jaren heen? Heb het idee dat (bepaalde) ouders altijd al hoge eisen stelden, maar dat vroeger die druk puur bij het kind lag en je daar tegenwoordig als leraar meer direct bij betrokken wordt omdat ouders de leraren kunnen mailen en what not. Maar misschien zie ik dat helemaal foutquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.
Erg vreemd altijd. Vraag me dan af waar die ouders de verwachtingen vandaan halen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
bijzonder eigenlijk.
ik had in het verleden ook eens te maken met zulke ouders.
kind kon niet op regulier zwemles maar verwachting was wel dat kind in jaartje a en b zou hebben. euh schat dat heb je bij regulier zwemles niet eens grote kans op. en ik ben ook niet van plan om hem figuurlijk te laten verzuipen omdat ik niet alle bases cover.
Kortom uiteindelijk hebben ze naar een andere plek gezocht. geen idee of hij inmiddels diploma's heeft
Heb dat idee niet. Het is alleen tegenwoordig eenvoudiger om in contact te komen met een docent, waardoor veel ouders sneller die stap maken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk veranderd door de jaren heen? Heb het idee dat (bepaalde) ouders altijd al hoge eisen stelden, maar dat vroeger die druk puur bij het kind lag en je daar tegenwoordig als leraar meer direct bij betrokken wordt omdat ouders de leraren kunnen mailen en what not. Maar misschien zie ik dat helemaal fout
Voor mij is het kinderen en ik ben niet hooggeleid genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouders en werkdruk de reden waarom ik het onderwijs niet in wil.
Dat is ook wat waardquote:
Hier zitten de buren in de voortuin. Dus dan doe ik het morgenvroeg wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Heb deze zonnige vrijdagavond maar gebruikt om alvast even wat in de tuin te doen. Halve kliko vol en het ziet er nog steeds uit alsof er niks is weggehaald
Rij je weer ff 1000+ km in een ruk naar Nl?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, beter. Die had ik niet. Zat achter het stuur op een appel te knagen
Gewoon lekker met de trimmer en bladblazer los gaan, zijn ze zo weg (of jij)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten de buren in de voortuin. Dus dan doe ik het morgenvroeg wel.
In bikini of trainingspak hoop ik dan wel?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten de buren in de voortuin. Dus dan doe ik het morgenvroeg wel.
Waarom niet naakt?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In bikini of trainingspak hoop ik dan wel?
quote:
quote:
Ik weet nu al dat ik morgen ook geen zin heb jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen.
Geen zin
Morgen weer
Komen ze nog wel op terug.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carričre in je vooruitzicht.
Zou je wel willen he.quote:
staat vast mooi op de voorpagina van het ADquote:
Als ze me pakken jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat vast mooi op de voorpagina van het AD
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia als je rijke ouders hebt dan heb je weinig te vrezen in België.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen ze nog wel op terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia als je rijke ouders hebt dan heb je weinig te vrezen in België.
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeftquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto is gewoon zonder balkje te vinden hoor.
België is dus nog erger dan onze eigen bananenrepubliekquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carričre in je vooruitzicht. Niet eens een strafblad terwijl hij wel schuldig bevonden is.!
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeft
en dat boeit hem nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.
Ja de rechter vond het belangrijker dat de dader na zijn studie nog een goede baan kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
België is dus nog erger dan onze eigen bananenrepubliek
Sow 3 hele maanden zelfsquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de rechter vond het belangrijker dat de dader na zijn studie nog een goede baan kan krijgen.!
Nee denk het niet helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?
Dat lijkt me stug.quote:
Mailyquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeft
Zal wel gedeeld zijn door een medestudentquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien dat dat ziekenhuis ook eens na moet gaan denken over hoe ze met persoonsgegevens omgaan. Want dat dit überhaupt kan is natuurlijk ook best slecht.
Aannamequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel gedeeld zijn door een medestudent
De mens is slechts een naakte onbeschaafde blote aap.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?
Namen en foto's zijn binnen een minuut te vinden iig https://www.uzleuven.be/n(...)lgemene-gynaecologiequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
Misschien was het wel gewoon online te vinden.
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mens is slechts een naakte onbeschaafde blote aap.
Kijk al die rechters hier dan vanaf hun huisjes op wielen.
Ik bespeur slechts Duits aandoende karakterfoutjes in den medemens.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk mee
Straks heeft ie ook nog geen kleren aanquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naakt en bloot nog wel. Je bent er maar druk mee
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren hequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bespeur slechts Duits aandoende karakterfoutjes in den medemens.
Wauw dat het mag naast bloot en naakt zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks heeft ie ook nog geen kleren aan
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren he
Ik ben doodnormaal, ik vind de menselijke augurk vele malen boeiender.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging je maar eens wat karakterfoutjes in jezelf bespeuren he
Proestquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben doodnormaal, ik vind de menselijke augurk vele malen boeiender.
Nee was onderweg naar het wonderschone Zürichquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rij je weer ff 1000+ km in een ruk naar Nl?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |