Komen ze nog wel op terug.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carrière in je vooruitzicht.
Zou je wel willen he.quote:
staat vast mooi op de voorpagina van het ADquote:
Als ze me pakken jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat vast mooi op de voorpagina van het AD
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia als je rijke ouders hebt dan heb je weinig te vrezen in België.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen ze nog wel op terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia als je rijke ouders hebt dan heb je weinig te vrezen in België.
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeftquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto is gewoon zonder balkje te vinden hoor.
België is dus nog erger dan onze eigen bananenrepubliekquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carrière in je vooruitzicht. Niet eens een strafblad terwijl hij wel schuldig bevonden is.!
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeft
en dat boeit hem nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.
Ja de rechter vond het belangrijker dat de dader na zijn studie nog een goede baan kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
België is dus nog erger dan onze eigen bananenrepubliek
Sow 3 hele maanden zelfsquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij loopt nu de kans om 3 maanden de cel in te moeten.
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de rechter vond het belangrijker dat de dader na zijn studie nog een goede baan kan krijgen.!
Nee denk het niet helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we van die rechter ook een naam, foto en contactgegevens?
Dat lijkt me stug.quote:
Mailyquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
het is een youtube van Acid; die ook die andere misdadigers geopenbaard heeft
Zal wel gedeeld zijn door een medestudentquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien dat dat ziekenhuis ook eens na moet gaan denken over hoe ze met persoonsgegevens omgaan. Want dat dit überhaupt kan is natuurlijk ook best slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |