quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, volgende keer even pasta inslaan. Dan ben ik er wel.Je hebt veel liter nodig als de nood aan de man is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook wel. Als het langer dan een week duurt wordt het lastig.quote:
Ben jij t weleens geweest? Kan best een x lekker zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om 21 uur pas dronken zijn? Echte mensen zijn al dronken voor 18 uur.
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben jij t weleens geweest? Kan best een x lekker zijn.
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel. Als het langer dan een week duurt wordt het lastig.
--> schopje AA.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.
Zolang je nog ademt kan je veel hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerste glaasje port om 1 uur naar binnen kachelen terwijl ik leef op een beetje ontbijt.
Misschien ist wel eetbaar papierquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?
samequote:
Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?
Blijf ik grappig vinden in EIndhoven. Hier heb je de Rimsky-Korsakovstraat. Ja ik weet dat is niet dezelfde als het Korsakoff-syndroom. Maar bepaalde adressen daar hebben AA als postcodeletters...quote:
ik koop het altijd in bulk, dan heb ik ook een jaarvoorraad. is makkelijkquote:
Ben weer in een geniale bui vandaag geloof ikquote:
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huisquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben weer in een geniale bui vandaag geloof ikHad vandaag nog zo'n goed logisch idee, ben alleen vergeten wat het was
Ga je deze besparing ook tracken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huis
neequote:
Woosh.quote:
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carrière in je vooruitzicht. Niet eens een strafblad terwijl hij wel schuldig bevonden is.!
Trial by the internetquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
Zijn mensen zo weer vergeten hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |