Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wc papier voor 1+ jaar eigenlijk? Kun je die plek in de kast niet beter gebruiken voor wat meer voedsel en water dan, zodat je met eten en drinken even lang doet als het wc papier?
Blijf ik grappig vinden in EIndhoven. Hier heb je de Rimsky-Korsakovstraat. Ja ik weet dat is niet dezelfde als het Korsakoff-syndroom. Maar bepaalde adressen daar hebben AA als postcodeletters...quote:
ik koop het altijd in bulk, dan heb ik ook een jaarvoorraad. is makkelijkquote:
Ben weer in een geniale bui vandaag geloof ikquote:
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huisquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben weer in een geniale bui vandaag geloof ikHad vandaag nog zo'n goed logisch idee, ben alleen vergeten wat het was
Ga je deze besparing ook tracken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huis
neequote:
Woosh.quote:
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Erg bijzonder dat je in België geen straf krijgt voor het verkrachten van iemand omdat je een student bent met een goede carrière in je vooruitzicht. Niet eens een strafblad terwijl hij wel schuldig bevonden is.!
Trial by the internetquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
Zijn mensen zo weer vergeten hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu gaat zijn naam het internet rond. Misschien nog wel erger.
Ja.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik koop het altijd in bulk, dan heb ik ook een jaarvoorraad. is makkelijk
en vooral goedkoop want bulkweken enzo
Lijkt me vrij logisch en wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Lees hier net in de krant dat iemand 100'000 euro gewonnen had met een kraslot, maar het geld niet krijgt. Blijkbaar krijgt hij al jaren een uitkering die inmiddels in totaal ook zo'n 100'000 euro is. Dat is een schuld die je bij de overheid hebt, dus nu moet hij met dat gewonnen geld eerst de staat (z'n complete uitkering) terugbetalen
Google jij je dokters niet voordat je er heen gaat? Ik welquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen zo weer vergeten hoor.
Gewoon helemaal geen eten kopen. EN geen gas, geen water, geen elektra, geen internet. Hell niet eens een huisquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedacht me... als je niets hebt om kroketjes mee te cremeren bespaart dat je veel geld. want dan haal je ze ook niet in huis
Alsof die mensen dan niet gewoon een andere naam aannemen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Google jij je dokters niet voordat je er heen gaat? Ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |