Pas op dat je niet door fransen opgegeten wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het liefst alles met blauwe schimmel: gorgonzola, stilton, roquefort, andere obscure blauwe schimmelkaasje. Hmmm
en een westvleteren 12 er bijquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
Weer lekkere dingetjes gehaald
[ afbeelding ]
Is gewoon een paar blokjes en bijna elke dag op brood niet voldoende?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je niet minimaal 1x in de week een kaasplankje voor jezelf maakt, wie ben je dan?
Ik houd vooral van buitenlandse kaasjes als snackquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is gewoon een paar blokjes en bijna elke dag op brood niet voldoende?
Ik had vandaag nog truffelsmeerkaas achtig op broodquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd vooral van buitenlandse kaasjes als snack
das voor zuunige hollandersquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is gewoon een paar blokjes en bijna elke dag op brood niet voldoende?
Niet jouquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je niet minimaal 1x in de week een kaasplankje voor jezelf maakt, wie ben je dan?
Ik verslind allesquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alleen de kaft van de boeken of ook de inhoud?
Als een echte muis.quote:
Kan je beter gamen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Schitterendste weer van de wereld en wat zit ik te doen? Doomscrollen op Facebook. Why? Ik vind meer muntjes op straat dan leuke berichten op Facebook. [ afbeelding ]
Waarom zit je dan op fb?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Schitterendste weer van de wereld en wat zit ik te doen? Doomscrollen op Facebook. Why? Ik vind meer muntjes op straat dan leuke berichten op Facebook. [ afbeelding ]
Omdat er buiten mensen zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |