Doorverkopen aan hengelsportfansquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zou wel een goede plek zijn om wormen te vergaren. Ze springen je nog net niet tegemoed als je een beetje onkruid aan het wieden bent.
ja dik kans vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan behoor jij miss wel tot de generatie die nog geboren moet worden.
Geraniums? Afrikaantjes?quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nog nieuwe plantjes bestellen. Ik heb nog plek voor 18 plantjes
Ienieminiemuis is goed met kinderenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat je een plakje kaas naar een huilende baby moet gooien, dan stopt ie met huilen.
quote:
@_UserName_quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat je een plakje kaas naar een huilende baby moet gooien, dan stopt ie met huilen.
Nee, ze moeten wormenpoep maken voor m'n planten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doorverkopen aan hengelsportfans
Als je een heel wiel kaas gooit huilt hij nooit meer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Tractor erachteraan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een heel wiel kaas gooit huilt hij nooit meer.
Is andere most dan niet efficienter qua hoeveelheid? Wel minder natuurlijk misschienquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ze moeten wormenpoep maken voor m'n planten.
Een natuurlijk kringloop in je tuin is het beste wat je kunt hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is andere most dan niet efficienter qua hoeveelheid? Wel minder natuurlijk misschien
Ik ben geen industriële boer die iedere vierkante meter financieel moet verantwoorden. Gewoon wat compost en de bodem met rust laten werkt prima.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is andere most dan niet efficienter qua hoeveelheid? Wel minder natuurlijk misschien
"Links" wil je laten denken dat er wat anders aan de hand isquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Helaas zijn wij als mensen daar te zwaar genoeg voor...
Wat staat hierquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Helaas zijn wij als mensen daar te zwaar genoeg voor...
* mikt 10 kopjes espresso in kat zn mikquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi, ik stop m'n koffie omdat de bonen op waren, en dan blijkt dat ik niets meer in huis heb.
Geen koffie is wel alarmfase rood
Amateur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi, ik stop m'n koffie omdat de bonen op waren, en dan blijkt dat ik niets meer in huis heb.
Geen koffie is wel alarmfase rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |