SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
We moeten toch op een manier het geld van het kaartje terug verdienenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Essie en ik hangen gewoon in de museumstukken.
Het is eens wat anders dan in de gordijnen hangen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
We moeten toch op een manier het geld van het kaartje terug verdienen
Zo danquote:Parkeerapp Easypark verhoogt vanaf mei de servicekosten flink. Nu betaal je nog 39 cent per parkeeractie bovenop het lokale parkeertarief, onafhankelijk van hoe lang je parkeert.
Dat wordt vanaf 1 mei 15 procent van je parkeerkosten, met een maximum van 7 euro per dag en 70 cent per uur. In sommige gevallen gaan gebruikers daardoor 18 keer zoveel servicekosten betalen.
Dat zijn speciale parkeerplaatsen/parkeergarages toch?quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben maar naar qpark overgestapt.
Kun je ook gewoon op straat mee parkeren tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn speciale parkeerplaatsen/parkeergarages toch?
Oh even kijken of dat hier ook bestaatquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon op straat mee parkeren tegenwoordig.
Ik betaal al een tijd 15 euro omdat ik op dit moment nog een duo abonnement heb dus als ik straks weer alleen een abonnement neem dan veranderd voor mijn gevoel er niet zoveel.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
12,99
Nou. Dat wordt het punt waarop ik afhaak dan denk ik.
Brb even verhuizen.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie dat België een euro minder prijsverhoging krijgt. Wat arbitrair.
Bijna altijd op woensdag, moet naar Rotterdam.quote:
aah hoe lang doe je daar over?quote:Op woensdag 2 april 2025 05:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna altijd op woensdag, moet naar Rotterdam.
Neuh, als iedereen normaal rijdt nietquote:
En ben je dan weer vroeg klaar?quote:Op woensdag 2 april 2025 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, als iedereen normaal rijdt niet
Maar ik hou van vroeg beginnen
Meestal rond half 3 vertrek ik weerquote:
Zo moeilijk was het nietquote:Op woensdag 2 april 2025 05:46 schreef Dotteke het volgende:
ZO ben even kijken wat elders geschreven wordt voor ik elders dubbele dingen ga vragen.
Elders snel gevonden
Nee even naar iemands posthistory kijken en hoppaquote:Op woensdag 2 april 2025 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet
Ja zo kan het ookquote:Op woensdag 2 april 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee even naar iemands posthistory kijken en hoppa
Ja meestal weet ik wel waar sommige zitten, maar jij zit best in veel sc, dus dan is even spieken niet verkeerdquote:
Volg je me nu ook alquote:Op woensdag 2 april 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meestal weet ik wel waar sommige zitten, maar jij zit best in veel sc, dus dan is even spieken niet verkeerd
Ja dat weet je toch?quote:
Oh jaquote:
En jij volgt mij? Je bent er zelfs blauw voor geworden zodat je mij daar ook kunt volgen zekerquote:
Dat valt toch wel mee, de een gaat en de ander komtquote:Op woensdag 2 april 2025 06:16 schreef Karzai het volgende:
Nog even en er zijn meer blauwen dan normale users op fok
Het beloofd een hele mooie week te worden wat weer betreft.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:19 schreef Karzai het volgende:
Lekker vrij vandaag en de zon gaat schijnen
Ja is heel raar momenteel, hier is het trouwens iets warmer 5 gratis.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
Tis in de ochtend nog wel frisjes met 2 graden en dan is het eind van de middag 15
Slaap lekker Karzaiquote:Op woensdag 2 april 2025 06:31 schreef Karzai het volgende:
Ik draai mij nog maar even om in mijn warme bedje
O dacht je gaat nog even slapenquote:Op woensdag 2 april 2025 06:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van slapen zal het niet meer komen, zet de wekkerradio even aan met het nieuws
O lekker, dat red ik nooitquote:Op woensdag 2 april 2025 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb meestal aan 7 uurtjes slaap wel genoeg
quote:
quote:
65, veel te jong.quote:
Ze lijken wel op elkaarquote:Op woensdag 2 april 2025 07:30 schreef CherryLips het volgende:
Als ik aan Jim Morrison denk zie ik hem voor me
Staan mensen droog?quote:
Weet ikquote:
Best vaak regen daar.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
wij hebben hier de komende 3 dagen regen![]()
hopelijk zonder overstromingen
ja vind ik ook.quote:
Vanwege alle regen die er zeer lokaal is gevallen?quote:Op woensdag 2 april 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier juist berichten over dijkdoorbraakgevaar.
Niet eensquote:Op woensdag 2 april 2025 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege alle regen die er zeer lokaal is gevallen?
https://nos.nl/artikel/25(...)leiden-na-verzakkingquote:Op woensdag 2 april 2025 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege alle regen die er zeer lokaal is gevallen?
Even de kat zoeken.quote:
Grom zei de beerquote:
Ja weet ik, maar dat heeft dus niks te maken met het weerquote:Op woensdag 2 april 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)leiden-na-verzakking
Levert mijn 2 katten bij Stig af.quote:
Jij durft.quote:
zijn het leuke katten?quote:
Jij overleeft het toch nietquote:
kijk uit hij is nu crew... crewbash ligt op de loerquote:
Wij hebben hem binnengehaald, we rekenen ook zo met hem af.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit hij is nu crew... crewbash ligt op de loer
Jouw katten?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 09:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit hij is nu crew... crewbash ligt op de loer
quote:Op woensdag 2 april 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij hebben hem binnengehaald, we rekenen ook zo met hem af.
hij speelde een goeie blindequote:
Welke film?quote:Op woensdag 2 april 2025 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij speelde een goeie blinde
das alweer 26 jaar geleden
quote:
die idd.quote:
Maar hier is het leven goedquote:
Fijn voor je.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hier is het leven goed
Ik bedoelde hier in KSC hoor.quote:
jlaw.gifquote:Op woensdag 2 april 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier in KSC hoor.
Die moest ik even zoeken.quote:
zwab weet je ook iets van airco afstandsbedieningen en hoe je een timer zet toevallig?quote:
Wat ga je tuinieren?quote:
Dat doet hij graag voor je denk ikquote:
Binnenkort zelf maar even doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet hij graag voor je denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnenkort zelf maar even doen.Hoeveel moet je er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
4 en gisteren hebben we 1 in elkaar gezet en ook nog verkeerd. Maar hij komt straks terug en neemt hij even beter gereedschap mee waardoor het een stuk sneller gaat en nu weten we ook precies hoe het moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Geen idee, dat verschilt ook per fabrikant of model denk ik. Ik had bij m'n vader wel een airco, maar dat is jaren geleden dus ik zou het niet meer weten.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwab weet je ook iets van airco afstandsbedieningen en hoe je een timer zet toevallig?
misschien is het mij nu gelukt![]()
het is mij geluktquote:Op woensdag 2 april 2025 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, dat verschilt ook per fabrikant of model denk ik. Ik had bij m'n vader wel een airco, maar dat is jaren geleden dus ik zou het niet meer weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze werkt ook met mijn stem dus hoef de lichtknop nooit meer te gebruiken. Nu wil ik eigenlijk overal in huis nieuwe lampen, misschien met vakantiegeld even kijken.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ama op 02-04-2025 11:05:13 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe lamp hangt wel. Eindelijk weg met dat lelijke ding en die speaker.Modern!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze werkt ook met mijn stem dus hoef de lichtknop nooit meer te gebruiken. Nu wil ik eigenlijk overal in huis nieuwe lampen, misschien met vakantiegeld even kijken."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, met stemactivatie en zo.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Een led plafondlamp is toch vrij basic tegenwoordig?
Als hij weer keer in de aanbieding is dan haal ik er ook 1 voor mijn computerkamer denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met stemactivatie en zo.
je kan dus met de pink boven op de duim en de andere 3 vingers recht omhoog?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo moeilijk dan.
Dit.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo moeilijk dan.
Ja, de ringvinger gaat wel eerst mee naar beneden een stukje, maar die kan ik daarna wel weer strekken.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dus met de pink boven op de duim en de andere 3 vingers recht omhoog?
Ik kan et niet
in de positie zoals op de foto met de pink OP de duim?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de ringvinger gaat wel eerst mee naar beneden een stukje, maar die kan ik daarna wel weer strekken.
Dacht er toevallig gisteren aan op de fiets. Het voelde als een erg droog jaar, en dat er vast en zeker berichten zouden gaan komen.quote:
Als ze hier maar niet weer beginnen met brandjes stichten in het bos. Dat was echt een ding ineens, vooral in de hele droge periodes.quote:
jahaaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de pink op de juiste plek dus boven op de duim?
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.quote:
had het dan 1 % moeten zijn die het niet kan en ben ik dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.
Ik voel me aangesprookt.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.
Ja, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had het dan 1 % moeten zijn die het niet kan en ben ik dat dan?
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto is te groot om te uploaden.
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collagequote:
quote:
Whoop whoopquote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collage
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collage
Ik kan het ook maar halfquote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm oke dan slaat dat plaatje dus nergens op en ben ik een kneusje die het niet kan
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm oke dan slaat dat plaatje dus nergens op en ben ik een kneusje die het niet kan
Spiegelen!quote:
mjaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.
dat scheeltquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het ook maar half
quote:
koffie is vooral duurder gewordenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Wtf. IJskoffie was 1 euro, toen was het een paar geleden naar 75 cent gegaan en nu is het weer ineens 89 cent.
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die bekertjes kan je toch amper koffie noemen.
Ja oké maar het ging niet over ijsthee.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
de kat in de tuin van de buren laten schijtenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.
Wat doen we?
Niemand wordt honderd met een perfect lijf.quote:
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kat in de tuin van de buren laten schijten
goed voor de rozen, win win situatie, zo helpt men elkaarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werktquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
tja, we zitten er maar mee mooi mee opgescheept, nsc durft het kabinet ook niet te laten klappenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trolquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werkt
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trol
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze hebben hier een nooddijk aangelegd. Heftig.
Ik ook, dus alsnog bij een trol.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscan
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen wordenquote:
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.quote:
Nou ja met alle respect, het lijkt er niet op alsof je daar veel voor hoeft te kunnen. Of ook maar iets.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
Better safe than sorry.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.
Ik shitpost niet genoeg daarvoor denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
Ook eta aangevraagd?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Kwartiertje kutten en een mooi stukje bloatware van de Britse overheid rijker, maar ik _MAG_ bij de gratie Gods naar de JoeKee reizen hoor![]()
Man man man
honden hebben een baasje katten hebben een slaafquote:Op woensdag 2 april 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Nou ik had net zo goed geen nieuwe kattenbakvulling kunnen kopen, de bosjes enz buiten zijn fijner schijnbaar.
Maar ik hoef nu bijna niks meer te doen voor haar behalve eten en water geven.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
honden hebben baasje katten hebben een slaaf
Ja. Pure centenklopperij waar alleen goedwillende mensen last van hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook eta aangevraagd?
Heb ik gisteren gedaan.
ja en ze wil natuurlijk af en toe even knuffelen en houdt de muizen buitenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik hoef nu bijna niks meer te doen voor haar behalve eten en water geven.
Ik vrees dat ze nu met dat kattenluikje eerder muizen mee naar binnen gaat nemen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en ze wil natuurlijk af en toe even knuffelen en houdt de muizen buiten
wel dode neem ik aanquote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze nu met dat kattenluikje eerder muizen mee naar binnen gaat nemen.
Dat denk ik niet. Kuroi nam ze ook levend mee en ging er dan binnen achteraan rennen.quote:
Wel handig want ze is ook een levende vliegenmepper.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wat betreftt zijn het ook medogenloze killers
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Pure centenklopperij waar alleen goedwillende mensen last van hebben.
Nee, de tering zegquote:Op woensdag 2 april 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met alle respect, het lijkt er niet op alsof je daar veel voor hoeft te kunnen. Of ook maar iets.
Je bent denk ik overgekwalificeerdquote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik shitpost niet genoeg daarvoor denk ik.
Hoe vaak heb jij muizen in huis?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en ze wil natuurlijk af en toe even knuffelen en houdt de muizen buiten
als je oud bent heb je niet overal voorrang opquote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Er scheurde net een of andere aftandse scootmobiel door het dorpZo eentje die op twee wielen de bocht nam.als je o
Eerst kwam hij uit een steeg zetten en reed hij mij en twee anderen bijna van de sokken, en toen reed er een jochie op een stepje hem tegemoet en ging hij vol in de ankers en begon hij tegen de moeder te zaniken dat ze moest opletten en dat het jochie gevaarlijk bezig was. 'Want ik sta nu stil maar hij had zo tegen me aan kunnen botsen.' En nog van 'ja kijk me maar aan'Je zag die vrouw denken 'je rot maar lekker op'. Ik was ondertussen langs dit gebeuren gelopen en toen kwam ie weer, gas op die lolly, en riep ie van JA HALLO dat hij erlangs wilde. In een winkelstraat.
Wat een figuurMisschien komt ie zo ergens een busje tegen.
Of een vrachtwagenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Er scheurde net een of andere aftandse scootmobiel door het dorpZo eentje die op twee wielen de bocht nam.
Eerst kwam hij uit een steeg zetten en reed hij mij en twee anderen bijna van de sokken, en toen reed er een jochie op een stepje hem tegemoet en ging hij vol in de ankers en begon hij tegen de moeder te zaniken dat ze moest opletten en dat het jochie gevaarlijk bezig was. 'Want ik sta nu stil maar hij had zo tegen me aan kunnen botsen.' En nog van 'ja kijk me maar aan'Je zag die vrouw denken 'je rot maar lekker op'. Ik was ondertussen langs dit gebeuren gelopen en toen kwam ie weer, gas op die lolly, en riep ie van JA HALLO dat hij erlangs wilde. In een winkelstraat.
Wat een figuurMisschien komt ie zo ergens een busje tegen.
Adopteer een kat.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
af en toe, ik heb er al tientallen gevangen maar nu een tijdje niets meer
Genoeg ongedierte en dan heb ik het niet eens over de inwoners zelfquote:Op woensdag 2 april 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Amsterdam stad heb je dat toch wel snel?
O ja, misschien wel.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Amsterdam stad heb je dat toch wel snel?
Lees vaak dingen over muizen/ratten daar en dan niet de soort die ik had.quote:
Maar duiven heb je binnen gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:56 schreef Karzai het volgende:
ja amsterdam zit vol met ongedierte, muizen ratten en duiven zijn het voornaamste probleem
maar je hebt ook best mooie natuur hier op onverwachte plekken
Heb je ideetjes?quote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
Heb jij stiekem niet een hobby nodig waarbij je iets maakt of doet of zo?
Baby's maken.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
LEGOquote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
mja, ik vind lekker luieren en niets doen ook heerlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
*gasp*quote:Op woensdag 2 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat noemde hij ooit onzinnig plastic geloof ik.
Ja ze zijn al een tijdje dicht. Al hebben ze wel regelmatig tijdelijke exposities geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills ik had ook gekeken naar het Westfries museum. maar dit bericht op de website heeft me tegengehouden
Onze huidige collectie telt zo’n 36.000 objecten, waaronder schilderijen, beelden, sieraden en gebruiksvoorwerpen. Samen vertellen zij het verhaal over de geschiedenis van Hoorn én van Nederland tussen 1500 en 1800, met de 17e eeuw als middelpunt. Binnenkort wordt ons museum verbouwd, daarom is onze gehele collectie ondergebracht bij een extern depot. Maar online zijn onze topstukken nog steeds te bewonderen.
Ander keertje dan maar...
quote:Op woensdag 2 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat noemde hij ooit onzinnig plastic geloof ik.
Gewoon stenen of houten lego maken. Daar heeft ie niet van terugquote:
Zonde van de boompjes, volwassen leren maar gewoon gelukkig te worden zonder infantiel kinderspeelgoed.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon stenen of houten lego maken. Daar heeft ie niet van terug
Denk niet dat het goed werkt.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de boompjes, volwassen leren maar gewoon gelukkig te worden zonder infantiel kinderspeelgoed.
Je hebt ook sets voor volwassenen, ouwe.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de boompjes, volwassen leren maar gewoon gelukkig te worden zonder infantiel kinderspeelgoed.
Bloemetjesquote:Op woensdag 2 april 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook sets voor volwassenen, ouwe.
Gewoon plastic verbieden, het zit al in menigeen zijn hersenen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat het goed werkt.
Jij komt niet bepaald gelukkig over met hoe je continu anderen de grond intrapt
Ja er zijn ook volwassenen die nog uit potjes Olvarit eten of een moedermelkfetisj hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook sets voor volwassenen, ouwe.
Geen slecht woord over Olvarit.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er zijn ook volwassenen die nog uit potjes Olvarit eten of een moedermelkfetisj hebben.
In plaats van blauwe bessen deed ik er vroeger een klein beetje kaneel doorheen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Ik had net voor mijn vader en mezelf een soort van milkshake gemaakt met overrijpe banaan, diepvries ananas en diepvries blauwe bessen en een scheutje melk
Oeh klinkt ook wel lekkerquote:Op woensdag 2 april 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In plaats van blauwe bessen deed ik er vroeger een klein beetje kaneel doorheen.
Ik moet nog even in de vriezer gravenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 15:53 schreef Ama het volgende:
Zo eindelijk de stoelen klaar.FancyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je er aan, was het duur? ik zoek ook iets leuksBaby darling doll face honey
Tafel was 10 euro op marktplaats haha. Stoelen waren 100 euro volgens mij, mijn vader had ze besteld voor me.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fancyyy
hoe kom je er aan, was het duur? ik zoek ook iets leuks
voor alle vier? dat vind ik heel netjesquote:Op woensdag 2 april 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Tafel was 10 euro op marktplaats haha. Stoelen waren 100 euro volgens mij, mijn vader had ze besteld voor me.
*Stopt Krekkie in bedquote:
Jaquote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor alle vier? dat vind ik heel netjes
groeit er onkruid op de zon? xd Hahahah xDquote:Op woensdag 2 april 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Pfoe. Het begon toch wel wat warm te worden als je vol in de zon onkruid staat te wieden.
Op naar de bioscoop. Laatste keer is alweer bijna een maand geleden.
Ingestopte dekens, slaapmutsje, kusje op je voorhoofdquote:
Ik neem aan soesjes met banketbakkersroom erin en glazuur eropquote:
Dammit Krek.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
groeit er onkruid op de zon? xd Hahahah xD
quote:
en een verhaaltje?!quote:Op woensdag 2 april 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ingestopte dekens, slaapmutsje, kusje op je voorhoofd
quote:
ja!quote:Op woensdag 2 april 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem aan soesjes met banketbakkersroom erin en glazuur erop
Crompouce maar dan met soesjes
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |