SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
We moeten toch op een manier het geld van het kaartje terug verdienenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Essie en ik hangen gewoon in de museumstukken.
Het is eens wat anders dan in de gordijnen hangen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
We moeten toch op een manier het geld van het kaartje terug verdienen
Zo danquote:Parkeerapp Easypark verhoogt vanaf mei de servicekosten flink. Nu betaal je nog 39 cent per parkeeractie bovenop het lokale parkeertarief, onafhankelijk van hoe lang je parkeert.
Dat wordt vanaf 1 mei 15 procent van je parkeerkosten, met een maximum van 7 euro per dag en 70 cent per uur. In sommige gevallen gaan gebruikers daardoor 18 keer zoveel servicekosten betalen.
Dat zijn speciale parkeerplaatsen/parkeergarages toch?quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben maar naar qpark overgestapt.
Kun je ook gewoon op straat mee parkeren tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn speciale parkeerplaatsen/parkeergarages toch?
Oh even kijken of dat hier ook bestaatquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon op straat mee parkeren tegenwoordig.
Ik betaal al een tijd 15 euro omdat ik op dit moment nog een duo abonnement heb dus als ik straks weer alleen een abonnement neem dan veranderd voor mijn gevoel er niet zoveel.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
12,99
Nou. Dat wordt het punt waarop ik afhaak dan denk ik.
Brb even verhuizen.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie dat België een euro minder prijsverhoging krijgt. Wat arbitrair.
Bijna altijd op woensdag, moet naar Rotterdam.quote:
aah hoe lang doe je daar over?quote:Op woensdag 2 april 2025 05:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna altijd op woensdag, moet naar Rotterdam.
Neuh, als iedereen normaal rijdt nietquote:
En ben je dan weer vroeg klaar?quote:Op woensdag 2 april 2025 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, als iedereen normaal rijdt niet
Maar ik hou van vroeg beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |