Meestal rond half 3 vertrek ik weerquote:
Zo moeilijk was het nietquote:Op woensdag 2 april 2025 05:46 schreef Dotteke het volgende:
ZO ben even kijken wat elders geschreven wordt voor ik elders dubbele dingen ga vragen.
Elders snel gevonden
Nee even naar iemands posthistory kijken en hoppaquote:Op woensdag 2 april 2025 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet
Ja zo kan het ookquote:Op woensdag 2 april 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee even naar iemands posthistory kijken en hoppa
Ja meestal weet ik wel waar sommige zitten, maar jij zit best in veel sc, dus dan is even spieken niet verkeerdquote:
Volg je me nu ook alquote:Op woensdag 2 april 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meestal weet ik wel waar sommige zitten, maar jij zit best in veel sc, dus dan is even spieken niet verkeerd
Ja dat weet je toch?quote:
Oh jaquote:
En jij volgt mij? Je bent er zelfs blauw voor geworden zodat je mij daar ook kunt volgen zekerquote:
Dat valt toch wel mee, de een gaat en de ander komtquote:Op woensdag 2 april 2025 06:16 schreef Karzai het volgende:
Nog even en er zijn meer blauwen dan normale users op fok
Het beloofd een hele mooie week te worden wat weer betreft.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:19 schreef Karzai het volgende:
Lekker vrij vandaag en de zon gaat schijnen
Ja is heel raar momenteel, hier is het trouwens iets warmer 5 gratis.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
Tis in de ochtend nog wel frisjes met 2 graden en dan is het eind van de middag 15
Slaap lekker Karzaiquote:Op woensdag 2 april 2025 06:31 schreef Karzai het volgende:
Ik draai mij nog maar even om in mijn warme bedje
O dacht je gaat nog even slapenquote:Op woensdag 2 april 2025 06:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van slapen zal het niet meer komen, zet de wekkerradio even aan met het nieuws
O lekker, dat red ik nooitquote:Op woensdag 2 april 2025 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb meestal aan 7 uurtjes slaap wel genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |