je kan dus met de pink boven op de duim en de andere 3 vingers recht omhoog?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo moeilijk dan.
Dit.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo moeilijk dan.
Ja, de ringvinger gaat wel eerst mee naar beneden een stukje, maar die kan ik daarna wel weer strekken.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dus met de pink boven op de duim en de andere 3 vingers recht omhoog?
Ik kan et niet
in de positie zoals op de foto met de pink OP de duim?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de ringvinger gaat wel eerst mee naar beneden een stukje, maar die kan ik daarna wel weer strekken.
Dacht er toevallig gisteren aan op de fiets. Het voelde als een erg droog jaar, en dat er vast en zeker berichten zouden gaan komen.quote:
Als ze hier maar niet weer beginnen met brandjes stichten in het bos. Dat was echt een ding ineens, vooral in de hele droge periodes.quote:
jahaaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de pink op de juiste plek dus boven op de duim?
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.quote:
had het dan 1 % moeten zijn die het niet kan en ben ik dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.
Ik voel me aangesprookt.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.
Ja, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had het dan 1 % moeten zijn die het niet kan en ben ik dat dan?
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto is te groot om te uploaden.
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collagequote:
quote:
Whoop whoopquote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |