zwab weet je ook iets van airco afstandsbedieningen en hoe je een timer zet toevallig?quote:
Wat ga je tuinieren?quote:
Dat doet hij graag voor je denk ikquote:
Binnenkort zelf maar even doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet hij graag voor je denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnenkort zelf maar even doen.Hoeveel moet je er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
4 en gisteren hebben we 1 in elkaar gezet en ook nog verkeerd. Maar hij komt straks terug en neemt hij even beter gereedschap mee waardoor het een stuk sneller gaat en nu weten we ook precies hoe het moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Geen idee, dat verschilt ook per fabrikant of model denk ik. Ik had bij m'n vader wel een airco, maar dat is jaren geleden dus ik zou het niet meer weten.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwab weet je ook iets van airco afstandsbedieningen en hoe je een timer zet toevallig?
misschien is het mij nu gelukt![]()
het is mij geluktquote:Op woensdag 2 april 2025 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, dat verschilt ook per fabrikant of model denk ik. Ik had bij m'n vader wel een airco, maar dat is jaren geleden dus ik zou het niet meer weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze werkt ook met mijn stem dus hoef de lichtknop nooit meer te gebruiken. Nu wil ik eigenlijk overal in huis nieuwe lampen, misschien met vakantiegeld even kijken.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ama op 02-04-2025 11:05:13 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe lamp hangt wel. Eindelijk weg met dat lelijke ding en die speaker.Modern!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze werkt ook met mijn stem dus hoef de lichtknop nooit meer te gebruiken. Nu wil ik eigenlijk overal in huis nieuwe lampen, misschien met vakantiegeld even kijken."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, met stemactivatie en zo.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Een led plafondlamp is toch vrij basic tegenwoordig?
Als hij weer keer in de aanbieding is dan haal ik er ook 1 voor mijn computerkamer denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met stemactivatie en zo.
je kan dus met de pink boven op de duim en de andere 3 vingers recht omhoog?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo moeilijk dan.
Dit.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Is dat zo moeilijk dan.
Ja, de ringvinger gaat wel eerst mee naar beneden een stukje, maar die kan ik daarna wel weer strekken.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dus met de pink boven op de duim en de andere 3 vingers recht omhoog?
Ik kan et niet
in de positie zoals op de foto met de pink OP de duim?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de ringvinger gaat wel eerst mee naar beneden een stukje, maar die kan ik daarna wel weer strekken.
Dacht er toevallig gisteren aan op de fiets. Het voelde als een erg droog jaar, en dat er vast en zeker berichten zouden gaan komen.quote:
Als ze hier maar niet weer beginnen met brandjes stichten in het bos. Dat was echt een ding ineens, vooral in de hele droge periodes.quote:
jahaaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met de pink op de juiste plek dus boven op de duim?
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.quote:
had het dan 1 % moeten zijn die het niet kan en ben ik dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.
Ik voel me aangesprookt.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het internet staat vol met "maar 1% van de mensen kan dit!" "alleen mensen met een IQ van 150 zien dit!" "Alleen mensen met een Romeinse voet snappen deze puzzel" of whatever. En bijna altijd is het iets wat bijna iedereen wel kan.
Ja, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had het dan 1 % moeten zijn die het niet kan en ben ik dat dan?
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto is te groot om te uploaden.
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collagequote:
quote:
Whoop whoopquote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collage
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collage
Ik kan het ook maar halfquote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm oke dan slaat dat plaatje dus nergens op en ben ik een kneusje die het niet kan
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm oke dan slaat dat plaatje dus nergens op en ben ik een kneusje die het niet kan
Spiegelen!quote:
mjaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.
dat scheeltquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het ook maar half
quote:
koffie is vooral duurder gewordenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Wtf. IJskoffie was 1 euro, toen was het een paar geleden naar 75 cent gegaan en nu is het weer ineens 89 cent.
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die bekertjes kan je toch amper koffie noemen.
Ja oké maar het ging niet over ijsthee.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
de kat in de tuin van de buren laten schijtenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.
Wat doen we?
Niemand wordt honderd met een perfect lijf.quote:
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kat in de tuin van de buren laten schijten
goed voor de rozen, win win situatie, zo helpt men elkaarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werktquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
tja, we zitten er maar mee mooi mee opgescheept, nsc durft het kabinet ook niet te laten klappenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trolquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werkt
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trol
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze hebben hier een nooddijk aangelegd. Heftig.
Ik ook, dus alsnog bij een trol.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscan
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen wordenquote:
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.quote:
Nou ja met alle respect, het lijkt er niet op alsof je daar veel voor hoeft te kunnen. Of ook maar iets.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
Better safe than sorry.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.
Ik shitpost niet genoeg daarvoor denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |