quote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en we hebben genoeg foto's om een complete bitterbal te reconstrueren met een collage
Ik kan het ook maar halfquote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm oke dan slaat dat plaatje dus nergens op en ben ik een kneusje die het niet kan
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm oke dan slaat dat plaatje dus nergens op en ben ik een kneusje die het niet kan
Spiegelen!quote:
mjaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.
dat scheeltquote:Op woensdag 2 april 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het ook maar half
quote:
koffie is vooral duurder gewordenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Wtf. IJskoffie was 1 euro, toen was het een paar geleden naar 75 cent gegaan en nu is het weer ineens 89 cent.
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die bekertjes kan je toch amper koffie noemen.
Ja oké maar het ging niet over ijsthee.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
de kat in de tuin van de buren laten schijtenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.
Wat doen we?
Niemand wordt honderd met een perfect lijf.quote:
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kat in de tuin van de buren laten schijten
goed voor de rozen, win win situatie, zo helpt men elkaarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werktquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
tja, we zitten er maar mee mooi mee opgescheept, nsc durft het kabinet ook niet te laten klappenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trolquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werkt
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trol
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze hebben hier een nooddijk aangelegd. Heftig.
Ik ook, dus alsnog bij een trol.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscan
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen wordenquote:
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.quote:
Nou ja met alle respect, het lijkt er niet op alsof je daar veel voor hoeft te kunnen. Of ook maar iets.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
Better safe than sorry.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.
Ik shitpost niet genoeg daarvoor denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |