Ja oké maar het ging niet over ijsthee.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik weet het ook niet, pak ijsthee van 1,5 liter is maar 99 cent bij de vomar
de kat in de tuin van de buren laten schijtenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En 10 liter kattenbakvulling is 2,90 bij de Poiesz.
Wat doen we?
Niemand wordt honderd met een perfect lijf.quote:
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kat in de tuin van de buren laten schijten
goed voor de rozen, win win situatie, zo helpt men elkaarquote:Op woensdag 2 april 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hoeft de buurman geen mest te kopen voor z'n tuintje.
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werktquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
tja, we zitten er maar mee mooi mee opgescheept, nsc durft het kabinet ook niet te laten klappenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die Faberwaar zou zo'n mens nu wel geschikt voor zijn?
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trolquote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
VInd het zo'n typische cassiere die al 100 jaar bijdezelfde supermarkt werkt
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reken mijn boodschapjes niet af bij een lelijke trol
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze hebben hier een nooddijk aangelegd. Heftig.
Ik ook, dus alsnog bij een trol.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar de zelfscan
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen wordenquote:
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.quote:
Nou ja met alle respect, het lijkt er niet op alsof je daar veel voor hoeft te kunnen. Of ook maar iets.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
Better safe than sorry.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt heftig tot je bedenkt dat het maar een heel klein poldertje is zonder bebouwing dat grotendeels droog blijft staan. Wel net aan.
Ik shitpost niet genoeg daarvoor denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je alles in huis om minister te kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |