zwab weet je ook iets van airco afstandsbedieningen en hoe je een timer zet toevallig?quote:
Wat ga je tuinieren?quote:
Dat doet hij graag voor je denk ikquote:
Binnenkort zelf maar even doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet hij graag voor je denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnenkort zelf maar even doen.Hoeveel moet je er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
4 en gisteren hebben we 1 in elkaar gezet en ook nog verkeerd. Maar hij komt straks terug en neemt hij even beter gereedschap mee waardoor het een stuk sneller gaat en nu weten we ook precies hoe het moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Geen idee, dat verschilt ook per fabrikant of model denk ik. Ik had bij m'n vader wel een airco, maar dat is jaren geleden dus ik zou het niet meer weten.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwab weet je ook iets van airco afstandsbedieningen en hoe je een timer zet toevallig?
misschien is het mij nu gelukt![]()
het is mij geluktquote:Op woensdag 2 april 2025 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, dat verschilt ook per fabrikant of model denk ik. Ik had bij m'n vader wel een airco, maar dat is jaren geleden dus ik zou het niet meer weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze werkt ook met mijn stem dus hoef de lichtknop nooit meer te gebruiken. Nu wil ik eigenlijk overal in huis nieuwe lampen, misschien met vakantiegeld even kijken.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ama op 02-04-2025 11:05:13 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe lamp hangt wel. Eindelijk weg met dat lelijke ding en die speaker.Modern!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze werkt ook met mijn stem dus hoef de lichtknop nooit meer te gebruiken. Nu wil ik eigenlijk overal in huis nieuwe lampen, misschien met vakantiegeld even kijken."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, met stemactivatie en zo.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Een led plafondlamp is toch vrij basic tegenwoordig?
Als hij weer keer in de aanbieding is dan haal ik er ook 1 voor mijn computerkamer denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met stemactivatie en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |