Welke normale mensen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ondertussen, bij de normale mensen in dit topic:
[ afbeelding ]
Ach ja, ik ben Justin Bieber met Fuck The Macarena aan het mixen, ik val hier niet onderquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, fair.quote:
Weird kink, but okay.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben Justin Bieber met Fuck The Macarena aan het mixen, ik val hier niet onder
Waar is de weird shit precies?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Het valt mee hoor. Maar heb wel een paar mensen weggejaagd geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me te herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.🐙
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staanquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het valt mee hoor. Maar heb wel een paar mensen weggejaagd geloof ik.
Have funquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staan
Ja ik maak geen grappenquote:
En zo'n karaoke microfoon in de la?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staan
Ja, een 'microfoon'.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En zo'n karaoke microfoon in de la?
Ja naja bij sapjes uitwisselen in deze zin moet ik ook aan seks denken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |