Raar. Staat er echt niet bijquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij punten inwisselen niet? Het stond zelfs op een schap dus was geen persoonlijke.
Droppen bij Småland en daarna hard wegrennen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen
Lingerie maken van een ikea tas en in de showroom gaan liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Droppen bij Småland en daarna hard wegrennen?
Huh raar. We hebben het wel over hetzelfde? Die punten die je bij de Jumbo kan sparen voor gratis dingen.quote:
En wat gaat er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
amaaaaaaaa pamaaaaaaaaaaaaaaaa tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijd
Ik zit lang genoeg op het internet dat ik wel bdsm-ikea hacks voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen
Ik ben een beeldbenker maar hier krijg ik even geen beeld bij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op het internet dat ik wel bdsm-ikea hacks voorbij heb zien komen.
Ohquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lingerie maken van een ikea tas en in de showroom gaan liggen natuurlijk
Yup. Ik kan punten inruilen voor tulpen, croissants, Mexicaanse dipsaus, knorr saus, ijsthee, paaseitjes, paastak of een smoothiequote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh raar. We hebben het wel over hetzelfde? Die punten die je bij de Jumbo kan sparen voor gratis dingen.
Je partner als Kallax kast gebruikenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een beeldbenker maar hier krijg ik even geen beeld bij.
Nou dan staat het er toch bij?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Ik kan punten inruilen voor tulpen, croissants, Mexicaanse dipsaus, knorr saus, ijsthee, paaseitjes, paastak of een smoothie
Misschien is het dan tijd om een nieuwe bank te kopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
ze ligt nu echt IN de bank..
raawrrr, lekker dier
LIJSTquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om een nieuwe bank te kopen.
Ik zie nu pas dat het paaseitjes zijn bij jou, dacht dat het koekjes warenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan staat het er toch bij?Die dipsaus zijn ook meerdere soorten.
Hoe dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het paaseitjes zijn bij jou, dacht dat het koekjes waren
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een beeldbenker maar hier krijg ik even geen beeld bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me te herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.🐙
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Oké het is wel creatief bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me tr herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)Is het te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nog niet geprobeerd. Zal het 1 deze dagen eens proberen. Over de dipsaus heb ik mijn twijfels maar goed het was gratis.quote:
Welke normale mensen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ondertussen, bij de normale mensen in dit topic:
[ afbeelding ]
Ach ja, ik ben Justin Bieber met Fuck The Macarena aan het mixen, ik val hier niet onderquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, fair.quote:
Weird kink, but okay.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben Justin Bieber met Fuck The Macarena aan het mixen, ik val hier niet onder
Waar is de weird shit precies?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Het valt mee hoor. Maar heb wel een paar mensen weggejaagd geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me te herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.🐙
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staanquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het valt mee hoor. Maar heb wel een paar mensen weggejaagd geloof ik.
Have funquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staan
Ja ik maak geen grappenquote:
En zo'n karaoke microfoon in de la?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staan
Ja, een 'microfoon'.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En zo'n karaoke microfoon in de la?
Ja naja bij sapjes uitwisselen in deze zin moet ik ook aan seks denken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond
een verse sinasappelsap zou er wel in gaanquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
Waarom niet wakker liggen over wat ik ga doen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:15 schreef Karzai het volgende:
slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
[ afbeelding ]
Ik mis de optie 'wakker liggen over wat je wil doen'quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:15 schreef Karzai het volgende:
slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
[ afbeelding ]
Of wat je juist niet gedaan hebt, maar wel had moeten doenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'wakker liggen over wat je wil doen'
Wat ik al maanden uitstel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of wat je juist niet gedaan hebt, maar wel had moeten doen
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Bax Music is failliet, net nu ik daar iets moet opzoeken
Had je dat nou maar niet maanden uitgesteldquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..Staat dat niet vrijwel overal op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niet alleen maar vanavond.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe microfoon!quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-goquote:
Hmmmquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienen
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-go
er zijn gewoon glutenvrije producten, en daar staat gewoon op glutenvrij.. daar zitten ook echt geen glutensporen in..quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.
En zichzelf indekken voor het geval ze worden aangeklaagd 'ja stond gewoon op de verpakking hoor'quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.
"Eigen schuld dat je zo'n zwak en ziekelijk kind hebt"quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zichzelf indekken voor het geval ze worden aangeklaagd 'ja stond gewoon op de verpakking hoor'
Nja. Flinterdunne marges. Covid leningen moesten terug betaald worden. Fysieke winkels met personeel kosten ook geld. En Thomann is een enorme concurrent door heel Europa.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.
Nee het wordt in dezelfde fabriek geproduceerd als producten met gluten, is een waarschuwing voor kruisbesmetting.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
ik snap in iedergeval dat na collega ziedend is, nu het kind weer aan de beterende hand was na een jaar..
nu weer terug bij af..
[..]
er zijn gewoon glutenvrije producten, en daar staat gewoon op glutenvrij.. daar zitten ook echt geen glutensporen in..
het zal vast iets van indekken zijn
ja uiteraard, maar dat staat dus niet op ELK product, daar zijn de glutenvrije producten voorquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het wordt in dezelfde fabriek geproduceerd als producten met gluten, is een waarschuwing voor kruisbesmetting.
Dan snappen we elkaar nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar dat staat dus niet op ELK product, daar zijn de glutenvrije producten voor
anders snap ik je vraag/opmerking niet
Je bent gewoon altijd de lul eigenlijk.quote:Deze vermelding is niet verplicht. Dit betekent dat producten zonder deze vermelding ook met gluten besmet kunnen zijn. En andersom geldt ook: producten met de kruisbesmettingswaarschuwing zijn niet per se besmet met gluten.
Uit snoep of van snoep?quote:Kunstenaar Simone Post opent in museum Voorlinden een tentoonstelling die volledig gemaakt is uit snoep.
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent gewoon altijd de lul eigenlijk.
Uiteindelijk kun je het best wel goed vermijden, moet je alleen beetje je best voor (willen) doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik nietgoed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logeren
Ja maar dan nog kun je het eigenlijk nooit 100% weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik nietgoed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logeren
dat weet ik, ik zie het bij mn collega die al een jaar alles voor hem glutenvrij doet,quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je het best wel goed vermijden, moet je alleen beetje je best voor (willen) doen.
Essie en ik hangen gewoon in de museumstukken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag het niet eten denk ik![]()
Heb hier een eliminatie-dieet gedaan. Dat was ook even de nodige moeite.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik, ik zie het bij mn collega die al een jaar alles voor hem glutenvrij doet,
Oh laat maar dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag het niet eten denk ik![]()
nee, maar dan hebben ze wel een probleem met de warenwet als ze daar niet goed op letten:quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog kun je het eigenlijk nooit 100% weten eigenlijk.
dat gaat bij hem gelukkig goedquote:Een product mag volgens de warenwet de term ‘glutenvrij’ dragen wanneer het product minder dan 20 milligram gluten per kilo bevat. De hoeveelheid gluten in deze producten is zo laag dat bij de meeste mensen het dunnedarmslijmvlies herstelt.
phoe. dat klinkt pittigquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier een eliminatie-dieet gedaan. Dat was ook even de nodige moeite.
Misschien heeft Social Deal nog kortingskaartjes voor Ouwehandquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog een museumbezoek voor komende week bedenken en kaartjes kopen voor Ouwehands. Doe ik denk ik morgen (dat laatste vooral)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |