Met het mooie weer steeds wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met het mooie weer steeds wel ja
En morgen ook wat rustiger. Vandaag was mijn vader aan het schuren, morgen gaat ie verven. Toch een stuk minder herrie
HIer ook zo.quote:
Ik heb vanmiddag Robbie weer aangezetquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net zonder aansturing kamer gestofzuigd. Ik leer het wel ....
ooit
en dat terwijl ik nu Robert Plant hoor zingen....quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Robbie weer aangezet
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nu Robert Plant hoor zingen....![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. After dinner rondje zit er ook op. Tellertje op 10.269 en wat nog veel belangrijker is![]()
Sinds ik weet dat Fles centjes opraapt van de grond, laat ik al het geld dat ik vind liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Snotverquote:
Ik kende hem nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klassiekertje (tijdens de top2000 )
Ik vind Ama te lief om hier een grapje over te makenquote:
Moet je maar in het T2000 topic meepostenquote:
Ik kom niet overalquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar in het T2000 topic meeposten
Ja doe ook maar niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind Ama te lief om hier een grapje over te maken
Tuurlijk niet, zo'n hork ben ik nietquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik af en toe ook post dat ik me kut voel.
Sommige dagen lukt het me beter om er mee om te gaan. Vandaag even een dagje niet zo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
[ afbeelding ]
Ik heb echt te lang daar niet meer opgekeken blijkbaar,quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
HBO heeft eindelijk dat irritante paarse scherm niet meer. Top.
Knuffelquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige dagen lukt het me beter om er mee om te gaan. Vandaag even een dagje niet zo.
Maar jij komt nooit hier in de buurtquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat Fles centjes opraapt van de grond, laat ik al het geld dat ik vind liggen.
Krijg jullie welquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft een vlinder vermoord. Sorry @:ettovanbelgie
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij komt nooit hier in de buurt![]()
Al vind ik ze overal wel hoor
okeequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!
Ik zal jou eens wegwerkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele garnaal weggewerkt
bwwwwwwwwurp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heftigquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!
Is ook wel een beetje uit de richting voor jou.quote:
Ik kiepkluifjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele garnaal weggewerkt
bwwwwwwwwurp
quote:
esssssssssssssssssie, esssssssssssssssssie, esssssssssssse de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ettoooooooooooquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssie, esssssssssssssssssie, esssssssssssse de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnn
Op wie slaat dit??quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren.
Bij de Ikea?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ik-moet-hem-alleen-nog-maken jurk gekocht voor een schappelijke prijs van 75 euro
Ikea verkoopt geen stof meer per meterquote:
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.quote:
Iemand die eerst al sloeg denk ikquote:
I knowquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ikea verkoopt geen stof meer per meter
van een man?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ik-moet-hem-alleen-nog-maken jurk gekocht voor een schappelijke prijs van 75 euro
Hoe kun je ons nou verwarren met VBLquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.
Ik was niet aan het opletten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou verwarren met VBL
Schandaligquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was niet aan het opletten.
Nee een vrouw die een webshop heeft.quote:
Ja dat zou tof zijn. Ik heb nog wel een Ikea jurk trouwens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik heb daar ook weleens stof gehaald
Eigenlijk zouden ze een compleet pakket moeten verkopen voor Scandinavische truien breien ofzo. Zet zelf je trui in elkaar
Maarja
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik heb daar ook weleens stof gehaald
Eigenlijk zouden ze een compleet pakket moeten verkopen voor Scandinavische truien breien ofzo. Zet zelf je trui in elkaar
Maarja
Ja maar je kan anders altijd de Ikea hulplijn bellenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.
Oh ja er wordt gevoebald, even aanzetten...quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.
niet de meest aansprekende wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ja er wordt gevoebald, even aanzetten...
Je moet het toch met 2 mensen doen, dus er is vast een mogelijkheidquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet de meest aansprekende wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
o gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een vrouw die een webshop heeft.
Ik weet dat het net over stof van de ikea ging en zo. Maar toch was mijn eerste mental image dat van een jurk gemaakt van die grote shopper tassen van ze.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat zou tof zijn. Ik heb nog wel een Ikea jurk trouwens.
Zou kunnen, maar kraakt een beetje denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat het net over stof van de ikea ging en zo. Maar toch was mijn eerste mental image dat van een jurk gemaakt van die grote shopper tassen van ze.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
RKC gaat ook gewoon degraderen samen met Almere.
Dan komt er in ieder geval nog 1 voorspeling die ik in het begin van het seizoen gedaan heb uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vast al gedaan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Moet dat eigenlijk niet te hard zeggen voordat Balenciaga een kans heeft om het te kopieren.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Amadepamatoren van metselenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's verpakken en verzenden naar Valkensburg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Er zijn een hoop mensen die dit gedaan hebben blijkbaar. Dacht ik heel eventjes origineel te zijn.quote:
🐙![]()
Oh god.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Van meest normale naar wtf?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
🐙![]()
@CherryLips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij mag datOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)Hmmm dat is dan toch niet voor iedereen hetzelfde, staat er bij mij niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou eten ligt vooral op dit moment als voorraad in de kast maar komt wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei!
Maar jij mag datYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou eten ligt vooral op dit moment als voorraad in de kast maar komt wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
pffff ben wel meteen kapot ook zeg. Nou ja. Slapen maar dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bij punten inwisselen niet? Het stond zelfs op een schap dus was geen persoonlijke.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat is dan toch niet voor iedereen hetzelfde, staat er bij mij niet tussenYour beauty never ever scared me.![]()
Hoe laat ga jij er dan uit?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
pffff ben wel meteen kapot ook zeg. Nou ja. Slapen maar danSame shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: