quote:
esssssssssssssssssie, esssssssssssssssssie, esssssssssssse de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ettoooooooooooquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssie, esssssssssssssssssie, esssssssssssse de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnn
Op wie slaat dit??quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren.
Bij de Ikea?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ik-moet-hem-alleen-nog-maken jurk gekocht voor een schappelijke prijs van 75 euro
Ikea verkoopt geen stof meer per meterquote:
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.quote:
Iemand die eerst al sloeg denk ikquote:
I knowquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ikea verkoopt geen stof meer per meter
van een man?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ik-moet-hem-alleen-nog-maken jurk gekocht voor een schappelijke prijs van 75 euro
Hoe kun je ons nou verwarren met VBLquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.
Ik was niet aan het opletten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou verwarren met VBL
Schandaligquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was niet aan het opletten.
Nee een vrouw die een webshop heeft.quote:
Ja dat zou tof zijn. Ik heb nog wel een Ikea jurk trouwens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik heb daar ook weleens stof gehaald
Eigenlijk zouden ze een compleet pakket moeten verkopen voor Scandinavische truien breien ofzo. Zet zelf je trui in elkaar
Maarja
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik heb daar ook weleens stof gehaald
Eigenlijk zouden ze een compleet pakket moeten verkopen voor Scandinavische truien breien ofzo. Zet zelf je trui in elkaar
Maarja
Ja maar je kan anders altijd de Ikea hulplijn bellenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.
Oh ja er wordt gevoebald, even aanzetten...quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.
niet de meest aansprekende wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ja er wordt gevoebald, even aanzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |