Ja doe ook maar niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind Ama te lief om hier een grapje over te maken
Tuurlijk niet, zo'n hork ben ik nietquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik af en toe ook post dat ik me kut voel.
Sommige dagen lukt het me beter om er mee om te gaan. Vandaag even een dagje niet zo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
[ afbeelding ]
Ik heb echt te lang daar niet meer opgekeken blijkbaar,quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
HBO heeft eindelijk dat irritante paarse scherm niet meer. Top.
Knuffelquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige dagen lukt het me beter om er mee om te gaan. Vandaag even een dagje niet zo.
Maar jij komt nooit hier in de buurtquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat Fles centjes opraapt van de grond, laat ik al het geld dat ik vind liggen.
Krijg jullie welquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft een vlinder vermoord. Sorry @:ettovanbelgie
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij komt nooit hier in de buurt![]()
Al vind ik ze overal wel hoor
okeequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!
Ik zal jou eens wegwerkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele garnaal weggewerkt
bwwwwwwwwurp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heftigquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!
Is ook wel een beetje uit de richting voor jou.quote:
Ik kiepkluifjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele garnaal weggewerkt
bwwwwwwwwurp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |