Je moet het toch met 2 mensen doen, dus er is vast een mogelijkheidquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet de meest aansprekende wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
o gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een vrouw die een webshop heeft.
Ik weet dat het net over stof van de ikea ging en zo. Maar toch was mijn eerste mental image dat van een jurk gemaakt van die grote shopper tassen van ze.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat zou tof zijn. Ik heb nog wel een Ikea jurk trouwens.
Zou kunnen, maar kraakt een beetje denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat het net over stof van de ikea ging en zo. Maar toch was mijn eerste mental image dat van een jurk gemaakt van die grote shopper tassen van ze.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
RKC gaat ook gewoon degraderen samen met Almere.
Dan komt er in ieder geval nog 1 voorspeling die ik in het begin van het seizoen gedaan heb uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vast al gedaan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Moet dat eigenlijk niet te hard zeggen voordat Balenciaga een kans heeft om het te kopieren.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Amadepamatoren van metselenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's verpakken en verzenden naar Valkensburg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Er zijn een hoop mensen die dit gedaan hebben blijkbaar. Dacht ik heel eventjes origineel te zijn.quote:
🐙![]()
Oh god.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Van meest normale naar wtf?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
🐙![]()
@CherryLips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij mag datOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)Hmmm dat is dan toch niet voor iedereen hetzelfde, staat er bij mij niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou eten ligt vooral op dit moment als voorraad in de kast maar komt wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei!
Maar jij mag datYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou eten ligt vooral op dit moment als voorraad in de kast maar komt wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
pffff ben wel meteen kapot ook zeg. Nou ja. Slapen maar dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bij punten inwisselen niet? Het stond zelfs op een schap dus was geen persoonlijke.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat is dan toch niet voor iedereen hetzelfde, staat er bij mij niet tussenYour beauty never ever scared me.![]()
Hoe laat ga jij er dan uit?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
pffff ben wel meteen kapot ook zeg. Nou ja. Slapen maar danSame shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: