Met het mooie weer steeds wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met het mooie weer steeds wel ja
En morgen ook wat rustiger. Vandaag was mijn vader aan het schuren, morgen gaat ie verven. Toch een stuk minder herrie
HIer ook zo.quote:
Ik heb vanmiddag Robbie weer aangezetquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net zonder aansturing kamer gestofzuigd. Ik leer het wel ....
ooit
en dat terwijl ik nu Robert Plant hoor zingen....quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Robbie weer aangezet
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nu Robert Plant hoor zingen....![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. After dinner rondje zit er ook op. Tellertje op 10.269 en wat nog veel belangrijker is![]()
Sinds ik weet dat Fles centjes opraapt van de grond, laat ik al het geld dat ik vind liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Snotverquote:
Ik kende hem nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klassiekertje (tijdens de top2000 )
Ik vind Ama te lief om hier een grapje over te makenquote:
Moet je maar in het T2000 topic meepostenquote:
Ik kom niet overalquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar in het T2000 topic meeposten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |