een verse sinasappelsap zou er wel in gaanquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond
Waarom niet wakker liggen over wat ik ga doen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:15 schreef Karzai het volgende:
slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
[ afbeelding ]
Ik mis de optie 'wakker liggen over wat je wil doen'quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:15 schreef Karzai het volgende:
slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
[ afbeelding ]
Of wat je juist niet gedaan hebt, maar wel had moeten doenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'wakker liggen over wat je wil doen'
Wat ik al maanden uitstel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of wat je juist niet gedaan hebt, maar wel had moeten doen
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Bax Music is failliet, net nu ik daar iets moet opzoeken
Had je dat nou maar niet maanden uitgesteldquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..Staat dat niet vrijwel overal op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niet alleen maar vanavond.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond
Nieuwe microfoon!quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-goquote:
Hmmmquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienen
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |