Nieuwe microfoon!quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Bax Music is failliet, net nu ik daar iets moet opzoeken
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-goquote:
Hmmmquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienen
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-go
er zijn gewoon glutenvrije producten, en daar staat gewoon op glutenvrij.. daar zitten ook echt geen glutensporen in..quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.
En zichzelf indekken voor het geval ze worden aangeklaagd 'ja stond gewoon op de verpakking hoor'quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.
"Eigen schuld dat je zo'n zwak en ziekelijk kind hebt"quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zichzelf indekken voor het geval ze worden aangeklaagd 'ja stond gewoon op de verpakking hoor'
Nja. Flinterdunne marges. Covid leningen moesten terug betaald worden. Fysieke winkels met personeel kosten ook geld. En Thomann is een enorme concurrent door heel Europa.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.
Nee het wordt in dezelfde fabriek geproduceerd als producten met gluten, is een waarschuwing voor kruisbesmetting.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
ik snap in iedergeval dat na collega ziedend is, nu het kind weer aan de beterende hand was na een jaar..
nu weer terug bij af..
[..]
er zijn gewoon glutenvrije producten, en daar staat gewoon op glutenvrij.. daar zitten ook echt geen glutensporen in..
het zal vast iets van indekken zijn
ja uiteraard, maar dat staat dus niet op ELK product, daar zijn de glutenvrije producten voorquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het wordt in dezelfde fabriek geproduceerd als producten met gluten, is een waarschuwing voor kruisbesmetting.
Dan snappen we elkaar nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar dat staat dus niet op ELK product, daar zijn de glutenvrije producten voor
anders snap ik je vraag/opmerking niet
Je bent gewoon altijd de lul eigenlijk.quote:Deze vermelding is niet verplicht. Dit betekent dat producten zonder deze vermelding ook met gluten besmet kunnen zijn. En andersom geldt ook: producten met de kruisbesmettingswaarschuwing zijn niet per se besmet met gluten.
Uit snoep of van snoep?quote:Kunstenaar Simone Post opent in museum Voorlinden een tentoonstelling die volledig gemaakt is uit snoep.
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent gewoon altijd de lul eigenlijk.
Uiteindelijk kun je het best wel goed vermijden, moet je alleen beetje je best voor (willen) doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik nietgoed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logeren
Ja maar dan nog kun je het eigenlijk nooit 100% weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik nietgoed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logeren
dat weet ik, ik zie het bij mn collega die al een jaar alles voor hem glutenvrij doet,quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je het best wel goed vermijden, moet je alleen beetje je best voor (willen) doen.
Essie en ik hangen gewoon in de museumstukken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag het niet eten denk ik![]()
Heb hier een eliminatie-dieet gedaan. Dat was ook even de nodige moeite.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik, ik zie het bij mn collega die al een jaar alles voor hem glutenvrij doet,
Oh laat maar dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag het niet eten denk ik![]()
nee, maar dan hebben ze wel een probleem met de warenwet als ze daar niet goed op letten:quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog kun je het eigenlijk nooit 100% weten eigenlijk.
dat gaat bij hem gelukkig goedquote:Een product mag volgens de warenwet de term ‘glutenvrij’ dragen wanneer het product minder dan 20 milligram gluten per kilo bevat. De hoeveelheid gluten in deze producten is zo laag dat bij de meeste mensen het dunnedarmslijmvlies herstelt.
phoe. dat klinkt pittigquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier een eliminatie-dieet gedaan. Dat was ook even de nodige moeite.
Misschien heeft Social Deal nog kortingskaartjes voor Ouwehandquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog een museumbezoek voor komende week bedenken en kaartjes kopen voor Ouwehands. Doe ik denk ik morgen (dat laatste vooral)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |