*gasp*quote:Op woensdag 2 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat noemde hij ooit onzinnig plastic geloof ik.
Ja ze zijn al een tijdje dicht. Al hebben ze wel regelmatig tijdelijke exposities geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills ik had ook gekeken naar het Westfries museum. maar dit bericht op de website heeft me tegengehouden
Onze huidige collectie telt zo’n 36.000 objecten, waaronder schilderijen, beelden, sieraden en gebruiksvoorwerpen. Samen vertellen zij het verhaal over de geschiedenis van Hoorn én van Nederland tussen 1500 en 1800, met de 17e eeuw als middelpunt. Binnenkort wordt ons museum verbouwd, daarom is onze gehele collectie ondergebracht bij een extern depot. Maar online zijn onze topstukken nog steeds te bewonderen.
Ander keertje dan maar...
quote:Op woensdag 2 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat noemde hij ooit onzinnig plastic geloof ik.
Gewoon stenen of houten lego maken. Daar heeft ie niet van terugquote:
Zonde van de boompjes, volwassen leren maar gewoon gelukkig te worden zonder infantiel kinderspeelgoed.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon stenen of houten lego maken. Daar heeft ie niet van terug
Denk niet dat het goed werkt.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de boompjes, volwassen leren maar gewoon gelukkig te worden zonder infantiel kinderspeelgoed.
Je hebt ook sets voor volwassenen, ouwe.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de boompjes, volwassen leren maar gewoon gelukkig te worden zonder infantiel kinderspeelgoed.
Bloemetjesquote:Op woensdag 2 april 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook sets voor volwassenen, ouwe.
Gewoon plastic verbieden, het zit al in menigeen zijn hersenen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat het goed werkt.
Jij komt niet bepaald gelukkig over met hoe je continu anderen de grond intrapt
Ja er zijn ook volwassenen die nog uit potjes Olvarit eten of een moedermelkfetisj hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook sets voor volwassenen, ouwe.
Geen slecht woord over Olvarit.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er zijn ook volwassenen die nog uit potjes Olvarit eten of een moedermelkfetisj hebben.
In plaats van blauwe bessen deed ik er vroeger een klein beetje kaneel doorheen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Ik had net voor mijn vader en mezelf een soort van milkshake gemaakt met overrijpe banaan, diepvries ananas en diepvries blauwe bessen en een scheutje melk
Oeh klinkt ook wel lekkerquote:Op woensdag 2 april 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In plaats van blauwe bessen deed ik er vroeger een klein beetje kaneel doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |