Ook eta aangevraagd?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Kwartiertje kutten en een mooi stukje bloatware van de Britse overheid rijker, maar ik _MAG_ bij de gratie Gods naar de JoeKee reizen hoor![]()
Man man man
honden hebben een baasje katten hebben een slaafquote:Op woensdag 2 april 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Nou ik had net zo goed geen nieuwe kattenbakvulling kunnen kopen, de bosjes enz buiten zijn fijner schijnbaar.
Maar ik hoef nu bijna niks meer te doen voor haar behalve eten en water geven.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
honden hebben baasje katten hebben een slaaf
Ja. Pure centenklopperij waar alleen goedwillende mensen last van hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook eta aangevraagd?
Heb ik gisteren gedaan.
ja en ze wil natuurlijk af en toe even knuffelen en houdt de muizen buitenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik hoef nu bijna niks meer te doen voor haar behalve eten en water geven.
Ik vrees dat ze nu met dat kattenluikje eerder muizen mee naar binnen gaat nemen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en ze wil natuurlijk af en toe even knuffelen en houdt de muizen buiten
wel dode neem ik aanquote:Op woensdag 2 april 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze nu met dat kattenluikje eerder muizen mee naar binnen gaat nemen.
Dat denk ik niet. Kuroi nam ze ook levend mee en ging er dan binnen achteraan rennen.quote:
Wel handig want ze is ook een levende vliegenmepper.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wat betreftt zijn het ook medogenloze killers
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Pure centenklopperij waar alleen goedwillende mensen last van hebben.
Nee, de tering zegquote:Op woensdag 2 april 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja met alle respect, het lijkt er niet op alsof je daar veel voor hoeft te kunnen. Of ook maar iets.
Je bent denk ik overgekwalificeerdquote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik shitpost niet genoeg daarvoor denk ik.
Hoe vaak heb jij muizen in huis?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en ze wil natuurlijk af en toe even knuffelen en houdt de muizen buiten
als je oud bent heb je niet overal voorrang opquote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Er scheurde net een of andere aftandse scootmobiel door het dorpZo eentje die op twee wielen de bocht nam.als je o
Eerst kwam hij uit een steeg zetten en reed hij mij en twee anderen bijna van de sokken, en toen reed er een jochie op een stepje hem tegemoet en ging hij vol in de ankers en begon hij tegen de moeder te zaniken dat ze moest opletten en dat het jochie gevaarlijk bezig was. 'Want ik sta nu stil maar hij had zo tegen me aan kunnen botsen.' En nog van 'ja kijk me maar aan'Je zag die vrouw denken 'je rot maar lekker op'. Ik was ondertussen langs dit gebeuren gelopen en toen kwam ie weer, gas op die lolly, en riep ie van JA HALLO dat hij erlangs wilde. In een winkelstraat.
Wat een figuurMisschien komt ie zo ergens een busje tegen.
Of een vrachtwagenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Er scheurde net een of andere aftandse scootmobiel door het dorpZo eentje die op twee wielen de bocht nam.
Eerst kwam hij uit een steeg zetten en reed hij mij en twee anderen bijna van de sokken, en toen reed er een jochie op een stepje hem tegemoet en ging hij vol in de ankers en begon hij tegen de moeder te zaniken dat ze moest opletten en dat het jochie gevaarlijk bezig was. 'Want ik sta nu stil maar hij had zo tegen me aan kunnen botsen.' En nog van 'ja kijk me maar aan'Je zag die vrouw denken 'je rot maar lekker op'. Ik was ondertussen langs dit gebeuren gelopen en toen kwam ie weer, gas op die lolly, en riep ie van JA HALLO dat hij erlangs wilde. In een winkelstraat.
Wat een figuurMisschien komt ie zo ergens een busje tegen.
Adopteer een kat.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
af en toe, ik heb er al tientallen gevangen maar nu een tijdje niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |