Ja is vaak vind ik even aanvoelen in een land. Jordanië heb ik bijv ook alleen lange broeken gedragen. Terwijl vorig jaar in taiwan iedereen in korte broek naar een tempel ging, inclusief de lokale bevolking.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf nooit in Maleisië geweest maar wel in Indonesië, en Java is ook islamitisch. Ik droeg zelf wel altijd een lange broek uit respect, en shirtjes met korte mouwen waarbij wel de schouders bedekt zijn. Jurkjes over de knie met mouwtjes die de schouders bedekken zal ook prima zijn.
Op het strand zal dat vast weer anders zijn natuurlijk
Zo, dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 1 april 2025 05:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen, eens even meelezen hier
Meer dan twee keer naar het VK dan maar voor value for moneyquote:Op woensdag 2 april 2025 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
De UK ETA centenklopperij is begonnen. En kennelijk hebben ze er zin in want volgende week wordt het twee keer zo duur
Ja hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan twee keer naar het VK dan maar voor value for money
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja haha
HAHAAAHHAA![]()
Nee dit wordt meteen de laatste keer gore kloteklappers
Leuke duo reis zekers!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik werd getriggerd door Helsinki. Staat dit jaar in combinatie met Tallinn ook nog op het programma
Helsinki is idd maar voor even leuk.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als Helsinki.
Leuk voor een uurtje of twee, maar heel veel is er niet te doen.
[..]
In Finland was vooral de drank duur, van cola tot Bacardi.
Maar ook een bak koffie of warme chocolademelk kon je flink aftikken. Een Irish coffee kostte er bijvoorbeeld ¤14,50.
Voedsel, inclusief dat bij restaurants en in supermarkten, was ongeveer gelijk als wat je er hier in een grote stad voor betaald…
Helemaal eens haha.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:37 schreef Fogel het volgende:
Ja, dat. Beste met Helsinki was de boot naar Tallinn
Yea uhm, er gebeurden even wat dingen en dit wordt nu 57 op 28.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag 50e land gehaald heeeeujHet was 50 landen voor mijn 30e maar 28e is ook oké denk ik
Ik ben nog op vakantie en ben al bezig met de volgende tripquote:Op donderdag 17 april 2025 02:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben echt een beschamend type. Ik was nog geen 7 uur thuis en boekte spontaan Zadar en Split voor het paasweekend. Wat is er mis met me.
LCY is de beste in Londen zonder twijfel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:17 schreef Sport_Life het volgende:
Qua vliegveld zat ik te denken aan Londen City, scheelt een hoop tijd met de andere klopt dat ?
Wil je hier een antwoord op?quote:Op donderdag 17 april 2025 02:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben echt een beschamend type. Ik was nog geen 7 uur thuis en boekte spontaan Zadar en Split voor het paasweekend. Wat is er mis met me.
Uiteindelijk een wandeltocht gemaakt 75 km verderop waar het weer iets beter was.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef Pinuts het volgende:
Ik zit dit weekend in de Vogezen (Saint die des vosges) om de hiken. Nu gaat het morgen echt de hele dag regenen en onweren dus ben ik even aan het zoeken naar alternatieven. Is Nancy bijvoorbeeld leuk? Straatsburg ben ik afgelopen jaar al 2x geweest dus die valt af. Andere leuke steden of binnenactiviteiten in de regio? 2 uur rijden (enkel) is ongeveer de max.
Altschlosspfadquote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk een wandeltocht gemaakt 75 km verderop waar het weer iets beter was.
Iemand nog mooie hike tips voor een weekend weg? Vond dit wel een groot succes. Haha. Max zo'n 600 km.
Topper, thanks! Ik ga er eens induiken!quote:Op maandag 5 mei 2025 19:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Altschlosspfad
Ehrbachklamm
Teuflische Acht
Hatzenporter Laysteig
Mullerthal Trail
Felsenwald Pirmasens
Pommerbachtal
Afhankelijk van waar je woont is Pravčická brána in Tsjechie ook net rond de 600km
Mullerthal in Luxemburg.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef Pinuts het volgende:
Uiteindelijk een wandeltocht gemaakt 75 km verderop waar het weer iets beter was.
Iemand nog mooie hike tips voor een weekend weg? Vond dit wel een groot succes. Haha. Max zo'n 600 km.
Oh ja dat heb ik ook wel een aantal keer gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie en ben al bezig met de volgende trip.
Hoelang heb je daarover gedaan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Vorig weekend de Kempenroute in België gefietst. Dat is van Antwerpen naar Maastricht. Prachtige route langs vele interessante plekken. Uiteindelijk 270km gefietst.
Drie dagen van 90km.quote:
Ik ken alleen de route vanaf London City. Zeer efficient vliegveld en in 50 minuten met de metro zit je middenin het centrum. Je moet één keer overstappen en je kan met kredietkaart of telefoon betalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:17 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga binnenkort een weekend naar Londen, beetje hardlopen, zwemmen, rond slenteren, dat soort dingen. Welke wijken/Hotels raden jullie aan? Liefst 4 sterren met goed ontbijt en leuke locatie bij een park of zo. Ik ga niet echt het nachtleven in.
Qua vliegveld zat ik te denken aan Londen City, scheelt een hoop tijd met de andere klopt dat ?
Het is natuurlijk geen Nederland, maar het is best goed qua infrastructuur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:31 schreef Individual het volgende:
België heeft ook een goede fiets infrastructuur toch?
Het is zeker een prachtig land jaquote:Op maandag 9 juni 2025 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen laatste dagje Montenegro (4 dagen totaal). Wat een extreem prachtig land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |