quote:
Op zaterdag 27 september 2025 16:51 schreef Pinuts het volgende:Iemand nog een leuke tip voor een vakantie voor na kerst (3 weken). Tot nu toe op het lijstje, op basis van de prijzen van de vliegtickets: Thailand, Sri Lanka, Indonesie of Mexico. Ik ben niet van de strandvakanties maar juist van de actieve vakanties; dingen bekijken, hiken, lekker eten. Liefst ergens waar het warm is.
Alle vier prima voor een actieve reis.
Van deze vier vond ik Mexico qua eten het minst lekker, gevolgd door Sri Lanka. Als je dan toch ergens op moet selecteren.
Van deze vier vond ik Thailand het minst qua snorkelen, gevolgd door Sri Lanka. Als je dan toch ergens op moet selecteren.
Van deze vier vond ik de mensen uit Sri Lanka het minst aardig, gevolgd door Mexico. Als je dan toch ergens op moet selecteren.
Van deze vier vond ik Mexico het minst makkelijk te bereizen door de afstanden, gevolgd door Thailand. Als je dan toch ergens op moet selecteren.
Van deze vier vond ik Mexico het minst qua natuur, gevolgd door Thailand. Als je dan toch ergens op moet selecteren.
Kortom, ik zou naar Costa Rica gaan als ik jou was.

.