Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:51 schreef MaJo het volgende:
Nu kijken of ik de bijna 1000 euro aan extra kosten kan verhalen bij mijn reisverzekering.
Hoop het voor je ..........quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:51 schreef MaJo het volgende:
Nu kijken of ik de bijna 1000 euro aan extra kosten kan verhalen bij mijn reisverzekering.
Ja maar ik probeer het eerst via de reisverzekeringquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Dit is een force majeure heb je Rechtsbijstand?
Ik ben ook heel benieuwd. Ik hoop nu dat ze het vergoeden omdat we daar niet op vakantie waren maar slechts als overstap toen het misging. Ik hou jullie op de hoogte!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor je ..........
Lees alleen diverse verhalen dat ze dit niet mogen uitkeren omdat het komt door een oorlogssituatie. En je daar niet verzekerd voor bent. Vooral niet omdat ze bang zijn dat verzekeringsmaatschappijen om kunnen vallen door de massale claims die dan mogelijk komen.
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:17 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd. Ik hoop nu dat ze het vergoeden omdat we daar niet op vakantie waren maar slechts als overstap toen het misging. Ik hou jullie op de hoogte!
Dat heb ik meer gelezen, over mensen die op andere plekken zaten. Maar wij waren echt daar. Als ze een half uur later waren begonnen met aanvallen dan waren we daar net weggeweest. Echt super stomme timing. Maar we gaan het zien. Geld is niet het belangrijkste, ik ben vooral blij dat we veilig zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Vooral proberen
Dat was deels het punt van 1 van die verhalen. Die zaten vast op Mauritius of de Seychellen, maar kregen ook niets.
Hoop voor je dat het luktquote:Op zondag 8 maart 2026 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gelezen, over mensen die op andere plekken zaten. Maar wij waren echt daar. Als ze een half uur later waren begonnen met aanvallen dan waren we daar net weggeweest. Echt super stomme timing. Maar we gaan het zien. Geld is niet het belangrijkste, ik ben vooral blij dat we veilig zijn
Edit: bovendien klopt het verhaal niet dat de Emiraten alles zouden vergoeden. De eerste 2 dagen hebben we alles zelf moeten betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |