Hoe bedoel je dit is hoe je het plaatstquote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het plaatst natuurlijk he. Ik zie er nu wel eens van langs komen, maar altijd ook met uitleg en de kanttekening ervan. Dus dat is juist alles behalve propaganda.
[..]
Ik heb er genoeg documentaires van gezien en reis ´´vlogs´´.
En ja dat is wat ik ook zei, je kan bepaalde dingen niet bereiken als je uit een ´´verkeerde´´ familie komt bv.
Zware propaganda en geen kritiek is natuurlijk hoe wij leven heel slecht en blokkerend, maar in die zin niet gevaarlijk of wat dan ook. Die mensen weten vaak ook gewoon niet beter.
Daarom ook zo interessant om te zien hoe dat daar dan gedaan wordt.
Maar goed ik begrijp je standpunt.
Samequote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee die skip ik. Net als USA, Rusland, het midden oosten en China. Ga uit protest niet naar landen met zulke regimes. Rusland vindt ik wel echt jammer. Zak graag nog eens naar Moskou willen. Wie weet maak ik nog een normaal Rusland mee. USA zal ook nog wel eens normaal worden.
Alles geeft inzichtquote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:20 schreef laziness het volgende:
Maar het geeft geen inzicht dat is juist het punt. Een verkeerd inzicht hooguit want je weet dat je niet te zien krijgt hoe het echt is.
TRV / Het grote centrale Balkan topicquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef MaJo het volgende:
Bestaat er al een Montenegro topic? Wij willen daar in oktober heen met de familie. Het Balkan topic (die ik volgens mij ooit ben gestart) kan ik ook nergens vinden
Als er al een Montenegro topic is, dan zal die waarschijnlijk nog wel ouder zijn dan het Balkan topicquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef MaJo het volgende:
Bestaat er al een Montenegro topic? Wij willen daar in oktober heen met de familie. Het Balkan topic (die ik volgens mij ooit ben gestart) kan ik ook nergens vinden
Thanks! Inderdaad ooit door mij gestartquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:42 schreef Individual het volgende:
[..]
TRV / Het grote centrale Balkan topic
Ik heb er inderdaad een gevonden uit 2012, dat is wel erg oud... Ik zal het Balkan topic weer wat nieuw leven inblazenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er al een Montenegro topic is, dan zal die waarschijnlijk nog wel ouder zijn dan het Balkan topic![]()
Gezien hoe weinig er nog gepost wordt in TRV zijn er maar heel weinig landen of regiotopics zijn waarin nog recent is gepost
Ik ben heel benieuwd! Ik ben naar alle omringende landen geweest maar gek genoeg nog nooit naar Montenegro, dus dat wordt hoog tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
Montenegro overigens een van mijn favoriete bestemmingen waar ik ooit ben geweestZal er zeker nog weleens naar terug gaan, maar eerst nog wat andere nieuwe landen te gaan.
Tof! Zal straks even kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:13 schreef Individual het volgende:
In juli ga ik weer op vakantie naar Lichtenvoorde en ga praten over mijn nieuwe project om weer regelmatiger iets verder te reizen.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:13 schreef Individual het volgende:
In juli ga ik weer op vakantie naar Lichtenvoorde en ga praten over mijn nieuwe project om weer regelmatiger iets verder te reizen.![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam toch een heel eind, met mijn 15 jaar Drentse ervaringquote:Op maandag 8 juni 2026 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIk zou het alleen niet alleen in het Achterhoeks opzetten, lijkt me een wat kleine markt
Eigenlijk wil ik de vertaling ook in het Duits en Engels erbij hebben. Ik spreek zelf niet eens Achterhoeks, maar CHATGPT wel en kan er zelfs Zwarte Coss Achterhoeks van maken.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIk zou het alleen niet alleen in het Achterhoeks opzetten, lijkt me een wat kleine markt
Oh ik ook hoor, maar niet iedereen is zo taligquote:Op maandag 8 juni 2026 20:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kwam toch een heel eind, met mijn 15 jaar Drentse ervaring
Ik zou er inderdaad voor gaanquote:Op maandag 8 juni 2026 22:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik de vertaling ook in het Duits en Engels erbij hebben. Ik spreek zelf niet eens Achterhoeks, maar CHATGPT wel en kan er zelfs Zwarte Coss Achterhoeks van maken.![]()
Ik heb nog wel even, maar het liefst zo vroeg mogelijk. De aanvraag voor een crowdfundingctie krijg ik snel antwoord op. QR-code stickers bij de biertent lijkt me wel wat; het is een groot festival met dronken mensen dus een paar miljoen is zo opgehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
Een project manager wil ik ook hebben want dit kost allemaal veel energie en dat komt en gaat. Binnenkort zou ik een wisselbokaal krijgen van Radio Slingeland met een intervieuw dus dan kan ik misschien een verzoekje voor hulp doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |