Nou godver inderdaad. Als ik zulk geld had ging ik liever even naar de Perito Moreno kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb nog leuke kortingen voor een cruise in Patagonië of een cruise naar Antarctica he!
Ik vind reizen in west Europa de laatste jaren sowieso belachelijk duur. We zijn goedkoper uit als we een maand naar Thailand gaan. Dat is toch bizarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff zat even te kijken naar riviercruises. 8 dagen op een boot vanaf Amsterdam een beetje door Nederland en Vlaanderen DRIE tot VIERDUIZEND euro per persoon??
https://www.zeetours.nl/c(...)erdam/?source=search
Kan iemand me uitleggen waarom dat zo astronomisch duur moet zijn? Is dat voor mensen die een aftrekpost zoeken of zo?
Ja je hebt dus duur en duur. Maar dit soort bedragen, dan denk ik "ik mis wat". Is dit inclusief een privé hoertje voor de hele week erbij of zo?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind reizen in west Europa de laatste jaren sowieso belachelijk duur. We zijn goedkoper uit als we een maand naar Thailand gaan. Dat is toch bizar
Ik weet niet wat de prijzen nu zijn, maar voor dat geld kon je wel een paar maanden in India wonen + chartervlucht.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff zat even te kijken naar riviercruises. 8 dagen op een boot vanaf Amsterdam een beetje door Nederland en Vlaanderen DRIE tot VIERDUIZEND euro per persoon??
Wie weet is dat wel zoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt dus duur en duur. Maar dit soort bedragen, dan denk ik "ik mis wat". Is dit inclusief een privé hoertje voor de hele week erbij of zo?
Nee helaas, zo te zien alleen 's ochtendsquote:
quote:De reissom geldt per persoon en is inclusief:
Cruises
De cruise van Amsterdam (Nederland) / naar Amsterdam (Nederland)
Alle havenbelastingen en taksen
Deelname van alle evenementen en de meeste faciliteiten aan boord
Selectie dranken aan boord
Begroetingscocktail
Happy hour (cocktails, longdrinks, sterke drank, wijn, bier, frisdrank en sappen)
Seks bij het ontbijt
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee helaas, zo te zien alleen 's ochtends
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |