Oh ja dat heb ik ook wel een aantal keer gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie en ben al bezig met de volgende trip.
Hoelang heb je daarover gedaan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Vorig weekend de Kempenroute in België gefietst. Dat is van Antwerpen naar Maastricht. Prachtige route langs vele interessante plekken. Uiteindelijk 270km gefietst.
Drie dagen van 90km.quote:
Ik ken alleen de route vanaf London City. Zeer efficient vliegveld en in 50 minuten met de metro zit je middenin het centrum. Je moet één keer overstappen en je kan met kredietkaart of telefoon betalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:17 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga binnenkort een weekend naar Londen, beetje hardlopen, zwemmen, rond slenteren, dat soort dingen. Welke wijken/Hotels raden jullie aan? Liefst 4 sterren met goed ontbijt en leuke locatie bij een park of zo. Ik ga niet echt het nachtleven in.
Qua vliegveld zat ik te denken aan Londen City, scheelt een hoop tijd met de andere klopt dat ?
Het is natuurlijk geen Nederland, maar het is best goed qua infrastructuur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:31 schreef Individual het volgende:
België heeft ook een goede fiets infrastructuur toch?
Het is zeker een prachtig land jaquote:Op maandag 9 juni 2025 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen laatste dagje Montenegro (4 dagen totaal). Wat een extreem prachtig land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |