De Story. Kwaliteitsblad. Foto staat nog in mijn fotoboek hier.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:40 schreef flipsen het volgende:
"Gesproken"... uhuh... Privé weet wel beter (of was het de Story? Weekend?). Gelukkig hebben we de foto´s nog
Maar even hier, meer on topic.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef core2duo het volgende:
[..]
Klinkt gaaf! En je doet toch een extra bestemming aan met een layover.
Ik heb een goede terugvlucht gehad, gebruik van het entertainment (bij Emirates) maakt echt verschil. De tijd lijkt een stuk sneller te gaan en ook weet ik nu beter wat de betere zitplaatsen zijn. Ik was in Singapore enigszins gesloopt en dat is eigenlijk niet zo`n goed teken (heeft deels een medische reden wat buiten mijn invloedssfeer ligt). Maar vooruit... nieuwe bestemming. Nog leuker vind ik eigenlijk om een bestemming opnieuw te ontdekken: dan is veel al vertrouwd, geen druk om de verplichte nummers af te lopen etc.
Nu oriënteren op de volgende verre reis :-)
Globaal een idee. Vanaf Liberia richting San Jose langs de leukste plekjes met shuttles of ov-bus.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:49 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb je al een plan?
Spreek je Spaans?
Op weg naar Nieuw Zeeland hebben we een paar daagjes Dubai ontdekt.quote:Op maandag 15 december 2025 05:50 schreef core2duo het volgende:
Ik hoop dat ik vrijdag terug kan vliegen naar Nederland. Zit nu in Dubai en daar verwachten ze uitgerekend voor donderdagavond en vrijdag flink wat regen. En daar is men hier niet goed op ingesteld.
Ah ja, dan is het wat lastiger. Ook met rijden denk ik. Golden Circle is natuurlijk heel erg toeristisch en dat zullen ze vast wel bereikbaar houden (tenzij storm), maar wat dan de moeite waard is weet ik niet, sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:35 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zitten googlen en vind het lastig in te schatten wat mooi/te doen is in februari. De meeste foto's zijn natuurlijk in de zomer gemaakt. Maar in februari ligt er natuurlijk overal sneeuw. Dus erg lastig.
Jaaaa, is mooi!quote:Op vrijdag 19 december 2025 01:11 schreef Cirilico het volgende:
Goedenacht. Een terugvindpost omdat ik dit subforum net ontdekt heb.![]()
Voor wat het waard is: ben voornemens om dit voorjaar naar Costa Rica te reizen.
Er wordt prima Engels gesproken in Costa Rica. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Cirilico het volgende:
Globaal een idee. Vanaf Liberia richting San Jose langs de leukste plekjes met shuttles of ov-bus.
Ik spreek geen Spaans maar kan het nog wel redelijk begrijpen in schrift vanwege mijn minimale kennis van het Portugees.![]()
Google Translate gaat mee.
Qué lástimaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er wordt prima Engels gesproken in Costa Rica. Maak je daar maar geen zorgen over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |