Ik heb geen (favoriete) kinderenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat ook en het is zo'n "wie is je favoriete kind?" vraag![]()
Meestal gaat het gewoon om reisadvies..
Ik zeg altijd dat ik niet kan kiezen omdat veel landen zo ontzettend verschillend zijn en niet te vergelijken zijn. Binnen categorieën zou ik wel kunnen kiezen, maar hoe ga je bijvoorbeeld IJsland met Peru vergelijken. Compleet andere ervaringenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:50 schreef Individual het volgende:
Als mensen je vragen wat je favoriete land is wat zeg je dan?
Dit en dan vragen wat voor reisbudget je hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik niet kan kiezen omdat veel landen zo ontzettend verschillend zijn en niet te vergelijken zijn. Binnen categorieën zou ik wel kunnen kiezen, maar hoe ga je bijvoorbeeld IJsland met Peru vergelijken. Compleet andere ervaringen
Top ! Beetje aan het rondreizen in the Phils ? Het weer is nu echt lekker. Niet al te warm. Dat zal medio maart en april wel anders zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
M'n eerste week in de Filipijnen zit er bijna op. Net naar m'n hostel gebracht door de politie, omdat ik met locals aan de praat raakte en ze geen zin hadden om naar huis te lopen. Mooi land, lieve mensen, de meest random gebeurtenissen.
Yes. Ik ben ondertussen eerlijk gezegd wel toe aan wat warmte, zo koud gehad in het noorden. Ben nu onderweg naar Vigan en daarna is het tijd voor de eilandenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 01:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Top ! Beetje aan het rondreizen in the Phils ? Het weer is nu echt lekker. Niet al te warm. Dat zal medio maart en april wel anders zijn.
Geniet ervan !
In het noorden is het inderdaad frisjes, maar wel mooie. Vigan is ook aardig, en veel plezier op de eilanden !quote:Op vrijdag 13 februari 2026 04:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yes. Ik ben ondertussen eerlijk gezegd wel toe aan wat warmte, zo koud gehad in het noorden. Ben nu onderweg naar Vigan en daarna is het tijd voor de eilanden
Wordt er ook reggae gedraaid in die tent?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 02:04 schreef RockNijntje het volgende:
Dingen die je niet verwacht aan te treffen in de Filipijnen: Jamaicaanse patties. Ya man!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |