Je mag niet eens meer met de helicopter dichtbij komen, maar fogel vliegt er gewoon met een jet overheen..quote:
Mod voorrechten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer met de helicopter dichtbij komen, maar fogel vliegt er gewoon met een jet overheen..
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:41 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Intussen is onze @:Fogel ook weer onderweg, dit keer niet naar Iguazú maar naar Peru:
[ afbeelding ]
(schaamteloze crosspost uit flipsen in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet #6)
Ik zie liever zelfpromotie dan kutpostsquote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij pakt ook wel elk moment voor zelfpromotie hè![]()
Huh je was toch pas net aangekomenquote:Op zondag 1 februari 2026 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie liever zelfpromotie dan kutposts
@:flipsen heeft een goed reisbureau heb ik nu al twee keer kunnen ondervinden.
Gister zat ik in een ontspoorde trein, hij regelde dat de transfer naar het vliegveld op de hoogte was en heeft de vlucht omgeboekt naar een paar uur later.![]()
Nu is de pret voorbij en we zitten op het vliegveld in Lima en wachten in de lounge tot we kunnen boarden. Morgen zitten we weer in de -10 ipv +27
Nu klinkt je als @flipsenquote:Op zondag 1 februari 2026 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh je was toch pas net aangekomenFijn dat alles zo goed geregeld was
![]()
Hier nog 4 nachtjes totdat wij weer mogen
Oh dat valt mee, voor mijn gevoel was je pas 3 dagen wegquote:Op zondag 1 februari 2026 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu klinkt je als @:flipsen
9 nachten is meer dan genoeg.
Thailand deze keer toch? Enjoy!
Ik zal eens een reisverslag in elkaar flatsen, later...quote:Op maandag 2 februari 2026 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, voor mijn gevoel was je pas 3 dagen wegThailand inderdaad
Ja. Alpaca vind ik een beetje op hert lijken qua smaak, cavia een rare mix van vette kip en kibbeling met enorm veel bot. Cavia is niet voor herhaling vatbaar. Als er zowel alpaca als koe op een menu staat zal ik toch liever voor koe gaan, maar als die keuze er niet is vind ik alpaca een OK alternatief.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:21 schreef Individual het volgende:
@:fogel heb je ook de bijzondere dieren gegeten zoals alpaca en cavia?
Land of vakantieland? Zit nogal een verschil in denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:50 schreef Individual het volgende:
Als mensen je vragen wat je favoriete land is wat zeg je dan?
Dat ook en het is zo'n "wie is je favoriete kind?" vraagquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Land of vakantieland? Zit nogal een verschil in denk ik
Dat kan nog weleens verschillen. Maar meestal Montenegro.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:50 schreef Individual het volgende:
Ik heb geen (favoriete) kinderenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat ook en het is zo'n "wie is je favoriete kind?" vraag![]()
Meestal gaat het gewoon om reisadvies..
Ik zeg altijd dat ik niet kan kiezen omdat veel landen zo ontzettend verschillend zijn en niet te vergelijken zijn. Binnen categorieën zou ik wel kunnen kiezen, maar hoe ga je bijvoorbeeld IJsland met Peru vergelijken. Compleet andere ervaringenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:50 schreef Individual het volgende:
Dit en dan vragen wat voor reisbudget je hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik niet kan kiezen omdat veel landen zo ontzettend verschillend zijn en niet te vergelijken zijn. Binnen categorieën zou ik wel kunnen kiezen, maar hoe ga je bijvoorbeeld IJsland met Peru vergelijken. Compleet andere ervaringen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |