SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Wil helemaal geen zomertijd, uur korter slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds niet donker![]()
EN dit weekendZomertijd
ow je wilde dat ik je hand vastpakte ipv je een glas roosvicee gafquote:
Geef dat glas roosvicee maar hier danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je wilde dat ik je hand vastpakte ipv je een glas roosvicee gaf
+ glas roosviceequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ik jou zie typen zie ik die Duitser voor me:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds niet donker![]()
EN dit weekendZomertijd
Ja nee, rietjes zijn van karton.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Roosvicee is wel lekkerlang niet op zeg. Zou dat nog steeds in glazen flessen zitten?
Pak maar m'n handquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is het ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
Ja ik ben vrij kort van stof meestal ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik jou zie typen zie ik die Duitser voor me:
Wochenende, scheisse arbeit, sauffen!
Rijstepap, beetje bruine suiker boter en kaneel erop en gaan met de banaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
rijst kookt..
straks heb ik misschien nasi goreng te vreten
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Rijstepap, beetje bruine suiker boter en kaneel erop en gaan met de banaan
Mand!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben vrij kort van stof meestal ja.
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]klinkt niet als een voedzame avondmaaltijd
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?
Soms maak ik me zorgen om je.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?
Haha. Blij dat ik je wat opgevrolijkt hebt en je positiever hebt gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opeens best tevreden met mijn kookkunsten
Als diner wel lekker maar als toetje idd niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rijstepap is toch ook gewoon een (vies) toetje
nee, geef maar aan mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rijstepap is toch ook gewoon een (vies) toetje
hier was dat boterhammen met vlees, als mn paps kookte want die had ook nooit zin. Vonden we ook een feest als kinderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat aten we vroegah thuis weleens als mijn moeder geen zin had om te koken. Paprijst gekookt in melk, en dan een klont boter (margarine) en wat bruine suiker en kaneel er overheen. Waren we als kind verzot op
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb net, bij de Wibra, een soort badjas trui gekocht.
koop er gelijk een dikke sigaar bijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Is dat toch wel iets anders, badjas of truiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dank. Was ik even helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]Ah een badjas die niet open kan vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]Cozy 100 pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow.quote:
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Dat zei ik dus ook maar ik zie daar het voordeel wel van in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Ik heb ook gewoon nog een badjas.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.
Pas meenemen als ze kortingsactie hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
Dat ding hebben ze maar 1 keer in het jaar ofzo voor een aanbiedingsprijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas meenemen als ze kortingsactie hebben
en dan over uurtje spijt hebben hiervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
niet eens publieke badhuizen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
War zij woont doen ze t nog met een teiltje
quote:De AH Proteïne banaan pancakes zijn lekkere pannenkoekjes voor tijdens het ontbijt of op ieder ander moment van de dag.
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld isquote:
Oehquote:
he?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld is
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan over uurtje spijt hebben hiervan
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.quote:
we doen allemaal een pogingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.
Dus niet "any" maar "every"
Ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
Dat klinkt als de correcte manier eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
De cursus leren omgaan met teleurstellingen is helaas afgelast
Er is ook geen probleem verderquote:
En Riet is weer ziek zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Ohhh, dan hoef ik dat huiswerk voorlopig ook nog niet te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Haha, als er wat over is misschien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, je moet je goed realiseren dat dit ook verkocht wordt aan niet-KSC'ers
Ja okeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurtquote:
Bwhehehequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
Is het een klif als je het niet kan zien dat het een klif is?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurt
*SPLAT*quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die kant en klaar of zo? En wat kost dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het nogal prijzig voor vier banana pannenkoekkies, maak ze morgen zelf wel
Ik denk hetzelfde als van een klif springen als het licht is. Maar dan in het donker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een duistere kamer, gehuld in een rode gloed, staat een in zwart gehulde man met warrig lang haar en onbekende bedoelingen zachtjes te grommen boven een groot bad met mysterieuze chemicaliën.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor minder dan 240 kilo doen we het niet
Het is toch normale @kwiwi bedtijd?quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is toch normale @:kwiwi bedtijd?
IOHquote:
Precies, ik hou me netjes aan het schema in de OPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is toch normale @:kwiwi bedtijd?
Het schemaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, ik hou me netjes aan het schema in de OP
Oh ik mag ook al. Mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, ik hou me netjes aan het schema in de OP
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de dierenarts maar even een mailtje gestuurd dat na 5 maanden na de operatie het blaassteentje van Wattenschijfje aangekomen is
![]()
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemistquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de dierenarts maar even een mailtje gestuurd dat na 5 maanden na de operatie het blaassteentje van Wattenschijfje aangekomen is
![]()
Aankomen. Ze eten daar niet zo gezond.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemist
Ja, ben benieuwd wat eruit komt.quote:
Make Minnesota Great Again?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Halloquote:
helaasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte meer voor in mijn mini badkamer.
SUPER vette pizza besteldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee loop gewoon graag in comfi kleding als ik thuis ben.
Etto Amaretto Kroketto!quote:
Uhm.. de dierenarts vond dat het steentje daar heen moest, want eigenlijk moest het naar Breda (had ik logischer gevonden, maar die deden geen onderzoek meer). Maar blijkbaar kan er alleen daar een analyse verricht worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemist
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aankomen. Ze eten daar niet zo gezond.
Nu hoor ik dat in mijn hoofd met dat achterlijke accentquote:
Ik geloof dit pas als ik een foto zie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SUPER vette pizza besteld
ben je trots?
Als het ff meezit krijg je dat over een jaar of 3? Nuttig dan wel nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. de dierenarts vond dat het steentje daar heen moest, want eigenlijk moest het naar Breda (had ik logischer gevonden, maar die deden geen onderzoek meer). Maar blijkbaar kan er alleen daar een analyse verricht worden?![]()
Dus ze gaan een analyse doen op die steen en dan krijg ik ook voeradvies, als het goed is.
Idd.. hij zit gewoon stiekem zaagsel en stoelpoten te eten.quote:
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.quote:
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het ff meezit krijg je dat over een jaar of 3? Nuttig dan wel nog
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedselquote:
Heb eigenlijk wel zin in een lekkere vette burgerquote:
Heb je nu wel meteen meer ruimte voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.
Ik kan deze wel begrijpenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
hmm, klinkt kleinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.
lekker danquote:Het Openbaar Ministerie (OM) is vrijdagmiddag afgesloten van het internet vanwege een mogelijk veiligheidsincident op ICT-gebied. Dat bevestigt een woordvoerder aan NU.nl na berichtgeving van NRC.
quote:
Doet u mij maar een Tomahawk steak zo groot als een Mexicaanse mollige baby.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
Ik las mollige egel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij maar een Tomahawk steak zo groot als een Mexicaanse mollige baby.
Die stekels zijn juist lekker.quote:
Ja in de VS eten we meestal ook bij de Mexicaan of Aziaat. Alleen af en toe zo'n lekkere country fried steak of een echt goede burger is toch wel heerlijk hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)t-op-ict-gebied.html
[..]
lekker dan
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stekels zijn juist lekker.
De Okkiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.
Ik hou niet van Mexicaans voer, mag het een ander tintje hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.
Hoofdgerecht, gebakken Mexicaanse egel met een takje tijm.
Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.
Hoofdgerecht, gebakken Mexicaanse egel met een takje tijm.
Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
quote:Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
De Okkiquote:
"Wil je je egel plat of met prik?"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stekels zijn juist lekker.
Aboriginals zijn ook niet zo heel erg lekker, zeggen ze.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van Mexicaans voer, mag het een ander tintje hebben?
Smaken die naar Rooibosthee?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aboriginals zijn ook niet zo heel erg lekker, zeggen ze.
'vier kerst met Dolfje', zouden ze dat in 40-45 ook gezegd hebben?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'vier kerst met Dolfje', zouden ze dat in 40-45 ook gezegd hebben?
Satékelvarkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stekelvarken saté zou wel heel toepasselijk zijn eigenlijk.
De Okkiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.
Gemalen en gedroogde Aboriginal in een theezakje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat rooibosthee van Aboriginals gemaakt is.
Ja het ging per leeftijdsgroepquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij had ik de Taptoe en m'n zusje de Okki.
1 volwassen recent overleden Aboriginal = 20.000 liter rooibosthee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemalen en gedroogde Aboriginal in een theezakje.
Lezen kinderen dit nog?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het ging per leeftijdsgroep
Voor de Okki was er nog eentje voor de jongste kindjes. De Bobbie ofzo?
En de laatste groep had nog de Hello You, na de Taptoe
Buchu is ook wel lekker. Vergelijkbaar met rooibos, maar iets frisserquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Rooiboos is toch Zuid-Afrikaans? En Aboriginals zijn toch van Australië?
Ik weet niet hoor, maar geografisch match het niet
Boboquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideequote:
boboquote:
quote:
Zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik ben al een tijdje van de basisschool af
bossie verdient ook dat lampjequote:
xD Ja, nou goed.. rooibosthee is toch niet te zuipen, dus primaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 volwassen recent overleden Aboriginal = 20.000 liter rooibosthee.
Oh?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al een tijdje van de basisschool af
Please, niet meer. Het komt altijd allemaal uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, vanaf 10 april een nieuw seizoen Black Mirror
Sowieso is thee voor zieke mensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
xD Ja, nou goed.. rooibosthee is toch niet te zuipen, dus prima
Nee niet leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu wel meteen meer ruimte voor.
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien pakt het dit keer goed uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Please, niet meer. Het komt altijd allemaal uit.
Ik scrollde van beneden naar boven dus zag die van jou laterquote:
En met honing erin, kan je net zo goed al je testament opmakenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is thee voor zieke mensen.
Ja! Dat was het!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moesten de brandweer met de ladderwagen bellen, was een heel ding.
quote:
quote:
Ik moet ineens aan tomatenthee denken want tomatensap vind ik pas echt een bejaardendrankje, kan dat serieus niet aanzien als bejaarden dat drinken, met geluid, zowat een liter in een keer en achteraf zo'n rode kin.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En met honing erin, kan je net zo goed al je testament opmaken
Oh god.. gaat we weer.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingen
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien pakt het dit keer goed uit?
Wereldvrede, klimaatproblematiek opgelost, geen clowns die proberen de wereld te besturen, gelijke rechten voor iedereen, wereld honger bestaat niet meer.
Tja een Pizza zonder kaas is geen pizzaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een gore vette vieze gore pizza was dat
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan tomatenthee denken want tomatensap vind ik pas echt een bejaardendrankje, kan dat serieus niet aanzien als bejaarden dat drinken, met geluid, zowat een liter in een keer en achteraf zo'n rode kin.
Goorgonzolacirculatiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. gaat we weer.
Ja, dat zit al in de naam.
Goed, dan is de cirkel weer rond
Wieeeeeeeej
quote:
Mooie tegenstelling met se echte wereldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."
Die heb je nog steeds in een beetje Flesboekjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingen
quote:
quote:
Welterustenquote:
Tot de planten er he-le-maal genoeg van hebben en de wereld overnemen en we aangevallen worden door enge erwtjes, woeste wortels en bloeddorstige bloemkolen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."
Ik zat aan een letterlijke eetbare ui te denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ui van ieniemienie is wel baas
Wie drinkt dat nou?quote:
Skillsquote:
Klopt, ik moet hem nog uitprinten voor op werkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ui van ieniemienie is wel baas
3d printer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, ik moet hem nog uitprinten voor op werk
Dracula, Stalin en GGZ patiënten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie drinkt dat nou?Alleen als je smaakpapillen zijn afgestorven
Kaas printen?quote:
Of hebben de onderkoffermods al nieuwe features?quote:
neequote:
Ik ga ten strijde met een getrainde roedel dionaea muscipula.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot de planten er he-le-maal genoeg van hebben en de wereld overnemen en we aangevallen worden door enge erwtjes, woeste wortels en bloeddorstige bloemkolen.
Sssstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of hebben de onderkoffermods al nieuwe features?
PAAZ afdeling?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dracula, Stalin en GGZ patiënten.
Kaasuibroodjesquote:
LIJSTquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat aan een letterlijke eetbare ui te denken
Ook welterusten
Hebben ze daar ook PAAZEITJEZ?quote:
Vandaag probeer ik het tot na 22:00 te reddenquote:
Ik lag daar ooit in Oktober/november (2012)quote:
We hebben mooi alle cavia's, paarden, koeden en gnoes aan onze zijde staan in deze komende oorlogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ten strijde met een getrainde roedel dionaea muscipula.
Ja, in de smaak NAzIquote:
Waarom? Als je moe bent kan je gewoon gaan slapen toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag probeer ik het tot na 22:00 te redden
Hadden ze toen kruidnootjes?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lag daar ooit in Oktober/november (2012)
Toen nog niet iig
Said nobody everquote:
True, maar morgen gaat de wekker niet dus wil ik niet om half 6 klaar wakker zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom? Als je moe bent kan je gewoon gaan slapen toch?
Je moet kaasuibroodjes printenquote:
Ja oke, het is een vrij land, dus geniet ervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, maar morgen gaat de wekker niet dus wil ik niet om half 6 klaar wakker zijn
Maar wel om half 8
uien printenquote:
Intensquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, het is een vrij land, dus geniet ervan
whutquote:
wat doe jij nouquote:
Iets met een ezelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlinder heeft weer haar teen gestoten...
hoe krijgt ze 't voor elkaar elke dag...
wat doe jij nouquote:
[/quote]quote:
whutquote:
quote:
Dat lukt je ook niet dagelijksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, het is echt een gave hoe ze weet haar vingers en tenen te bezeren.quote:
Blindenstok en blindengeleidenhond erbijquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klote etto. En wij krijgen de schuld
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.quote:
Hij?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.
Nou ja dat kan dus nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |