Ik denk hetzelfde als van een klif springen als het licht is. Maar dan in het donker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurt
In een duistere kamer, gehuld in een rode gloed, staat een in zwart gehulde man met warrig lang haar en onbekende bedoelingen zachtjes te grommen boven een groot bad met mysterieuze chemicaliën.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor minder dan 240 kilo doen we het niet
Het is toch normale @kwiwi bedtijd?quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is toch normale @:kwiwi bedtijd?
IOHquote:
Precies, ik hou me netjes aan het schema in de OPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is toch normale @:kwiwi bedtijd?
Het schemaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, ik hou me netjes aan het schema in de OP
Oh ik mag ook al. Mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, ik hou me netjes aan het schema in de OP
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de dierenarts maar even een mailtje gestuurd dat na 5 maanden na de operatie het blaassteentje van Wattenschijfje aangekomen is
![]()
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemistquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de dierenarts maar even een mailtje gestuurd dat na 5 maanden na de operatie het blaassteentje van Wattenschijfje aangekomen is
![]()
Aankomen. Ze eten daar niet zo gezond.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemist
Ja, ben benieuwd wat eruit komt.quote:
Make Minnesota Great Again?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Halloquote:
helaasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte meer voor in mijn mini badkamer.
SUPER vette pizza besteldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee loop gewoon graag in comfi kleding als ik thuis ben.
Etto Amaretto Kroketto!quote:
Uhm.. de dierenarts vond dat het steentje daar heen moest, want eigenlijk moest het naar Breda (had ik logischer gevonden, maar die deden geen onderzoek meer). Maar blijkbaar kan er alleen daar een analyse verricht worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemist
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aankomen. Ze eten daar niet zo gezond.
Nu hoor ik dat in mijn hoofd met dat achterlijke accentquote:
Ik geloof dit pas als ik een foto zie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SUPER vette pizza besteld
ben je trots?
Als het ff meezit krijg je dat over een jaar of 3? Nuttig dan wel nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. de dierenarts vond dat het steentje daar heen moest, want eigenlijk moest het naar Breda (had ik logischer gevonden, maar die deden geen onderzoek meer). Maar blijkbaar kan er alleen daar een analyse verricht worden?![]()
Dus ze gaan een analyse doen op die steen en dan krijg ik ook voeradvies, als het goed is.
Idd.. hij zit gewoon stiekem zaagsel en stoelpoten te eten.quote:
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.quote:
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het ff meezit krijg je dat over een jaar of 3? Nuttig dan wel nog
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedselquote:
Heb eigenlijk wel zin in een lekkere vette burgerquote:
Heb je nu wel meteen meer ruimte voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.
Ik kan deze wel begrijpenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
hmm, klinkt kleinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.
lekker danquote:Het Openbaar Ministerie (OM) is vrijdagmiddag afgesloten van het internet vanwege een mogelijk veiligheidsincident op ICT-gebied. Dat bevestigt een woordvoerder aan NU.nl na berichtgeving van NRC.
quote:
Doet u mij maar een Tomahawk steak zo groot als een Mexicaanse mollige baby.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
Ik las mollige egel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij maar een Tomahawk steak zo groot als een Mexicaanse mollige baby.
Die stekels zijn juist lekker.quote:
Ja in de VS eten we meestal ook bij de Mexicaan of Aziaat. Alleen af en toe zo'n lekkere country fried steak of een echt goede burger is toch wel heerlijk hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)t-op-ict-gebied.html
[..]
lekker dan
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stekels zijn juist lekker.
De Okkiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.
Ik hou niet van Mexicaans voer, mag het een ander tintje hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.
Hoofdgerecht, gebakken Mexicaanse egel met een takje tijm.
Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.
Hoofdgerecht, gebakken Mexicaanse egel met een takje tijm.
Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
quote:Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
De Okkiquote:
"Wil je je egel plat of met prik?"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stekels zijn juist lekker.
Aboriginals zijn ook niet zo heel erg lekker, zeggen ze.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van Mexicaans voer, mag het een ander tintje hebben?
Smaken die naar Rooibosthee?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aboriginals zijn ook niet zo heel erg lekker, zeggen ze.
'vier kerst met Dolfje', zouden ze dat in 40-45 ook gezegd hebben?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'vier kerst met Dolfje', zouden ze dat in 40-45 ook gezegd hebben?
Satékelvarkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stekelvarken saté zou wel heel toepasselijk zijn eigenlijk.
De Okkiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.
Gemalen en gedroogde Aboriginal in een theezakje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat rooibosthee van Aboriginals gemaakt is.
Ja het ging per leeftijdsgroepquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij had ik de Taptoe en m'n zusje de Okki.
1 volwassen recent overleden Aboriginal = 20.000 liter rooibosthee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemalen en gedroogde Aboriginal in een theezakje.
Lezen kinderen dit nog?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het ging per leeftijdsgroep
Voor de Okki was er nog eentje voor de jongste kindjes. De Bobbie ofzo?
En de laatste groep had nog de Hello You, na de Taptoe
Buchu is ook wel lekker. Vergelijkbaar met rooibos, maar iets frisserquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Rooiboos is toch Zuid-Afrikaans? En Aboriginals zijn toch van Australië?
Ik weet niet hoor, maar geografisch match het niet
Boboquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het ging per leeftijdsgroep
Voor de Okki was er nog eentje voor de jongste kindjes. De Bobbie ofzo?
En de laatste groep had nog de Hello You, na de Taptoe
Geen ideequote:
boboquote:
quote:
Zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik ben al een tijdje van de basisschool af
bossie verdient ook dat lampjequote:
xD Ja, nou goed.. rooibosthee is toch niet te zuipen, dus primaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 volwassen recent overleden Aboriginal = 20.000 liter rooibosthee.
Oh?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben al een tijdje van de basisschool af
Please, niet meer. Het komt altijd allemaal uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, vanaf 10 april een nieuw seizoen Black Mirror
Sowieso is thee voor zieke mensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
xD Ja, nou goed.. rooibosthee is toch niet te zuipen, dus prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |