Doet u mij maar een Tomahawk steak zo groot als een Mexicaanse mollige baby.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
Ik las mollige egel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij maar een Tomahawk steak zo groot als een Mexicaanse mollige baby.
Die stekels zijn juist lekker.quote:
Ja in de VS eten we meestal ook bij de Mexicaan of Aziaat. Alleen af en toe zo'n lekkere country fried steak of een echt goede burger is toch wel heerlijk hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
quote:
quote:
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)t-op-ict-gebied.html
[..]
lekker dan
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stekels zijn juist lekker.
De Okkiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden per ongeluk een journalist van de Okki toegevoegd aan de icq groep.
Ik hou niet van Mexicaans voer, mag het een ander tintje hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.
Hoofdgerecht, gebakken Mexicaanse egel met een takje tijm.
Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorgerecht, lafjes gekookte cactus met brandnetelsaus.
Hoofdgerecht, gebakken Mexicaanse egel met een takje tijm.
Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
quote:Nagerecht, een oud schuursponsje met stekelnootjes.
De Okkiquote:
"Wil je je egel plat of met prik?"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stekels zijn juist lekker.
Aboriginals zijn ook niet zo heel erg lekker, zeggen ze.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van Mexicaans voer, mag het een ander tintje hebben?
Smaken die naar Rooibosthee?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aboriginals zijn ook niet zo heel erg lekker, zeggen ze.
'vier kerst met Dolfje', zouden ze dat in 40-45 ook gezegd hebben?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'vier kerst met Dolfje', zouden ze dat in 40-45 ook gezegd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |