Make Minnesota Great Again?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de dierenarts maar even een mailtje gestuurd dat na 5 maanden na de operatie het blaassteentje van Wattenschijfje aangekomen is
![]()
Halloquote:
helaasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte meer voor in mijn mini badkamer.
SUPER vette pizza besteldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee loop gewoon graag in comfi kleding als ik thuis ben.
Etto Amaretto Kroketto!quote:
Uhm.. de dierenarts vond dat het steentje daar heen moest, want eigenlijk moest het naar Breda (had ik logischer gevonden, maar die deden geen onderzoek meer). Maar blijkbaar kan er alleen daar een analyse verricht worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet dat steentje eigenlijk in de VS? Heb dat deel gemist
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aankomen. Ze eten daar niet zo gezond.
Nu hoor ik dat in mijn hoofd met dat achterlijke accentquote:
Ik geloof dit pas als ik een foto zie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SUPER vette pizza besteld
ben je trots?
Als het ff meezit krijg je dat over een jaar of 3? Nuttig dan wel nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. de dierenarts vond dat het steentje daar heen moest, want eigenlijk moest het naar Breda (had ik logischer gevonden, maar die deden geen onderzoek meer). Maar blijkbaar kan er alleen daar een analyse verricht worden?![]()
Dus ze gaan een analyse doen op die steen en dan krijg ik ook voeradvies, als het goed is.
Idd.. hij zit gewoon stiekem zaagsel en stoelpoten te eten.quote:
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.quote:
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het ff meezit krijg je dat over een jaar of 3? Nuttig dan wel nog
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedselquote:
Heb eigenlijk wel zin in een lekkere vette burgerquote:
Heb je nu wel meteen meer ruimte voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.
Ik kan deze wel begrijpenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer in de VS vond ik dat nog lekker. Daarna werd het een afkeer voor vettig en gefrituurd voedsel
hmm, klinkt kleinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er echt net met zn tweeën staan tanden poetsen.. zo klein is het.
lekker danquote:Het Openbaar Ministerie (OM) is vrijdagmiddag afgesloten van het internet vanwege een mogelijk veiligheidsincident op ICT-gebied. Dat bevestigt een woordvoerder aan NU.nl na berichtgeving van NRC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |